Duck
Re: Duck
standaard of long travel zegt alleen iets over de lengte van de veren en standard travel a armen zijn breder als orgineel alleen zitten de bevestigings punten van de veer op het zelfde plek als orgineel
Had: Yamaha Blaster
Nu: YFZ450 08
-verbrede achter as Dominator 2
-verbrede armen walsh
-reiger veren rondom
-reiger stuurdemper
-GYTR uitlaat
Nu: YFZ450 08
-verbrede achter as Dominator 2
-verbrede armen walsh
-reiger veren rondom
-reiger stuurdemper
-GYTR uitlaat
- yamahakoppel
- Quad GOD
tjobbie heeft een electrische verlaging, ik heb een hydrolische pompBrammes schreef:volgens mij bestaat dat niet. Tjobbie heeft wel een hydraulische pomp voor zijn achterkant, maar die verhoogd/verlaagd de quad niet veel.
je kan ook zelf wat bouwen
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
-
- Quad Master
viewtopic.php?f=3&t=40165&start=15 ff naar benede scrollen, daat staan een paar foto's
yamaha raptor 350 : kenda klaw achterbanden, pro taper stuur, xtremeparts nerfbars
to-do: voorbanden vervangen, andere uitlaat+luchtfilter
to-do: voorbanden vervangen, andere uitlaat+luchtfilter
-
- Toeschouwer
Hoi Duck
Welkom hier ,en ja ik woon in de kempen ,denk ongeveer een 30 km van je ,maar normaal brengen ze morgenvroeg mijne quad ik heb een 4x4 gekocht omdat de quad meer moet werken als voor plezier.
maar ik ga zekers tijd vrijmaken om eens met een paar man te kunnen gaan samenrijden .
Groetjes
Skullsbrusher
Welkom hier ,en ja ik woon in de kempen ,denk ongeveer een 30 km van je ,maar normaal brengen ze morgenvroeg mijne quad ik heb een 4x4 gekocht omdat de quad meer moet werken als voor plezier.
maar ik ga zekers tijd vrijmaken om eens met een paar man te kunnen gaan samenrijden .
Groetjes
Skullsbrusher
-
- Quadverslaafde
welkom op het forum!
beter laat dan nooit zeggen we maar (kheb t over mij )
beter laat dan nooit zeggen we maar (kheb t over mij )
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Ja tjobbie, leuke quad!
Das helemaal elektrisch dat je die kan laten zakken?
Hoe heb je dat gedaan, een hydraulische pomp ook?
Moet ook nog even u topic doornemen, heb er vandaag niet veel tijd voor!
Morgenvroeg weeral werken
Met zo een systeem is het toch wel niet echt aan te raden om dit off road te gebruiken denk ik?
Is meer voor show... zoals die foto's! echt geweldig
@ skullsbrusher: ja was ook eerst aant twijfelen voor een 4x4 maar die van mij zal toch voor 80% op de baan gebruikt worden denk ik!
Das helemaal elektrisch dat je die kan laten zakken?
Hoe heb je dat gedaan, een hydraulische pomp ook?
Moet ook nog even u topic doornemen, heb er vandaag niet veel tijd voor!
Morgenvroeg weeral werken
Met zo een systeem is het toch wel niet echt aan te raden om dit off road te gebruiken denk ik?
Is meer voor show... zoals die foto's! echt geweldig
@ skullsbrusher: ja was ook eerst aant twijfelen voor een 4x4 maar die van mij zal toch voor 80% op de baan gebruikt worden denk ik!
-
- Quadverslaafde
Zoals Yamahakoppel al aangaf, die van hem is hydraulisch, die van mij elektrisch en puur experimenteel, je hebt er niet veel aan maar toch tof dat het kan.
