Pagina 3 van 3

Geplaatst: do 07 okt, 2004 22:11
door danny kawa 500
Quadbabe#72 schreef:Ook voort millieu
dat is al naar de kl...ten daar hebben onze ouders voor gezorgt :wink:

Geplaatst: do 07 okt, 2004 22:20
door danny kawa 500
blast Racer AKA sdsracer schreef:voorwat meer koppel onderin??? om sneller door de bocht te komen. Als 2-takt toch zo populair is, waarom is de 450, de z, de kfx enzo zo goed verkoopbaar? waarom legt men meer en meer 4-takt blokken in een quad? hoeveel 2-takt quads worden er nog gebouwd in vergelijking tot 4-takt. Eens jengelen is tof ja, geeft het gevoel van snelheid, maar als je echte macht wil ga je voor 4-takt en die is even snel (sneller zelf) dan een 2-takt qua topsnelheiden binnekort misschien wel even snel.
greetz
zet een 2-takt en een 4-takt van de zelfde cilinderinhoud (origineel) maar eens naast elkaar :lol:

Geplaatst: vr 08 okt, 2004 11:20
door Vyrena
danny kawa 500 schreef:
Quadbabe#72 schreef:Ook voort millieu
dat is al naar de kl...ten daar hebben onze ouders voor gezorgt :wink:
Das wel echt waar... en dan beginnen ze nu opeens te zeuren...
Ja, het is wel belangrijk, maar laten ze die planten en dieren in bepaalde gebieden zette

Geplaatst: vr 08 okt, 2004 21:32
door danny kawa 500
Quadbabe#72 schreef:
danny kawa 500 schreef:
Quadbabe#72 schreef:Ook voort millieu
dat is al naar de kl...ten daar hebben onze ouders voor gezorgt :wink:
Das wel echt waar... en dan beginnen ze nu opeens te zeuren...
Ja, het is wel belangrijk, maar laten ze die planten en dieren in bepaalde gebieden zette
ja nu hebben ze hun pensioen en willen ze gaan wandelen en van de rust genieten en ZAGEN OVER GELUIDSOVERLAST :P