Sommigen moeten dit artikel dat ik laatst heb gepubliceert eens beter lezen, het gaat niet om het al dan niet reeds te zijn ingeschreven, het gaat over de keuring ervan op later tijdstip.
Probeer maar eens aan je emissienorm te raken met een tweetakt. Waarom denk je dat de constructeurs de tweetakt verlaten ? Nu zitten we nog met Euro 2 norm, seffen met Euro 3 normverplichting. Laat staan dat vele 4 takts al met moeite door de keuring gaan raken. Succes mensen !!!
Eigenlijk is de barossa dan een betere keuze of ben ik nou gek.. als alleen het plastic van barossa is. Kan je dan het plastic van een blaster niet op je frame plaatsen? of zit ik nou dom uit me hoofde te lullen
[quote="stefan00"]Eigenlijk is de barossa dan een betere keuze of ben ik nou gek.. als alleen het plastic van barossa is. Kan je dan het plastic van een blaster niet op je frame plaatsen? of zit ik nou dom uit me hoofde te lullen [/quote
Ralph schreef:Ik heb m'n 2 takt al op kenteken en dat kunnen ze niet verbieden.
Een auto met kenteken die niet door de keuring raakt omwile van emissieoverschrijding, mag die nog op baan ???
Voor 2 takten die nu al op kenteken staan zullen ze tegen dan wel een andere wet toepassen als voor de 4 takten. en als het om een 1 malige keuring gaat ist het nog geen enkel probleem om een 2 takt erdoor te helpen.
Bij alle keuringen zijn de eisen van toepassing die op het moment van toelating gelden dus ook de emissie eisen worden afgesteld op de datum van toelating van het kenteken. Wij hebben een oude legerjeep uit '56 daar hoeven geen gordels in omdat dat niet hoefde in 1956 maar wij hebben ze er in gezet voor het terreinrijden dan moet je ze weer wel verplicht dragen omdat ze er zijn. Maar als ze er niet inzitten is er niks aan de hand.
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"