weten alleen nog niet zaterdag of zondag maar zal een dag werk zijn als ik de rest van de onderdelen ook nog moet monteren

Word weer een fijne dag om naar uit te zien.yamahakoppel schreef:heeft zijn A-armen van vorige week binnen maar zijn remleidingen zijn pas van deze week maandag binnen dus komend weekend staat het op de planning
weten alleen nog niet zaterdag of zondag maar zal een dag werk zijn als ik de rest van de onderdelen ook nog moet monteren

dan heb ik ook een update
 dan heb ik ook een update heb er anderen grts
  heb er anderen grts 

Dank je welPetito schreef:Ik heb hem net bij zijn thuis zien staan.
Dik machien ze vriend.
Der hing een doekje op de achterkant van de quad, dus ik vermoed da ge em aant kuisen waard
 en idd was hem aant kuisen
 en idd was hem aant kuisen 

Ja ferdi staan er ook op zijn er nu van 45 mm maar kan zijn met die 8 inch velgen dat ik terug die 35mm spoorverbreder erop zet voorraan komen nu nog wel extended hubs op achteraan van 50 mmferdi schreef:Supergaaf!!
Maar ik zie dat je die "dunnere" veer aan de onderkant van je schokbreker gemonteerd hebt, bij quadtuning werd mij verteld dat die aan de bovenkant hoort wat ik ook bij iedereen zie.
Als je het mij vraagt maakt het volgens mij geen verschil, als hij onder past en zijn werk doet dan is dat ook nog mooier om te zien vind ik...
Hoe breed is hij nu van voor en heb je de spoorverbreders nu voor ook gemonteerd?
Gr. Ferdi

Yamahakoppel weet het misschien nog
 Yamahakoppel weet het misschien nog  

. De crome velgen gaan hem mooi staan maar de zwarte vond ik ook ferm eigenlijk. Wat wil je nog aanpassen ?
 . De crome velgen gaan hem mooi staan maar de zwarte vond ik ook ferm eigenlijk. Wat wil je nog aanpassen ?
 de breedste setup die ik al in belgië gezien heb dan
  de breedste setup die ik al in belgië gezien heb dan