te dof lawaai, auw mn oore
-
- Quadracer
- Contacteer:
Breng hem anders gewoon weg hij moet echt opnieuw worden afgesteld rijden met andere uitlaat en twinair kan gewoon schade aan je blok veroorzaken dus of lekker gaan prutsen of even binnenbrengen is echt beter voor je motor. Een warrior carb is overigens heel makkelijk open te krijgen en heel duidelijk de sproeiers te vinden dus en projektje waard.
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
-
- Quadracer
- Contacteer:
Ja je"kan" Het voelen door in eerste of tweede versnelling gas langzaam open te schuiven zodat je duidelijk merkt dat ie soepel door zijn toerenbereik heenloopt ds vloeiend zeg maar gaat ie in hogere toeren sputteren moet je een grotere sproeier gaat ie sputteren ergens in het middengebied en dan weer soepel in hoger toeren kan je met het clipje van je gasnaald iets afstellen en loopt ie niet goed stationair "kan" het je pilot jet zijn maar dat kan ook van alles anders zijn. Als je na deze test denk de ongeeer goede afstelling te hebben geonden kan je een plugchop doen dat vind je hier op het forum 100 x beschreven. Maar dat werkt bij een 2 takt op zich beter dan bij een 4 takt daar kun je voor de absolute fijnafstelling eigenlijk het beste een uitlaatgasmeter gebruiken die meet gewoon het percentage co2 ofzo waaraan je dan kan weten wat er verder aan af te stellen , en die hebben ze bij een degelijke dealer wel . Maar kan je dus helaas niet zelf doen.
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
Wel zien dat hij nu niet te rijk staat.andy schreef:ik heb dus mn luchtfilter deksel aangepast en met een klein boor enkele gaten geboord en weg is mn dofe ronk
gelukkig is de prestatie het zelfde gebleven
Minder lucht zelfde benzine hoeveelheid.
LTR-450
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team