mijn mooie kfx 400
-
- Quadrider
- Contacteer:
Re: mijn mooie kfx 400
thx ziet er mooi uit ik kijk er al naar uit tot ik die heb,
duurd 1 maand ( italie), ze hebben er direckt 2 besteld, om toch 1 in vooraad te hebben bij quadfun,
en ik wil hierbij ook nog een vermelden, dat er toch mag gezegd worden dat ik namens de grote afstand toch echt veel hulp heb gekregen van Sjmallie94, en ben hem daar ook dankbaar voor, echt veel mail verker en pb van waar zit dit en hoe doe je dit en wat doe jij bij dit probleem enz,
mvg cvb
duurd 1 maand ( italie), ze hebben er direckt 2 besteld, om toch 1 in vooraad te hebben bij quadfun,
en ik wil hierbij ook nog een vermelden, dat er toch mag gezegd worden dat ik namens de grote afstand toch echt veel hulp heb gekregen van Sjmallie94, en ben hem daar ook dankbaar voor, echt veel mail verker en pb van waar zit dit en hoe doe je dit en wat doe jij bij dit probleem enz,
mvg cvb
MVG cvb
KFX 400
hou het rustig op de weg, en hang niet de held uit
KFX 400
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
Blij dat je goed heb kunnen helpen. Had je foto's van bougie ook nog door gestuurd. Als er wat is hoor wel van je.
En misschien zien we elkaar toch eens ergens.
En misschien zien we elkaar toch eens ergens.
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
-
- Quadrider
- Contacteer:
vraagje,
is de kfx 400 uit 05/2004, met injectie, of werkt hij nog voledig op de carburator, ik denk dat het injecties zijn maar ben niet zeker,
de quad is binnen bij sagaert voor de pinkers in orde te brenegen, mag er mischien er vandaag terug achter,
dus dan nog wachten op de nrplaat en dan kan ik eidelijk mijn eerste ritje maken , ( de test rit bij het kopen niet inbegrepen)
en hopen op goed weer
is de kfx 400 uit 05/2004, met injectie, of werkt hij nog voledig op de carburator, ik denk dat het injecties zijn maar ben niet zeker,
de quad is binnen bij sagaert voor de pinkers in orde te brenegen, mag er mischien er vandaag terug achter,
dus dan nog wachten op de nrplaat en dan kan ik eidelijk mijn eerste ritje maken , ( de test rit bij het kopen niet inbegrepen)
en hopen op goed weer
MVG cvb
KFX 400
KFX 400
-
- Quadrider
- Contacteer:
nu nog wat fotos van het poets werk en klaar voor gebruik juste de pinkers nog,
de voetsteune zijn geverfd en de uitlaat mmoi gepolijst ook de buizen werden gedaan met koper wol, dus maakt ook geen krassen,
je kan ook zien dat ik het frame met lichter verf heb gedaan dat zijn de roest plekken, is niet mooi maar is wel genoeg voor dit jaar,
pinkers worden ook nog geinstaleerd
hier een foto van het benzine kraantje hij staat nu op on, dus zoals smalie zij, pri is toe denk ik, en geheel boven is reserve
klopt dit
zoals je ziet is niet alles perfect proper maar die leidingen waren echt niet te doen om te peotsen,
alle graag reactie over het werk, zowel positief als negatief
de voetsteune zijn geverfd en de uitlaat mmoi gepolijst ook de buizen werden gedaan met koper wol, dus maakt ook geen krassen,
je kan ook zien dat ik het frame met lichter verf heb gedaan dat zijn de roest plekken, is niet mooi maar is wel genoeg voor dit jaar,
pinkers worden ook nog geinstaleerd
hier een foto van het benzine kraantje hij staat nu op on, dus zoals smalie zij, pri is toe denk ik, en geheel boven is reserve
klopt dit
zoals je ziet is niet alles perfect proper maar die leidingen waren echt niet te doen om te peotsen,
alle graag reactie over het werk, zowel positief als negatief
MVG cvb
KFX 400
KFX 400
Wat een verschil
je hebt nog wel wat werk maar dat komt goed zie ik je kan best je uitlaat volledig schuren en polijsten, geeft echt een mooi resultaat!
je hebt nog wel wat werk maar dat komt goed zie ik je kan best je uitlaat volledig schuren en polijsten, geeft echt een mooi resultaat!
