Nieuwe eigenaar van een Ltz 400
- Jason McCoy
- Quad GOD
- Berichten: 8394
- Lid geworden op: zo 24 jul, 2011 18:25
- Locatie: Lunteren
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: Nieuwe eigenaar van een Ltz 400
dikke LTZ!
Ik vind dit model echt gruwelijk.
veel plezier nog
Ik vind dit model echt gruwelijk.
veel plezier nog
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Re: Nieuwe eigenaar van een Ltz 400
Mercie, ja kzin der echt content van
Re: Nieuwe eigenaar van een Ltz 400
Yo,weet er iemand hoe dit komt?
Een enige tijd geleden Had ik er een xenon licht in gestoken ,enkele tijd alles goed ,maar opeens begonnen me pinkers raar te doen en nu knipperen ze niet meer ,komt dit door een storing van de xenon? Hoe kan ik dat voorkomen?
Een enige tijd geleden Had ik er een xenon licht in gestoken ,enkele tijd alles goed ,maar opeens begonnen me pinkers raar te doen en nu knipperen ze niet meer ,komt dit door een storing van de xenon? Hoe kan ik dat voorkomen?
- yamahakoppel
- Quad GOD
- Berichten: 6479
- Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
- Locatie: Diepenbeek
Re: Nieuwe eigenaar van een Ltz 400
pinker relais eens controleren of de massa van uw pinkers
ik heb op 7 jaar tijd al mijn 3de relais steken voor mijn pinkers die relais zijn niet echt water dicht. als je een nieuwe hebt moet je uw oude maar eens open doen en kijken hoe die van binnen eruit ziet waarschijnlijk geoxideerd
ik hang mijn pinker relais nu met zijn aansluitingen vanonder zodat als er vocht in komt dit er ook langzaam terug uit kan druppen als je uw aansluitingen vanboven hebt kan de relais mooi vol lopen en komt er amper terug uit
relais goed hoog achter uw kappen hangen helpt ook een beetje
ik heb op 7 jaar tijd al mijn 3de relais steken voor mijn pinkers die relais zijn niet echt water dicht. als je een nieuwe hebt moet je uw oude maar eens open doen en kijken hoe die van binnen eruit ziet waarschijnlijk geoxideerd
ik hang mijn pinker relais nu met zijn aansluitingen vanonder zodat als er vocht in komt dit er ook langzaam terug uit kan druppen als je uw aansluitingen vanboven hebt kan de relais mooi vol lopen en komt er amper terug uit
relais goed hoog achter uw kappen hangen helpt ook een beetje
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Re: Nieuwe eigenaar van een Ltz 400
Aah ok ,zal da Es' checken
Re: Nieuwe eigenaar van een Ltz 400
Weet er iemand ofdat een powerbomb aan te raden is voor men Ltz 400 injectie ,of is dit een geldverspilling?
- Jason McCoy
- Quad GOD
- Berichten: 8394
- Lid geworden op: zo 24 jul, 2011 18:25
- Locatie: Lunteren
Re: Nieuwe eigenaar van een Ltz 400
Heeft zeker wel zin, maar dan moet je wel meteen alles doen. Dus ook luchtfilter en intake en natuurlijk ren pc erop
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Re: Nieuwe eigenaar van een Ltz 400
Aahzo. Wat bedoel je met de intake ? Wat moet er daar veranderd worden ? En ren pc ? Is dat een powerbox?Jason McCoy schreef:Heeft zeker wel zin, maar dan moet je wel meteen alles doen. Dus ook luchtfilter en intake en natuurlijk ren pc erop
Ik hoor het van je grtz
Re: Nieuwe eigenaar van een Ltz 400
Stevenc schreef:Aahzo. Wat bedoel je met de intake ? Wat moet er daar veranderd worden ? En ren pc ? Is dat een powerbox?Jason McCoy schreef:Heeft zeker wel zin, maar dan moet je wel meteen alles doen. Dus ook luchtfilter en intake en natuurlijk ren pc erop
Ik hoor het van je grtz
Ren PC, dar zal waarschijnlijk een PC hebben moeten staan, een power commander, een apparaatje wat de afstelling van de motor regelt. Zonder dit loopt je hele motor vroeg of laat aan gort.
Met grotere intake bedoeld hij een grotere lichtinlaat, anders is het net alsof je motor door een rietje moet ademen
Ik kan het fout hebben hoor
Voak buj te bange
- Jason McCoy
- Quad GOD
- Berichten: 8394
- Lid geworden op: zo 24 jul, 2011 18:25
- Locatie: Lunteren
Re: Nieuwe eigenaar van een Ltz 400
Klopt helemaal. Powerbox zou ook kunnen.
Misschien een dom idee maar kun je op een LTZ met injectie niet eenvoudiger een cherry bomb toepassen ipv je uitlaatlijn aan te passen? Of heb je dan ook een big 3 nodig?
Misschien een dom idee maar kun je op een LTZ met injectie niet eenvoudiger een cherry bomb toepassen ipv je uitlaatlijn aan te passen? Of heb je dan ook een big 3 nodig?
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Re: Nieuwe eigenaar van een Ltz 400
Jason McCoy schreef:Klopt helemaal. Powerbox zou ook kunnen.
Misschien een dom idee maar kun je op een LTZ met injectie niet eenvoudiger een cherry bomb toepassen ipv je uitlaatlijn aan te passen? Of heb je dan ook een big 3 nodig?
En als ik begin met juist een powercommander te bouwen ? Moet ik dan ook nog naar een testbank om die afteregelen,of valt dit juist afteregelen met het apparaat ? Voel je dan veel verschil ?
- Jason McCoy
- Quad GOD
- Berichten: 8394
- Lid geworden op: zo 24 jul, 2011 18:25
- Locatie: Lunteren
Re: Nieuwe eigenaar van een Ltz 400
Ik zou of orrigineel rijden of het meteen goed doen.
Run op de testbank en afstellen kost je 150 eurp. Dan vind ik dat als je toch al 1200 gaat investeren die 150 euro ook t verschil niet maakt en je weet wel dat je quad heel blijft.
D'r zijn er hier op t forum die hem zelf afstellen maar perfect krijg je m dan bijna niet.
Mijn advies is een big 3 (volle uitlaatlijn - luchtfilter + intake - pcv) aan te schaffen en dan fatsoenlijk in 1 keer goed te laten afstellen. Ik gok dat je als je uitgaat van de powerbomb je ongeveer 6 pk zult winnen. Belangrijker is het koppel dat je wint en dat is aanzienlijk en naar mijn idee het geld zeker waard.
Run op de testbank en afstellen kost je 150 eurp. Dan vind ik dat als je toch al 1200 gaat investeren die 150 euro ook t verschil niet maakt en je weet wel dat je quad heel blijft.
D'r zijn er hier op t forum die hem zelf afstellen maar perfect krijg je m dan bijna niet.
Mijn advies is een big 3 (volle uitlaatlijn - luchtfilter + intake - pcv) aan te schaffen en dan fatsoenlijk in 1 keer goed te laten afstellen. Ik gok dat je als je uitgaat van de powerbomb je ongeveer 6 pk zult winnen. Belangrijker is het koppel dat je wint en dat is aanzienlijk en naar mijn idee het geld zeker waard.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Re: Nieuwe eigenaar van een Ltz 400
OK ,bedankt voor je advies ,ja ik wil wel dat er geen schade wordt gebracht aan de motor ,door de veranderingen ,dus ga ik hem zowiezo aftstellen met testbank ben me aan het informeren waar ik het best alles haal