Pagina 3 van 4

Geplaatst: ma 22 nov, 2004 10:18
door Frank MB
LIMP46 schreef:maar je hebt wel alles er op en aan zitten als je het los allemaal aanschaft
dan ben je ook een hoop kwijt :wink:
Ik weet het daarom vind ik de keuze ook zo moeilijk. Ga maar eens kijken of ik een testritje kan maken op een yfz en een vls met een wat kleiner blok als een ktm 560.

Geplaatst: ma 22 nov, 2004 10:21
door No Limit W-tec
Kan voor 3000 € aan YFZ motor geraken, dan valt het nog mee denk ik in zo'n VLS chassis.

Geplaatst: ma 22 nov, 2004 10:24
door No Limit W-tec
Fournier die eerste was in Fort Mahon rijdt met VLS met WR450 in. Is ideaal voor snelle pistes met lange stukken omdat overbrenging 25 % groter is op WR.

Ik zou GEEN YZ blok steken. Heb de twee versnellingsbakken gezien en YFZ is veel zwaarder uitgevoerd dan YZ. Met YZ vraag je volgens mij om problemen.

Geplaatst: ma 22 nov, 2004 10:24
door Frank MB
misschien wel maar ik zie wel wat op mijn pad komt aan quads.

Geplaatst: ma 22 nov, 2004 11:01
door LIMP46
Frank MB schreef:
LIMP46 schreef:maar je hebt wel alles er op en aan zitten als je het los allemaal aanschaft
dan ben je ook een hoop kwijt :wink:
Ik weet het daarom vind ik de keuze ook zo moeilijk. Ga maar eens kijken of ik een testritje kan maken op een yfz en een vls met een wat kleiner blok als een ktm 560.
kom zondag als het goed weer is naar amsterdam kan je op mijn zoon
zijn quad een ritje maken WIL V/D LAAN is er ook vaak??? :wink:

Geplaatst: ma 22 nov, 2004 11:02
door Frank MB
LIMP46 schreef:
Frank MB schreef:
LIMP46 schreef:maar je hebt wel alles er op en aan zitten als je het los allemaal aanschaft
dan ben je ook een hoop kwijt :wink:
Ik weet het daarom vind ik de keuze ook zo moeilijk. Ga maar eens kijken of ik een testritje kan maken op een yfz en een vls met een wat kleiner blok als een ktm 560.
kom zondag als het goed weer is naar amsterdam kan je op mijn zoon
zijn quad een ritje maken WIL V/D LAAN is er ook vaak??? :wink:
zal is vragen of wil ook gaat, dan kan ik misschien met hem meerijden.

Geplaatst: ma 22 nov, 2004 11:12
door LIMP46
ja is goed ik zie je vanzelf wel een keer :wink:

Geplaatst: do 25 nov, 2004 21:32
door Hanzie
na huevos 6 te hebben zien heb ik eigenlijk weer goesting in m'n suzu :D :?

Geplaatst: do 25 nov, 2004 21:40
door Franky
Hanzie schreef:na huevos 6 te hebben zien heb ik eigenlijk weer goesting in m'n suzu :D :?
héhé :P

Geplaatst: do 25 nov, 2004 21:54
door Bartie
Hanzie schreef:na huevos 6 te hebben zien heb ik eigenlijk weer goesting in m'n suzu :D :?
Nu hoor ik u weer klappen :P

Geplaatst: do 25 nov, 2004 22:20
door S.W.A.T.
kijk hier maar eens naar dan heb je zeker geen zin niet meer om hem weg te doen http://www.douggust.com/content/video/Lap_large.wmv[/quote]

Geplaatst: vr 26 nov, 2004 21:07
door ~JoAcHiM~
S.W.A.T. schreef:kijk hier maar eens naar dan heb je zeker geen zin niet meer om hem weg te doen http://www.douggust.com/content/video/Lap_large.wmv
MACHTIG :twisted:

Geplaatst: zo 28 nov, 2004 10:02
door keesie
S.W.A.T. schreef:kijk hier maar eens naar dan heb je zeker geen zin niet meer om hem weg te doen http://www.douggust.com/content/video/Lap_large.wmv
vergeet niet dat de suzuki van Gust, meer dan 10.000 $ aan accesoires en bloktuning erop heeft, en dat de hele quad iedere 2-3 races vervangen wordt door een KOMPLEET nieuwe quad :shock: :shock: :shock:

het is een 450 strokermotor, geen gewone 400cc

bron: dirtwheels magazine augustus 2004, pag 102, race quad test.

Geplaatst: ma 10 jan, 2005 19:43
door Rearwheel driv'in
Wat is het belang van een stuurdemper?

Geplaatst: ma 10 jan, 2005 19:51
door Vyrena
Op de knippen bv is het makkelijker om je stuur rechter te houden. Voor Supermoto is het ook wel handig, dan ''zoekt'' je quad minder als je begrijpt wat ik bedoel :wink: