Staan inderdaad recht boven elkaar normaal moet het bovenste draai punt meer naar achter staan 
Kunt de bovenste A-arm aanpassen door hem even door te slijpen en schuin naar achter te laten lopen voor de stevigheid steek je een rond ijzer in de arm zodat het vol word 
Kan zijn dat je uw veer iets naar achter moet zetten 
Of je kunt het frame aanpassen door het voorste stuk schuin omhoog te laten lopen dan komt dat bovenste punt ook naar achter 
Maar ik zou eerst eens een test rit doen kan zijn dat het allemaal mee valt maar denk dat uw topsnelheid toch hoog gaat liggen hij moet dus zeer stabiel rijden dat zenuwachtig rijgedrag kun je missen

raptor 350 in lazareth quadrazuma stijl(grotere foto's)
- yamahakoppel
- Quad GOD 
Re: raptor 350 in lazareth quadrazuma stijl(grotere foto's)
Groetjes Kris 
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !

garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
En ja,zoals hier gezegd i.v.m de balljoint zal ik moeten zien of dat ze genoeg beweegruimte hebben. Hij is maar verlaagd zoals een andere quad maar omwille van de 14" velgen komen de a-armen natuurlijk veel hoger te zitten aan de buitenkant. Bestaan er a-armen waar de balljoint iets rechter zit? Bij de origineel wijzen die naar boven. (op origineel hoogte staan ze horizontaal) Ik moet wel de originele lengte behouden want hij staat nu al 1.25m breed.

- 
				DeniK
- Quadrider 
- Contacteer:
mooi project zal em volgen

- 
				tjobbie
- Quadverslaafde 
Tof project zeg! 
Gaan we zeker volgen
Verstuurd van mijn HTC One X met Tapatalk

Gaan we zeker volgen
Verstuurd van mijn HTC One X met Tapatalk

734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves