Berre78

Ben je bezig met een project ? Laat ons meegenieten !
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD

Re: Berre 78 Foto's toegevoegd

Bericht door yamahakoppel »

heeft zijn A-armen van vorige week binnen maar zijn remleidingen zijn pas van deze week maandag binnen dus komend weekend staat het op de planning :wink:

weten alleen nog niet zaterdag of zondag maar zal een dag werk zijn als ik de rest van de onderdelen ook nog moet monteren :p
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Berre78
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Berre78 »

yamahakoppel schreef:heeft zijn A-armen van vorige week binnen maar zijn remleidingen zijn pas van deze week maandag binnen dus komend weekend staat het op de planning :wink:

weten alleen nog niet zaterdag of zondag maar zal een dag werk zijn als ik de rest van de onderdelen ook nog moet monteren :p
Word weer een fijne dag om naar uit te zien.
Foto's komen dan wel hoor Ferdi :wink:
ferdi
Quadrider
Quadrider

Bericht door ferdi »

Aaah ok ben benieuwd mannen!
Mijn raptor ligt momenteel ook flink uit elkaar, de originele draagarmen waren zo hier en daar wat verroest en nu heb ik ook gelijk alles flink aangepakt, a-armen gespoten stuurstangen remklauwen enzo er komen in de toekomst wel andere a-armen onder maar ik moet het eerst even met de originele doen totdat het budget het weer toe laat maar dan staat hij er in ieder geval netjes en schoon en fris bij...
Ik houd dit topic goed in de gaten want mijn voorkeur gaat ook uit naar +3 a-armen.
Ga je de raptor ook nog verlengen??

Gr. Ferdi
Berre78
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Berre78 »

Hey ferdi dat weet ik nog niet? Ik denk van niet maar wil nog een ander stuur en de rest erbij. Ook andere uitlaat enzo. Kan zijn dat ik de ss velgen ook verkoop om en nog bredere grts
ferdi
Quadrider
Quadrider

Bericht door ferdi »

Ik heb voorop 8x10 en achterop 12×10 volgens mij heb jij 10x10 achterop liggen, ik ben er inmiddels druk mee bezig met het opknappen en passen en meten om te kijken wat ik graag wil hebben.

viewtopic.php?f=42&t=46166" onclick="window.open(this.href);return false;

Als je 12x10 neemt dan scheelt dat al een beetje :D

Gr ferdi
Berre78
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Berre78 »

Zal foto's posten de zondag dan ben ik bij yamahakoppel van de werken aan de a-armen enzo :D dan heb ik ook een update
Als je iemand weet voor de velgen staan te koop :D heb er anderen grts
ferdi
Quadrider
Quadrider

Re: Berre 78 Zondag 25 Update aan de quad

Bericht door ferdi »

Hoe staat het met de update? :p :honger:
Petito
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Petito »

Ik heb hem net bij zijn thuis zien staan.

Dik machien ze vriend.
Der hing een doekje op de achterkant van de quad, dus ik vermoed da ge em aant kuisen waard :D
ferdi
Quadrider
Quadrider

Bericht door ferdi »

Klopt idd hij zou vandaag met foto's komen met de +3 a-armen en de rest :honger:
Berre78
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Berre 78 Update foto's A-Armen

Bericht door Berre78 »

De werken aan de A-armen :D

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Berre78
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Berre78 »

Petito schreef:Ik heb hem net bij zijn thuis zien staan.

Dik machien ze vriend.
Der hing een doekje op de achterkant van de quad, dus ik vermoed da ge em aant kuisen waard :D
Dank je wel :D en idd was hem aant kuisen :D
ferdi
Quadrider
Quadrider

Bericht door ferdi »

Supergaaf!! :buig:
Maar ik zie dat je die "dunnere" veer aan de onderkant van je schokbreker gemonteerd hebt, bij quadtuning werd mij verteld dat die aan de bovenkant hoort wat ik ook bij iedereen zie.
Als je het mij vraagt maakt het volgens mij geen verschil, als hij onder past en zijn werk doet dan is dat ook nog mooier om te zien vind ik...
Hoe breed is hij nu van voor en heb je de spoorverbreders nu voor ook gemonteerd?

Gr. Ferdi
Berre78
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Berre78 »

ferdi schreef:Supergaaf!! :buig:
Maar ik zie dat je die "dunnere" veer aan de onderkant van je schokbreker gemonteerd hebt, bij quadtuning werd mij verteld dat die aan de bovenkant hoort wat ik ook bij iedereen zie.
Als je het mij vraagt maakt het volgens mij geen verschil, als hij onder past en zijn werk doet dan is dat ook nog mooier om te zien vind ik...
Hoe breed is hij nu van voor en heb je de spoorverbreders nu voor ook gemonteerd?

Gr. Ferdi
Ja ferdi staan er ook op zijn er nu van 45 mm maar kan zijn met die 8 inch velgen dat ik terug die 35mm spoorverbreder erop zet voorraan komen nu nog wel extended hubs op achteraan van 50 mm :D
Straks de breedte gemeten maar vergeten :? Yamahakoppel weet het misschien nog :lol:
lowrider
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door lowrider »

Hij wordt mooier en mooier :p
Als weer beter is eens een toerke gaan maken :D . De crome velgen gaan hem mooi staan maar de zwarte vond ik ook ferm eigenlijk. Wat wil je nog aanpassen ?
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door yamahakoppel »

wat hem nu met die SS velgen staat weet ik niet direct meer ik dacht 12 cm smaller dan de achterkant 6cm per kant
de achterkant was 1m55 dus staat hem nu 1m43 vanvoor
met zijn nieuwe velgen komt die normaal dan op 1m58 als ik het goed berekend heb maar als hem dan zijn extended hubs bij zet komt hem vanachter op 1m65 dan had hem toch beter +4" armen gepakt dan zat hem op 1m63 vanvoor of moet zijn achterste spoor verbreders weg laten dan is hem wel 1m58 vanvoor en 1m55 vanachter en met zijn 30mm spoorverbreders vanvoor komt hij mooi op 1m55 gelijk achterkant nu momenteel is

dus bert extended hubs voor het zicht achterste spoorverbreders terug weg en de 30mm terug vanvoor kom je mooi voor en achter op 1m55 :mrgreen: de breedste setup die ik al in belgië gezien heb dan
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Plaats reactie