sorry voor de late reactie,maar dan hier alsnog antwoord terug
maar vergt z`n banshee veel qua onderhoud of gewoon normaal ?:
nee een banshee vergt niet veel onderhouwd, mits (origeneel) of niet al te zwaar aangepast!
hoe meer je veranderd en pk winsten wilt boeken,hoe harder het ook slijt en dan valt bovenstaande wel weg,echter geldt dit voor alles,autos,quads,motoren etc.
2:vervangen
dat is per persoon verschillend,voor mij is het niet lastig,enkel voor een persoon zonder kennis wel.
maar echter is een 2 tact makkelijker om aan te werken dan een 4tact,en kwa kosten plaatje stijgt een 4tact hier verboven uit tegen over een 2tact,en al helemaal bij de dealer! denk aan de kleppen etc, dit heeft een 2tact niet.
maar onthoud de gouden regel,goed onderhoud is het halve werk! en liever te vroeg dan te laat!!
3,een banshee moet je zelf mengen rechtstreeks in de tank, een banshee heeft geen olie pomp.
plastic kun je altijd herstellen, hoe erg het beschadigd ook is,echter moet je hier wel handig inzijn en wat kennis en ervaring opdoen over en beschikken uiteindelijk,het spuiten kan ook maar echt aanraden doe ik je dat niet, het probleem is niet de kappen zelf door de flexibele delen,maar de steenslag wat al snel voor ergernis gaat zorgen,en echt crossen met gespoten kappen raad ik al helemaal niet aan.
je kunt ze ook plastidippen,paar tientjes ben je klaar, wrappen valt ook mee, ,anders valt de prijs nog hoger uit.hydro dippen super mooi en je kunt er alle kanten mee op wat maar denkbaar zijn echter draagt dit een absurd hoge kosten plaatje mee voor de banshee kappen betaal je 1500 euro! en dan moeten de kappen ook nog spuitklaar worden afgeleverd
de brandstof ,rijd ik 90+-km mee (openbare weg) maar dan is die ook echt leeg!, maar als ik echt de banshee gebruik waar die voor is gemaakt, de mulle zand 30-40km max
maar ik raad je persoonlijk aan om toch eerst eens een ritje op een blaster te maken,stap niet zonder ervaring op een banshee,en al helemaal niet wat niet meer stock is, want als die shee loskomt komt het ook heel hard los,en als je geen ervaring hebt,is dat niet echt slim,zachtjes uitgedrukt nog maar....
ik hoop dat je wat wijzer bent hieruit geworden.