Pagina 3 van 4
					
				Re: LTZ 400
				Geplaatst: di 17 apr, 2012 21:34
				door sjmallie94
				Laat zo zeggen dat is hem zijn boterham, als iemand ziet dat zijn a arm gebroken is word snel de link gelecht dat frame ook scheef is al is dit niet zo of zo minimaal dat je er niks van merkt. 
Wil hiermee niet zeggen dat je dealer zo iemand is, maar controleer altijd zelf goed.
			 
			
					
				Re: LTZ 400
				Geplaatst: wo 18 apr, 2012 18:37
				door nielzz
				Kunne ze m niet richten dan
			 
			
					
				Re: LTZ 400
				Geplaatst: wo 18 apr, 2012 21:00
				door Proevoquad
				Rechtmaken bedoel je ? vandaag gehoord dat dit niet zo veilig is.
Hier wat foto s,niet kijken naar de rommel 
 
 
 

 
			
					
				Re: LTZ 400
				Geplaatst: wo 18 apr, 2012 21:21
				door sjmallie94
				Show  

  dat is wel heel erg scheef. naja omdat te gaan richten ben ik bang dat je de buis gaat scheuren of dubbel vouwt. 
Misschien dat je nieuwen buis er tussen laat lassen, is goedkoper maar ziet niet zo mooi uit
 
			
					
				Re: LTZ 400
				Geplaatst: wo 18 apr, 2012 21:25
				door shuttle
				how man, dat is fel, weet ge, ge zou u wel een gare quad kunne kopen van een ouder model, en dan alles ombouwe, mja, nieuw frame is dan goedkoper. Kan je niet beetje foetele met de verzekering?  Ongelukje van make. Moet wel felle klap zijn geweest. Nu ik ben heel content van de quad, en als je ermee blijft rijde, dan kocht ik gewoon nieuw frame, jammer van het geld, maar quad ervoor weg doen gaat ook ni, en een oud frame ombouwe zou toch ook gekke werk zijn.
			 
			
					
				Re: LTZ 400
				Geplaatst: wo 18 apr, 2012 21:42
				door Proevoquad
				sjmallie94 schreef:Show  

  dat is wel heel erg scheef. naja omdat te gaan richten ben ik bang dat je de buis gaat scheuren of dubbel vouwt. 
Misschien dat je nieuwen buis er tussen laat lassen, is goedkoper maar ziet niet zo mooi uit
 
Maar ik vraag mij af als dat veilig is.
 
			
					
				Re: LTZ 400
				Geplaatst: wo 18 apr, 2012 21:46
				door sjmallie94
				Zal nooit meer zo sterk worden dan als het orgineel is . of je moet die hele buis gaan vervangen en opnieuw gaan buigen dan komt het op zelfde neer. Weet niet hoe dat zit met frame uit de USA bestellen maar er zijn van die website's die verkopen alleen maar orginelen onderdelen volgens de onderdelen nummers. is normaal stuk goedkoper. 
Trouwens zit je frame nummer direct in frame geslagen of er in geslagen op plaatje en er op  gelast ??
			 
			
					
				Re: LTZ 400
				Geplaatst: wo 18 apr, 2012 21:52
				door Proevoquad
				shuttle schreef:how man, dat is fel, weet ge, ge zou u wel een gare quad kunne kopen van een ouder model, en dan alles ombouwe, mja, nieuw frame is dan goedkoper. Kan je niet beetje foetele met de verzekering?  Ongelukje van make. Moet wel felle klap zijn geweest. Nu ik ben heel content van de quad, en als je ermee blijft rijde, dan kocht ik gewoon nieuw frame, jammer van het geld, maar quad ervoor weg doen gaat ook ni, en een oud frame ombouwe zou toch ook gekke werk zijn.
Nieuwe frame komt op 1005 euro en werkuren erbij zou iets van een 1500euro zijn en dan nog nieuwe armen langs de linkse kant.
Duur toch wel.
Frame van oud model gaat een gesukkel worden vrees ik en dat zal dan ook snel tegen de 1000euro kosten dus ga ik liever voor een nieuw.
Ik kan dat misschien is proberen bij de verzekering,wie weet.
De klap zelf was niet fel eigenlijk,recht met mijn band op de trekhaak en dat is juist het hardste punt dat je kunt raken,ik zelf ben er van af gevlogen maar buiten wat spierpijn gelukkig niks.
Ik ga waarschijnlijk voor een nieuwe frame,ik ben heel blij van deze quad en zou er niet zonder kunnen.
 
			
					
				Re: LTZ 400
				Geplaatst: wo 18 apr, 2012 21:53
				door Proevoquad
				sjmallie94 schreef:Zal nooit meer zo sterk worden dan als het orgineel is . of je moet die hele buis gaan vervangen en opnieuw gaan buigen dan komt het op zelfde neer. Weet niet hoe dat zit met frame uit de USA bestellen maar er zijn van die website's die verkopen alleen maar orginelen onderdelen volgens de onderdelen nummers. is normaal stuk goedkoper. 
Trouwens zit je frame nummer direct in frame geslagen of er in geslagen op plaatje en er op  gelast ??
Denk dit maar weet het niet zeker.
 
			
					
				Re: LTZ 400
				Geplaatst: wo 18 apr, 2012 22:01
				door sjmallie94
				
.
links van de zwarte sticker zie je het zitten, dat is een plaatje wat er op is gelast. 
als je namelijk nieuw frame hebt is het makkenlijker als die direcht er in zit dan kun je die mooi uit frame halen met een dremel en zo er op lassen, maar als je zoo plaatje er op hebt moet je gewoon de lassen weg halen en mooi bijwerken.
 
			
					
				Re: LTZ 400
				Geplaatst: do 19 apr, 2012 14:37
				door Proevoquad
				Ah mooi,dat weten we ook weer 

Merci 

 
			
					
				Re: LTZ 400
				Geplaatst: do 19 apr, 2012 17:47
				door -Laurens-
				Als ik van jou was zou ik het richten, of laten richten. Het gaat perfect. M'n vader z'n Raptor 350 hadden we gekocht, zo goed als nieuw, maar we kwamen er 3j later bij uit dat het frame ooit krom was geweest. Nooit iets van gemerkt, het was gericht en proper afgelast. De quad heeft in de 3j tijd ook enkele koprollen gemaakt en op crossparcours gereden en gesprongen, en nooit problemen mee gehad. T'is natuurlijk jouw quad en jouw verantwoordelijkheid, dus jouw keuze  

 
			
					
				Re: LTZ 400
				Geplaatst: do 19 apr, 2012 18:39
				door sjmallie94
				maar stond die ook zo scheef ?? dat het richten mogelijk is dat snap ik, maar vanaf een bepaalt punt kan het materiaal het niet aan en gaat het haar scheurtjes krijgen dubbel vouwen of breken. Je kan het natuurlijk altijd na vragen, kost je maar moeiten en tijd maar geen geld 

 
			
					
				Re: LTZ 400
				Geplaatst: do 19 apr, 2012 18:44
				door -Laurens-
				Geen idee of ie ook zo scheef stond, toen wij 'm kochten was hij gericht, en was het frame perfect recht.
			 
			
					
				Re: LTZ 400
				Geplaatst: do 19 apr, 2012 19:56
				door Proevoquad
				En hoe ben je te weten gekomen dat het krom geweest is ?