DQT @ Quadcross Helchteren 10 Oktober AANGEPAST, +500 foto's
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Heb net Maessen aan telefoon gehad, rijden met een Vortex X10 CDI. Draait 11.700 toeren Zal ook wel niet echt gezond zijn voor motortje
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Quadrunner
de quads die wij achter gelaten hebben waren: 450r, yfz450's, banshee's, z400No Limit YFZ schreef:Niet slecht hé, je zit in de middenmoot, kan alleen maar beteren zou ik zeggen. Koop een YFZ hé Hanzie. Grapje hoorbansheefreak schreef:hans 9de
ik 10 de (al ben ik 2 keer voor hans geeindigd!! )
maarte 12 de
dit van de 19 quads
maar het verschil tussen 450 en andere quads is idd enorm!
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
- Quadrunner
- Contacteer:
het komt niet door de 450 hoor dat die zo enorm goed zijn komt door de rijders die er opzitten en of je genoeg geld hebt om een goede 450 temaken en genoeg sponzers
al zet je joe maessen op een vls of w-tec dan gaat die ook als 1 van de hartste licht echt puur aan hoe je rijdt
al zet je joe maessen op een vls of w-tec dan gaat die ook als 1 van de hartste licht echt puur aan hoe je rijdt
gesponzord door:eurol,prox racing parts,technoflex,ton maessen quads,straal bedrijf jansen,quadtunning,speed center molenaar
-
- Quadrunner
- Contacteer:
zoon standaard yamaha 450 heb je toch ook niks aan toch of zit ik nu uit me nek telullen iedereen die voor in rijdt met een yamaha 450 hebben toch andere armen en achter as andere veren en wat aan het blokkie gedaan dan is het topch geen standaard yamaha 450 of zie ik dat verkeerd
gesponzord door:eurol,prox racing parts,technoflex,ton maessen quads,straal bedrijf jansen,quadtunning,speed center molenaar
-
- Quadrunner
- Contacteer:
is niet meer dan logisch dat ge andere a-armen, veren etc neemt voor competitie... en zeker je blok tunen is "noodzakelijk". omdat iedereen de snelste wil zijn...yamaha king schreef:zoon standaard yamaha 450 heb je toch ook niks aan toch of zit ik nu uit me nek telullen iedereen die voor in rijdt met een yamaha 450 hebben toch andere armen en achter as andere veren en wat aan het blokkie gedaan dan is het topch geen standaard yamaha 450 of zie ik dat verkeerd
je kan de beste, snelste quad hebben en NOG zal iedereen heb tunen, alles wordt je gewoon
standaard 450's vallen best mee, maar eenmaal ze al lichtjes getuned zijn
DQT Racing Team
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quadrunner
- Contacteer:
het was heel zwaar en zeker met een standaart banshee volgend jaar ga ik ander veren en ander a arme legge en uitlaat en da ga ik nog een smeedoen
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
ik zag net in de krant dat ik in het totaal op de 8ste plaats ben geëindigt, chris op 9, filip (flitser) op 6, hakke op 7!
super gereden allemaal!!!
we hebben patrick lambrichts achter gelaten
super gereden allemaal!!!
we hebben patrick lambrichts achter gelaten
DQT Racing Team