Pagina 3 van 3

Re: ltz400 top-end revisie

Geplaatst: di 06 dec, 2011 22:21
door mx jake
dat is niet echt honen

dat is om een cross-hetch aan te brengen

en ik weet ook wel dat er speciale hoonstenen te koop zijn voor nicasil
alleen zijn deze voor specialisten bedoelt, die nieuwe nisacil aanbrengen, en dat opmaat moeten maken
plus dat je beter een nieuw cilinder kan kopen, voor de centen die je kwijt ben voor een goeie hoonsteen

al is een nicasil cilinder versleten kan je hem nooit honen omdat de laag naar enkele microns dik is

Re: ltz400 top-end revisie

Geplaatst: wo 14 dec, 2011 11:16
door fretje-pitbull
vandaag is de postbode langs geweest met een paar onderdelen
Afbeelding

klepgeleiders, dichtingsetje en oliefiltertje
hopelijk morgen de rest 8-)

Re: ltz400 top-end revisie

Geplaatst: wo 21 dec, 2011 15:46
door fretje-pitbull
ondertussen heb ik de zuigerveren gekregen en zit de top-end samen
nokkenassen mooi op z'n plaats, motor draaid vrij rond, enkel nog de kleppen stellen terwijl het blokje niet in de quad zit
Afbeelding

achteras ga ik gebruiken van de shineray omdat deze bijna 20cm breder is :twisted: dan de "originele" kawasaki tecate3 as
tevens ben ik dan verlost van dat onozel link-veer systeem (en zo ook het kettingspanprobleem)
de achterbrug past tussen m'n frame enkel busjes maken om de ruimte tssn motorblok en achterbrug op te vullen
Afbeelding
Afbeelding