gps / naviegatie voor op de quad ??
Re: gps / naviegatie voor op de quad ??
ik zal het allemaal es goed bekijken. bij de garmin is het scherm geen 3D, bij dat chinees model mss wel ?
3d is niet echt nodig.leuk hebbedingetje.
Ging altijd goed zonder.maar op bijna elke nav zit het tegenwoordig maar of het nut heeft?
Kijk,beoordeel en vergelijk en je kan je keus maken.
Ging altijd goed zonder.maar op bijna elke nav zit het tegenwoordig maar of het nut heeft?
Kijk,beoordeel en vergelijk en je kan je keus maken.
- Paul Snip
- Quad Master
- Contacteer:
Ik werk zelf ook nog steeds met een Garmin Zumo op de quad.
Maar in de auto en op de quad van mijn vriendin draait al jaren IGO van de afhaal Chinees. Sambal bij?
Maar in de auto en op de quad van mijn vriendin draait al jaren IGO van de afhaal Chinees. Sambal bij?
Heb mijn mobiel. Met gratis navigatie software uit Google play. Werkt ook perfect.
- Jason McCoy
- Quad GOD
Ik heb de Zumo, kan NIET tegen veel water. Ofwel hij zit er op maar kan hem niet meer bedienen
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
het wordt de etrex20 of de gps 62 denk ik. misschien proberen om hem 2ehands te vinden hier in België, maar is niet zo snel gevonden zoals in Nederland ![Triest :(](./images/smilies/icon_triest.gif)
![Triest :(](./images/smilies/icon_triest.gif)
- Quadrijder2
- Quadrunner
Tom Tom Rider 5 met super sterke ram houder met aansluitkabels en waterdicht.
Met het wassen van de Quad blijft hij gewoon in de houder staan ,geen probleem.
Goed te bedienen met handschoen en prachtige tochten te downloaden van internet of zelf maken met tyre.
Of een mooie kronkelroute.
Ja inderdaad geen echte off road ritten ,alleen zandpaden die een straatnaam hebben.
En de prijs is goed net iets meer dan € 300 .
Met het wassen van de Quad blijft hij gewoon in de houder staan ,geen probleem.
Goed te bedienen met handschoen en prachtige tochten te downloaden van internet of zelf maken met tyre.
Of een mooie kronkelroute.
Ja inderdaad geen echte off road ritten ,alleen zandpaden die een straatnaam hebben.
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_wenen.gif)
En de prijs is goed net iets meer dan € 300 .
Laatst gewijzigd door Quadrijder2 op vr 28 nov, 2014 00:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Can Am Outlander L 500 DPS Max
Welke Zumo heb jij dan? Ik overweeg namelijk een 390LM aan te schaffen...Jason McCoy schreef:Ik heb de Zumo, kan NIET tegen veel water. Ofwel hij zit er op maar kan hem niet meer bedienen
Een mooie manier om van een verleiding af te komen, is eraan toe te geven...
- Jason McCoy
- Quad GOD
idk. Maar ik ging door een modderbad en ding doet meteen niks meer. Valt me nogal tegen aangezien hij waterdicht zou zijn
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
- Paul Snip
- Quad Master
- Contacteer:
Mijn Zumo wordt vaak genoeg met de quad "mee gewassen" is eigenlijk nooit een probleem geweest.
Wel is hij in 8 jaar tijd 2 keer vervangen. 1 keer voor garantie. En 1 keer voor coulance met bijbetaling van 100 Euro.
Dus om nou te zeggen dat ze nooit stuk gaan...
Wel is hij in 8 jaar tijd 2 keer vervangen. 1 keer voor garantie. En 1 keer voor coulance met bijbetaling van 100 Euro.
Dus om nou te zeggen dat ze nooit stuk gaan...
oei meen je dat? ik dacht me volgend jaar de 590 aan te schaffen en ik rij nogal veel in de regen. zou zonde zijn als zo'n duur ding dat niet overleeftJason McCoy schreef:Ik heb de Zumo, kan NIET tegen veel water. Ofwel hij zit er op maar kan hem niet meer bedienen
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_roll.gif)
Ik heb de tomtom rider.4.3.nieuwste model.gebruik die veel op de weg.vooral voor de kronkelroutes ideaal.veel water over heen gegaan.
Ook met de karcher maar geen probleem tot nu toe.
Ook met de karcher maar geen probleem tot nu toe.
- yamahakoppel
- Quad GOD
ik heb ook al jaren de zumo 550 en sinds enkele jaren de 660 heeft al veel regen buien mee gemaakt, blijven gewoon op de quad staan tijdens hun was beurt, werken beide nog steeds. ik ga nu mijne 550 op mijne warrior zetten zodat ik bij beide quads ritten kan rijden
ik heb de tomtom riderV gehad voor enkele dagen is belange niet zo handig en fijn als garmin, ik was blij dat ik die tomtom nog kon ruilen voor een garmin
![Glimlach :)](./images/smilies/icon_blij.gif)
ik heb de tomtom riderV gehad voor enkele dagen is belange niet zo handig en fijn als garmin, ik was blij dat ik die tomtom nog kon ruilen voor een garmin
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
Waarom een gps kopen als je al een smartphone hebt? Ik heb gebruik oruxmpas om te fietsen en quad te rijden
Jezus schreef: Hoe vettiger, hoe prettiger!
- yamahakoppel
- Quad GOD
werkt die ook in de gietende regen
Groetjes Kris