One life, live it !
-
- Quadrider
- Contacteer:
probleem is dat de voorste bocht de gewone buis is en niet terug geheel kan mooi krijgen denk ik.
de demper buis mischien wel, die is nu al heel proper, kan die dan nog beter gedaan worden?
alvast bedankt voor de reactie
mvg cvb
de demper buis mischien wel, die is nu al heel proper, kan die dan nog beter gedaan worden?
alvast bedankt voor de reactie
mvg cvb
MVG cvb
KFX 400
KFX 400
Schuur je hem tot het kaal metaal en daarna in hittebestendig zwart spuiten
Kan zeker nog beter.. veel en hard schuren en je komt er wel
als het echt moeilijk is mss lichtjes zandstralen ofzo
als het echt moeilijk is mss lichtjes zandstralen ofzo
One life, live it !
- Jason McCoy
- Quad GOD
Uitlaat kun je gewoon doen met staalwol. Krijg je hem nog veel mooier mee. Maar ziet er al goed uit
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
- yamahakoppel
- Quad GOD
ik mis een bout in uw moter ophanging en op uw 3de foto is het ook te zien
voor de rest heel verschil van bij aankoop komt goed hier
voor de rest heel verschil van bij aankoop komt goed hier
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
- Jason McCoy
- Quad GOD
En je ketting hangt net strak zat zo te zien. Als de quad uitveert dan komt de ketting strakker. Zoals hij nu staat denk ik te strak met alle gevolgen van dien
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
- yamahakoppel
- Quad GOD
quad staat ook op een lift dus ik denk dat hem volledig uitgeveert is
Groetjes Kris
Zo wat een verschil zeg! Het is misschien niet perfect maar zeker een heel stuk beter dan het geworden is. Vies wordt hij toch wel weer.
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
-
- Quadrider
- Contacteer:
thx voor de positieve en negatieve reacties, ik ben er heel veel mee,
de uitlaat doe ik met koper wol, dat is gelijk staal wol maar koper is zachter en maakt minder krassen,
die bouten die te kort zijn is van de ... ju kom op de naam niet, die dingen die net voor de voetsteunen zitten, met die touwtjes aan
deze zitten er nu al terug in,
voor het spuiten van de uitlaat, blijft die verf er dan mooi op zitten ook bij nat en droog en warm te gelijk,
vb de uitlaat heefd warm en komt er een plas water op gaat hij na een tijd niet afpellen,
de pinkers zijn nu ook oké net sagaert gebeld en was de schakelaar en relais die stuk was door (water vuil enz)
dus werkt ook weer,
dus ik ga nog eens kijken voor die uitlaat en mooier opt blinken, eventueel er af te halen dan heb ik vrij spel om te poetsen,
die ketting is strak op de lift maar kan de ketting nog op en neer bewegen hij spant niet heel hard
mischien nog een kijken om beetje slapper te zetten,
thx voor alles
de uitlaat doe ik met koper wol, dat is gelijk staal wol maar koper is zachter en maakt minder krassen,
die bouten die te kort zijn is van de ... ju kom op de naam niet, die dingen die net voor de voetsteunen zitten, met die touwtjes aan
deze zitten er nu al terug in,
voor het spuiten van de uitlaat, blijft die verf er dan mooi op zitten ook bij nat en droog en warm te gelijk,
vb de uitlaat heefd warm en komt er een plas water op gaat hij na een tijd niet afpellen,
de pinkers zijn nu ook oké net sagaert gebeld en was de schakelaar en relais die stuk was door (water vuil enz)
dus werkt ook weer,
dus ik ga nog eens kijken voor die uitlaat en mooier opt blinken, eventueel er af te halen dan heb ik vrij spel om te poetsen,
die ketting is strak op de lift maar kan de ketting nog op en neer bewegen hij spant niet heel hard
mischien nog een kijken om beetje slapper te zetten,
thx voor alles
MVG cvb
KFX 400
KFX 400