Pagina 3 van 7
Re: Kawarossa The story continues
Geplaatst: za 25 feb, 2012 11:25
door boelie
ben benieuwd.
hoe ga je dat oplossen met je uitlaatspruitstuk? ook wel wat weinig ruimte of niet.
Re: Kawarossa The story continues
Geplaatst: za 25 feb, 2012 11:43
door eleventwentyseven
het blok gaat nog zo,n 5 cm naar achteren, en de huidige motoruitlaatspruitstukken gaan direct van de kop naar beneden en niet eerst nog een stukje naar voren en dan naar beneden. Maar je hebt gelijk het wordt krap, maar we hebben voor hetere vuren gestaan.
Re: Kawarossa The story continues
Geplaatst: do 08 mar, 2012 21:19
door eleventwentyseven
Zo weer een kleine update, omdat we voorgaande keren een pijpenbuiger moesten lenen en er toch wel wat tijd in gaat zitten voordat je helemaal klaar bent met bouwen en omdat dit ongetwijfeld niet het laatste project is heb ik zelf een pijpenbuiger aangeschaft.
En als hij er toch staat kunnen we wel meteen de nieuwe bovenkanten van het frame buigen, het is net als het frame zelf 30 mm dikwandige pijp.
van de week weer een volgende update
Re: Kawarossa The story continues
Geplaatst: vr 09 mar, 2012 00:53
door mike04011977
lekker bezig boys
ben stiekum best wel jalours op je werkplaats
wat een ruimte!!!
Re: Kawarossa The story continues
Geplaatst: za 10 mar, 2012 20:08
door eleventwentyseven
Vandaag weer effe bezig geweest en de nieuwe bovenkant in het frame gelast, eerst een kruisverband gemaakt om het frame in model te houden voordat het frame doorgeslepen gaat worden.
En vervolgens de nieuwe bogen er tussen gelast, blijft toch een rotwerk om ze er volledig symmetrisch in te krijgen maar ik moet zeggen dat ik er zeer tevreden over ben.
Update gaat weer volgen
Re: Kawarossa Z1000 The story continues
Geplaatst: zo 11 mar, 2012 09:49
door dave88
Moet je tog maar durven, zown slijptol in je frame zette.
Re: Kawarossa Z1000 The story continues
Geplaatst: ma 12 mar, 2012 12:37
door petervee
Mooi project Dirk
Re: Kawarossa Z1000 The story continues
Geplaatst: ma 12 mar, 2012 18:50
door mobydirk
niet zo zeer dirk meet jimmie ik heb door alle rompslomp er om heen me er nog bijna niet mee kunnen bemoeien
maar jim doet het pervect zonder mijn toezicht
Re: Kawarossa Z1000 The story continues
Geplaatst: di 13 mar, 2012 10:03
door petervee
LOL
Mooi project Jimmy.. hahahahaha
Re: Barossa Z1000
Geplaatst: za 30 jun, 2012 21:18
door eleventwentyseven
Na een tijd stil gestaan te hebben, heeft van de week het project een doorstart gekregen.
Eerst heb ik de nog ontbrekende dingen gehaald voor het motorblok, en de nodige dingen om uberhaupt verder te kunnen bouwen.
omdat ik de achterbrug op een aparte manier heb verlengd brengt dit de nodige moeilijkheden met zich mee. Zeker omdat de tank ook onder het zadel moet komen. Na heel wat uren erin te hebben gestoken om een goed veersysteem te maken, en plaats voor de tank te houden heb ik nu een goed werkend systeem.
Nu dit er is kunnen weer verder met lassen aan het frame.
Re: Barossa Z1000
Geplaatst: za 30 jun, 2012 22:50
door Jazzy
Gaaf, doe weer eens een foto want dit klinkt wel interressant.
Re: Barossa Z1000
Geplaatst: zo 01 jul, 2012 15:47
door D.van Rees-Bashan
dit is egt een vet project! ga ik volgen
Re: Barossa Z1000
Geplaatst: ma 02 jul, 2012 17:47
door eleventwentyseven
Bij deze wat foto's
de hoogte ten opzichte van achterkap, let op dit is met lage banden.
Achterveer constructie
er komen nog schoren in het subframe
Ruimte die nou over is voor de tank
Link systeem
Blok op zijn plek
R1 veren aan de voorzijde
Achterbrugophanging (15mm dikke lip)
Totaal plaatje
Originele Z1000 teller gekocht
Achterlicht led met knipperlichten van een ZX6R
Re: Barossa Z1000
Geplaatst: ma 02 jul, 2012 18:16
door dave88
Ziet er veelbelovend uit. Ben benieuwd naar het totaal plaatje
Re: Barossa Z1000
Geplaatst: ma 02 jul, 2012 18:20
door subzero
als da geen bom gaat worden dan weet ik het nie