Pagina 3 van 6
Geplaatst: ma 18 okt, 2004 16:38
door Linhai
Sommigen moeten dit artikel dat ik laatst heb gepubliceert eens beter lezen, het gaat niet om het al dan niet reeds te zijn ingeschreven, het gaat over de keuring ervan op later tijdstip.
Probeer maar eens aan je emissienorm te raken met een tweetakt. Waarom denk je dat de constructeurs de tweetakt verlaten ? Nu zitten we nog met Euro 2 norm, seffen met Euro 3 normverplichting. Laat staan dat vele 4 takts al met moeite door de keuring gaan raken. Succes mensen !!!
Geplaatst: ma 18 okt, 2004 16:54
door blasterke27
jep 2-takt verdwijnt jumpingjet kregen nu hin laatste 10 banshee's binnen
Geplaatst: ma 18 okt, 2004 17:15
door Ralph
Ik heb m'n 2 takt al op kenteken en dat kunnen ze niet verbieden.
Geplaatst: ma 18 okt, 2004 17:43
door blasterboy
nu dat zijden ze bij jumpingjet ook al
Geplaatst: ma 18 okt, 2004 17:59
door stefan00
Eigenlijk is de barossa dan een betere keuze of ben ik nou gek.. als alleen het plastic van barossa is. Kan je dan het plastic van een blaster niet op je frame plaatsen? of zit ik nou dom uit me hoofde te lullen

Geplaatst: ma 18 okt, 2004 18:04
door Linhai
Ralph schreef:Ik heb m'n 2 takt al op kenteken en dat kunnen ze niet verbieden.
Een auto met kenteken die niet door de keuring raakt omwile van emissieoverschrijding, mag die nog op baan ???
Geplaatst: ma 18 okt, 2004 18:06
door keesie
[quote="stefan00"]Eigenlijk is de barossa dan een betere keuze of ben ik nou gek.. als alleen het plastic van barossa is. Kan je dan het plastic van een blaster niet op je frame plaatsen? of zit ik nou dom uit me hoofde te lullen

[/quote
ja
Geplaatst: ma 18 okt, 2004 18:13
door blasterboy
nee maar er is toch geen quad keuring wanneer komt er dan zo een keuring en komt dat ook in belgie ?
Geplaatst: ma 18 okt, 2004 19:30
door KrisZ400
Linhai schreef:Ralph schreef:Ik heb m'n 2 takt al op kenteken en dat kunnen ze niet verbieden.
Een auto met kenteken die niet door de keuring raakt omwile van emissieoverschrijding, mag die nog op baan ???
Voor 2 takten die nu al op kenteken staan zullen ze tegen dan wel een andere wet toepassen als voor de 4 takten. en als het om een 1 malige keuring gaat ist het nog geen enkel probleem om een 2 takt erdoor te helpen.
Geplaatst: ma 18 okt, 2004 20:01
door Ralph
Ik heb gelukkig geen keuring

Geplaatst: ma 18 okt, 2004 23:15
door Rik350
Bij alle keuringen zijn de eisen van toepassing die op het moment van toelating gelden dus ook de emissie eisen worden afgesteld op de datum van toelating van het kenteken. Wij hebben een oude legerjeep uit '56 daar hoeven geen gordels in omdat dat niet hoefde in 1956 maar wij hebben ze er in gezet voor het terreinrijden dan moet je ze weer wel verplicht dragen omdat ze er zijn. Maar als ze er niet inzitten is er niks aan de hand.
Geplaatst: di 19 okt, 2004 16:18
door blasterke27
dus als je nu een 2takt hebt zoals ik komt hij sowieso toch door de keuring

Geplaatst: wo 20 okt, 2004 00:56
door Rik350
Als hij op kenteken staat is ie toegelaten en dat blijft ie tot ie uit elkaar valt of als je hem aan poeier rijd
Geplaatst: wo 20 okt, 2004 12:13
door blasterboy
ah ok dan ben ik gerust

Geplaatst: wo 20 okt, 2004 12:14
door Mika
Ooit komt er een dag dat je genoeg hebt van die standaard quad...
Heb je een Barossa is er maar één mogelijkheid, verkopen en dus veel geld verliezen
Een Blaster daarentegen kan je nog altijd tunen...
Mijn keuze zou zéér snel gemaakt zijn