Verstuurd van mijn HTC One X met Tapatalk
Verstuurd van mijn HTC One X met Tapatalk
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
- yamahakoppel
- Quad GOD
Ik gebruik dat alleen als ik iemand moet opladen met 2 staat die op 1cm van de grond krik hem dan tot 5 of 6 cm hoog. Zelfde hoogte dan als ik er alleen op zit
Voor bv. Rond te rijden in hoogste stand off road gaat niet, kracht is geen probleem heb al met 2 man en 2 volgeladen rugzakken km's rond gereden. Het verhoogd enkel vanachter waardoor quad heel zenuwachtig begint te sturen en uw ketting komt strakker te staan, ik rij altijd met een zeer losse ketting om het verschil wat op te vangen en hou hem altijd rond de 5cm van de grond zelfde hoogte als alles afgesteld is. merk dat direct aan het stuur gedrag als hem te hoog staat. Laagste stand is 5cm zo rij ik altijd rond. Heb hem al meer demonstratief opgekrikt dan dat ik ooit echt gebruikt heb
Iedereen die dat ziet, was dat? Laat eens zien
Amai dat is ferm , doet dat nog eens en dan roepen ze hun maten erbij en voor je het weet heb ik hem 10x omhoog en omlaag gedaan
Dan durven ze nog op hun buik gaan liggen om te zien hoe of wat er juist veranderd
Voor bv. Rond te rijden in hoogste stand off road gaat niet, kracht is geen probleem heb al met 2 man en 2 volgeladen rugzakken km's rond gereden. Het verhoogd enkel vanachter waardoor quad heel zenuwachtig begint te sturen en uw ketting komt strakker te staan, ik rij altijd met een zeer losse ketting om het verschil wat op te vangen en hou hem altijd rond de 5cm van de grond zelfde hoogte als alles afgesteld is. merk dat direct aan het stuur gedrag als hem te hoog staat. Laagste stand is 5cm zo rij ik altijd rond. Heb hem al meer demonstratief opgekrikt dan dat ik ooit echt gebruikt heb
Iedereen die dat ziet, was dat? Laat eens zien
Amai dat is ferm , doet dat nog eens en dan roepen ze hun maten erbij en voor je het weet heb ik hem 10x omhoog en omlaag gedaan
Dan durven ze nog op hun buik gaan liggen om te zien hoe of wat er juist veranderd
Groetjes Kris
Ja had het al gelezen in je topic, ja dat heb je met unieke mods he!
Iedereen wil het zien en hoe je het gedaan hebt
Blijf het wel sjiek vinden!
Maar ik denk toch ook niet dat ik het zal doen, heb er even over nagedacht, er zitten ook wel enkele nadelen aan he...
Het is niet dat je de ene moment low rider kan spelen en de volgende full crosser...
Er is maar 1 oplossing! 2 quads! ene low en de andere cross...
Maar dat ziet men vriendin nog niet direct zitten geloof ik!
Zal eerst al eens deftig zo beginnen rijden en dan zie ik nog wel!
Alvast bedankt voor de leuke reactie's!
Keep up the good work!
Iedereen wil het zien en hoe je het gedaan hebt
Blijf het wel sjiek vinden!
Maar ik denk toch ook niet dat ik het zal doen, heb er even over nagedacht, er zitten ook wel enkele nadelen aan he...
Het is niet dat je de ene moment low rider kan spelen en de volgende full crosser...
Er is maar 1 oplossing! 2 quads! ene low en de andere cross...
Maar dat ziet men vriendin nog niet direct zitten geloof ik!
Zal eerst al eens deftig zo beginnen rijden en dan zie ik nog wel!
Alvast bedankt voor de leuke reactie's!
Keep up the good work!
-
- Toeschouwer
Duck
zoals gezegd ze hebben mijn quad deze morgend gebracht ,dus laat maar een kreet als je eens wilt gaan rijden ,ik ga morgenvroeg direct naar verzekering ,bij mij moeten ze alleen maar de plaat overzetten van motor naar quad .
Mvg
Skullsbrusher
zoals gezegd ze hebben mijn quad deze morgend gebracht ,dus laat maar een kreet als je eens wilt gaan rijden ,ik ga morgenvroeg direct naar verzekering ,bij mij moeten ze alleen maar de plaat overzetten van motor naar quad .
Mvg
Skullsbrusher