1,95m lang. Welke quad is geschikt

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
Jason McCoy
Quad GOD
Quad GOD

Re: 1,95m lang. Welke quad is geschikt

Bericht door Jason McCoy »

Kocht mijn 700 2 jaar terug voor 7500. Met opties en 500km op de teller. die is van 2007. Dus dan zou deze toch te duur zijn lijkt me.

Via duitsland lijkt me ook wel appart. Dan is het nog lastiger dan gewoon zelf inmpoteren
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Ardjuh
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Ardjuh »

sjmallie94 schreef:Lijkt me sterk dat ze in duitsland gekeurt worden. Het is toch bekent dat je voor alles in duitsland een T.U.V papier moet hebben met alles wat je verandert aan de quad, van stuur tot velg heb je dat niet mag je vertrekken een papier verzorgen of orgineel terug zetten.
Is zo, regelt het in Duitsland. :wink:
No Can't Do!
-Laurens-
Pro Quadrider
Pro Quadrider

Bericht door -Laurens- »

De quads zijn ook wel vaak helemaal standaard zoals hij ze verkoopt, dus denk ik dat hij ze volledig standaard zet of koopt, en dan zo keurt.
Yamaha YFZ480Build in progress
davidg40
Quadrider
Quadrider

Bericht door davidg40 »

Over een week of 3 a 4 ga ik eens kijken in barneveld en bij bart powersport.
Dan heb ik een aantal dingen met de belasting dienst geregeld en krijg ik als het goed is nog een hoop geld terug.
Dan zou ik in principe er gelijk eentje kunnen aanschaffen.

De dingen waar ik op moet letten heb ik al gevonden op dit forum.

Zoals.

achteras speling.
Lekkage.
schades
of de quad ook goed spoort.
en de stuurkogels nog goed zijn.

Ook wil ik de quad gaan verlagen en verbreden om de wegligging te verbeteren.
Omdat ik er toch alleen maar op de weg mee zal rijden.
Aangezien er toch geen crossterrein meer in de buurt is van mijn huis.
Of jullie moeten er nog eentje weten. :wink:
Jason McCoy
Quad GOD
Quad GOD

Als je bij quadwinkel in barneveld ga kijken dan kun je gewoon vragen hoe het met die onderdelen zit. Je krijgt gewoon eerlijk antwoord en zou er iets stuk lopen net nadat je da aankoop hebt gedaan krijg je gewoon netjes garantie
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Ardjuh
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Ardjuh »

Jason McCoy schreef:Als je bij quadwinkel in barneveld ga kijken dan kun je gewoon vragen hoe het met die onderdelen zit. Je krijgt gewoon eerlijk antwoord en zou er iets stuk lopen net nadat je da aankoop hebt gedaan krijg je gewoon netjes garantie
Bij andere ook wel hoor! Niks mis met quadwinkel maar is ook niet geweldig. :wink:

Barts levert ook gewoon goed werk af, alleen doet die het onderhoud zelf (persoonelijk) niet.
No Can't Do!
Jason McCoy
Quad GOD
Quad GOD

Wel joh quadwinkel rules!!! Hahaha, ik ken barts niet dus tja.
Maar zoou toch liever een quad kopen bij iemand die er zelf aan sleuteld en daardoor toch net even meer gevoel voor het apparaat heeft.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Jazzy
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Jazzy »

Ik zweer ook bij Quadwinkel.nl en Quadtuning.nl (Zeist) maar ik weet zeker dat anderen wel een slechte ervaring met mijn favo leveranciers zullen hebben. Wel is het dat je over bepaalde winkels bovengemiddeld veel klachten hoort.
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'

Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
davidg40
Quadrider
Quadrider

Bericht door davidg40 »

Ik heb net op de site van de quadwinkel zitten kijken.
Maar daar staat niks bijzonders bij.

Ik heb ook bij barts powersport zitten kijken.
En daar staat een hele mooie raptor.
Met nog maar 425 km op de teller.
Deze quad is in absolute nieuwstaat.
En Barts powersport heeft bijna 10 raptors staan.
En quadwinkel maar 2 of 3

Dus toch denk ik dat ik eerder bij barts powersports ga kijken.
Jason McCoy
Quad GOD
Quad GOD

quadwinkel heeft lang niet alles op de site staan. Maar er staat een hele showroom vol. Staat vast wel iets voor je tussen.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
erikalbring
Quad Master
Quad Master

Bericht door erikalbring »

Barts levert ook gewoon goed werk af, alleen doet die het onderhoud zelf (persoonelijk) niet.

dat onderhoud zit wel goed bij barts, hij doet het zelf niet omdat hij daar naar eigen zeggen niet genoeg verstand van heeft, daarom laat ie het doen door iemand die dat dagelijks doet :p :p
yamaha raptor 350 :crosser: : kenda klaw achterbanden, pro taper stuur, xtremeparts nerfbars
to-do: voorbanden vervangen, andere uitlaat+luchtfilter
Jason McCoy
Quad GOD
Quad GOD

Hoe kun je dan goed advies geven???

Zelfde is bij vd ham. Die heeft er ook de ballen verstand van en als je m dan een quad verkoopt en die loopt in de soep begint i een rechtzaak tegen je. Je moet als dealer toch weten wat je koopt en verkoopt zou je zeggen.....
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Ardjuh
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Ardjuh »

Jason McCoy schreef:Hoe kun je dan goed advies geven???

Zelfde is bij vd ham. Die heeft er ook de ballen verstand van en als je m dan een quad verkoopt en die loopt in de soep begint i een rechtzaak tegen je. Je moet als dealer toch weten wat je koopt en verkoopt zou je zeggen.....
Die weet wat die moet weten, x uur olie vervangen.. etc. de basis dingen. Hij hoeft je niet uit te gaan leggen hoe je je
koppelings platen moet gaan vervangen of hoe je controleert of de tandwielen nog goed zijn. Als er wat is breng je hem
gewoon naar hem toe!
V/d Ham is een handelaar... die krijgt iets binnen smeert er olie op en verkoopt het weer. :lol:
No Can't Do!
bonzaiking
Pro Quadrider
Pro Quadrider

Bericht door bonzaiking »

Ardjuh schreef:
Jason McCoy schreef:Hoe kun je dan goed advies geven???

Die weet wat die moet weten, x uur olie vervangen.. etc. de basis dingen. Hij hoeft je niet uit te gaan leggen hoe je je
koppelings platen moet gaan vervangen of hoe je controleert of de tandwielen nog goed zijn. Als er wat is breng je hem
gewoon naar hem toe!
V/d Ham is een handelaar... die krijgt iets binnen smeert er olie op en verkoopt het weer. :lol:
schijnt toch goed te werken hij heeft het drukker dan ooit :shock: vd leeden ook trouwens vd ham brengt er nu zoveel quads voor reparatie dat ze geen tijd hebben om voor een gewone klant een cilinder te honen je word er gewoon weggestuurd :oops:
Jason McCoy
Quad GOD
Quad GOD

Je bent gewoon gek als je daar een quad koopt. Vind zoals hij doet geen manier van zaken doen. Ik zit zelf ook in de handel maar zo behandel je je klanten niet.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Plaats reactie