Pagina 3 van 3
Geplaatst: za 23 okt, 2004 20:18
door Dutje#82
Ik weet het niet wat het zou geven mss wel eens proberen.
Zou een andere cilinder steken en dan opzetten helpen ???
Heb zelf aan dealer gevraagt of je dit kan doen bij warrior maar hij zegt dat ik na een weekje terug sta om nieuwe motor te steken want alles vliegt in brokken
Daarop heb ik gezegt tjah het zal dan toch een YFZ worden hè
![Knikkende Duivel :twisted:](./images/smilies/icon_devil_knik.gif)
Geplaatst: za 23 okt, 2004 20:21
door Ralph
Als je het goed doet niet.
Geplaatst: za 23 okt, 2004 20:22
door Dutje#82
Wrm als je het goed doet niet??? Kan jij het doen en me 100% zekerheid geven dat het niet in brokken vliegt????
Anders laat ik het wel doen hoor !!!
Maar wil liever een YFZ dusja .
Ik weet het dus nog nie
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_wenen.gif)
Geplaatst: za 23 okt, 2004 20:27
door Franky
pakt maar gewoon je YFZ'je dan, en laat die motorisch maar gewoon standaard daar zal wel genoeg power achter zitten
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_knipoog.gif)
Geplaatst: za 23 okt, 2004 20:43
door Mestdagh Alexander
Als ik dat zo allemaal hoor schrikt mij dat toch wel een beetje af!
![Verward :?](./images/smilies/icon_verward.gif)
Geplaatst: za 23 okt, 2004 20:49
door Franky
Mestdagh Alexander schreef:Als ik dat zo allemaal hoor schrikt mij dat toch wel een beetje af!
![Verward :?](./images/smilies/icon_verward.gif)
voorwat?, het is gewoon dat je beter af bent met beginen tunen zoals: nieuwe uitlaat, tandwielen,.....
aan dat uitboren zit gewoon een risico aan vast, dat je mischien beter kan mijden.
Geplaatst: za 23 okt, 2004 20:55
door Mestdagh Alexander
Das inderdaad juist,want als het slecht gedaan is zit je er ook mee hé
En dat is het risico een beetje!
![Verward :?](./images/smilies/icon_verward.gif)
Geplaatst: za 23 okt, 2004 20:57
door Vyrena
Ja je doet gewoon minder lang met alles dna standaard
Geplaatst: zo 24 okt, 2004 09:29
door Teunie
Je kan een Raptor blok beter bijwerken ipv uitboren, 660cc is al meer als genoeg.
Kun je beter de cilinderkop laten bijwerken, evt andere nokkenassen, carb etc. (maar natuurlijk begin je met uitlaat!!)
Uitboren is de laatste tuningsoptie.