sjmallie94 schreef:Dan moet het echt puur het kader zijn geweest, want je hebt ook al de veren er op zitten met potje en dezen zijn pas vanaf 05 in gegaan.
Je kunt aan verschillende dingen het nieuwen model zien. de radiateur is niet precies het zelfde als goed heb was van nieuwen wat kleiner, de beschermkap van de radiateur is anders. En aan frame zijn zelf ook kleine dingen veranderd. steun punten van de kappen zijn anders en waren nog paar kleine dingen.
Maar de achteras van nieuw model en oud model zit verschil in begrijp ik ??
de bevestiging van het tandwiel is anders en nog een paar dingen ! en in de achteras van het nieuwe model zitte geen inkepingen voor het tandwiel en de schijfrem vast te zette bij het nieuwe model zitte deze er niet in !
grtzz
Laatst gewijzigd door ltz400cruizerr op zo 20 jan, 2013 18:29, 1 keer totaal gewijzigd.
remklauwe mss spuite , nerfbars spuite , subframe spuite , ander achterlichtje , andere achteras heb ik al maar niet de juiste de inkepingen voor de borgring van het tandwiel en schijf zitte er niet in , en kader tegoei cleane , kappe polierenn , en da zal et wel ver zijn !
Heb subframe zie je toch nie? of vergis ik mij hierin
als je er achter rijd of staat zie je het wel , deze ga k gewoon me de bus spuiten , heb in men leven veel brommerkes enzo gespote dus dees ga eel goe lukke
Heb subframe zie je toch nie? of vergis ik mij hierin
als je er achter rijd of staat zie je het wel , deze ga k gewoon me de bus spuiten , heb in men leven veel brommerkes enzo gespote dus dees ga eel goe lukke
mag ik u een tip geven voor de achterbanden , steek er binne banden in ik spreek uit ervaring als ik drifte met dit formaat dan drukte de band altijd van de velg en liep deze plat dus ni zitten er binne banden bij in en geen problemen meer rijden echt supper
petoe schreef:mag ik u een tip geven voor de achterbanden , steek er binne banden in ik spreek uit ervaring als ik drifte met dit formaat dan drukte de band altijd van de velg en liep deze plat dus ni zitten er binne banden bij in en geen problemen meer rijden echt supper
hey petoe mag ik vragen met welke druk je reed voor hij plat ging?
hoeveel druk weet ik niet juis meer allesinds niet veel maar 0,6 ofzo en het is eigelijk door dat er zijdelingse druk op de band kwam dat je de band lichtjes van de velg duwt als is het maar 1mm dan verliest hij meteen lucht he e dan viel die echt platter als je in mijn topik ga zulje ook wel lezen dat ik er een tijd uitleg overgevraagd heb op forum hoe dit kon komen en quadfun heeft dit dan opgelost met binnebanden nu nooit nog problemen gehad
Voor je gaat polijsten moet je schuren tot 2000 en dan polijsten je heb nog veel poriën in je metaal staan moet er allemaal uit voor je mooi resultaat kunt krijgen
Maar zo een hub is metaal gaat roesten na een tijd
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
petoe schreef:hoeveel druk weet ik niet juis meer allesinds niet veel maar 0,6 ofzo en het is eigelijk door dat er zijdelingse druk op de band kwam dat je de band lichtjes van de velg duwt als is het maar 1mm dan verliest hij meteen lucht he e dan viel die echt platter als je in mijn topik ga zulje ook wel lezen dat ik er een tijd uitleg overgevraagd heb op forum hoe dit kon komen en quadfun heeft dit dan opgelost met binnebanden nu nooit nog problemen gehad
ja ik weet het je hebt het er al eerder over gehad alleen wij rijden allemaal met 12" en driften heel vaak maar wij rijden gewoon tubeless? maar wel 1 barr er in
@jason bij maxxis geven ze idd 1,5 op maar dat vind ik net iets te gek