Mijn nieuwe aanwinst!
-
- Easy Quadrider
Re: Mijn nieuwe aanwinst!
Je moet de achterkant echt wat laten zakken, zal een stuk fijner rijden
gr
gr
- Jason McCoy
- Quad GOD
Hoe kun je dat bepalen aan de hand van deze foto's??
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Vanavond een complete set schokdempers van een raptor 66o ophalen. Die zullen een stuk beter dempen dan wat er nu opzit. Dus dan even opnieuw afstellen. Wat was nu het beste gewoon waterpas op het zadel toch?
Karperblues schreef:Je moet de achterkant echt wat laten zakken, zal een stuk fijner rijden
Mischien aan de stand van de zadel? deze staat namelijk 9 van de 10 keer horizontaal als de quad ook goed staatJason McCoy schreef:Hoe kun je dat bepalen aan de hand van deze foto's??
ItsJohn schreef:Karperblues schreef:Je moet de achterkant echt wat laten zakken, zal een stuk fijner rijdenMischien aan de stand van de zadel? deze staat namelijk 9 van de 10 keer horizontaal als de quad ook goed staatJason McCoy schreef:Hoe kun je dat bepalen aan de hand van deze foto's??
Gelijk een antwoord op m,n vraag thanks!!
- Jason McCoy
- Quad GOD
Nee zo kun je hem niet afstellen. De onderkant van je frame staat doorgaan horizontaal. Maar jij hebt een quad die je niet heel vaak tegenkomt dus is een kwestie van testen. Wel als je je veren anders af gaat stellen even je spoor ook afstellen.
Ik zet zelf doorgaans het frame ietsje achterover, rijd net even beter.
Ik zet zelf doorgaans het frame ietsje achterover, rijd net even beter.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Ik hoor het. Ik heb dus weer leuk werk voor de boeg. Ga lekker gochelen
Weer een update een ander zadeldek. Schokdemper van de raptor zit eronder. afgesteld sporing is goed geen nerveus weggedrag rijdt heerlijk zo.
( je bandjes slijten al aardig)
Ik heb: 1987 suzuki lt 500, 2014 can am renegade 1000 xxc, 2003 bombardier ds 650
ik had: polaris outlaw 450 mxr, bashan 200 , raptor350 , raptor700.
ik had: polaris outlaw 450 mxr, bashan 200 , raptor350 , raptor700.
Ja jammer genoeg wel zijn eigenlijk niet echt voor op de weg. Hebben wel goede grip maar slijten snel heb maar 4600km ermee gereden.
-
- Quadverslaafde
ziet er tof uit zeg!
is ie alleen niet heel zenuwachtig aangezien ie van achter zo hoog staat?
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Dacht ik ook maar ik kan handjes los van het stuur remmen en rijden en geen tot weinig uitval naar rechts of links. Verder geen problemen met besturen geen rare fratsen in de bochten. Heb m,n banden ook niet op veel bar staan 0.8 voor 0.9 achter
-
- Quadverslaafde
Top dan toch? Geniet van je toffe ride zou ik zeggen. Cheerz
Sent from my HTC One using Tapatalk 4 Beta
Sent from my HTC One using Tapatalk 4 Beta
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
als je naar de kader kijkt staat deze recht, enkel de kappen staan schuintjobbie schreef:ziet er tof uit zeg!
<3 Yamaha Raptor 350 <3
-
- Quadverslaafde
heb ik gezien maar bij de meeste staat het gedeelte onder het blok recht tov de grond en vanaf voorkant blok naar de voorkant wat schuin omhoog als ik me niet vergis.Robin95 schreef:als je naar de kader kijkt staat deze recht, enkel de kappen staan schuintjobbie schreef:ziet er tof uit zeg!