Pagina 3 van 5
Geplaatst: zo 28 nov, 2004 23:19
door Teunie
Welke van de twee zou het best geschikt zijn voor allround gebruik, dus asfaltritten, freestyle en trails?
Geplaatst: zo 28 nov, 2004 23:20
door Ludovic 250
ik zou voor de trx gaan,ik denk niet dat hij moet onderdoen voor de yam en vind hem speciaal uitzien,unieker als de yam
Geplaatst: ma 29 nov, 2004 16:28
door Hanzie
Teunie schreef:Welke van de twee zou het best geschikt zijn voor allround gebruik, dus asfaltritten, freestyle en trails?
dat vraag ik mij ook af
Geplaatst: ma 29 nov, 2004 17:29
door L.D.
Teunie schreef:Welke van de twee zou het best geschikt zijn voor allround gebruik, dus asfaltritten, freestyle en trails?
Allround blijft de Raptor het best denk ik. (of de KFX/Z, dus beter die houden
)
Maar ik zou gewoon de YFZ nemen, heeft zichzelf toch wel bewezen hé, en de Honda... Kweet nie... In de vergelijkingen die ik al gelezen heb komt de Yamaha er altijd beter uit. Gewoon gaan voor die YZF! Je hebt de kleren al, hij is goedkoper, hij is beter uitgerust standaard, en hij heeft zichzelf bewezen! En naar m'n persoonlijke mening is hij ook mooier.
Geplaatst: ma 29 nov, 2004 18:17
door Ralph
Als niemand kiest voor een quad die zich niet bewezen heeft kan die zich ook nooit bewijzen
Geplaatst: ma 29 nov, 2004 18:23
door Hanzie
ken iemand die er vandaag mee gereden heeft en die zegt:
"is net een yfz, alsof ze er een kopie van hebben gemaakt. zelfde geluid, evenveel power, zit beter als een yfz, van de eerste kick startte hij al."
Geplaatst: ma 29 nov, 2004 18:28
door blasterboy
dan heeft die veel krachte in zen benen want die kick starter krijg je nog niet zomaar onder geduuwd is heel wat anders dan een shee maar ik zou toch voor yfz gaan is mss niet zo uniek maar k vind hem gewoon de vetste van de 2
Geplaatst: ma 29 nov, 2004 18:35
door SlOoT
Ik heb ook eens op beide gezeten, vind persoonlijk de TRX comforabeler en mooier. Maar de YFZ is ook niet mis.
Geplaatst: ma 29 nov, 2004 19:15
door Ralph
M'n neefje heeft een Honda 600 2 cilinder, die moet ook gekickstart worden, dat werkt ook.
Geplaatst: ma 29 nov, 2004 19:25
door Hanzie
idd, als het niet zou werken zouden ze het er niet op hebben gezet, honda kennende toch
Geplaatst: ma 29 nov, 2004 19:35
door L.D.
Een batterij is toch verdomd handig hoor... Bij m'n Blaster stoorde ik me eraan, dat m'n voorlicht niet genoeg licht gaf als ik remde, maar mss is dat bij andere quads het geval niet...
Geplaatst: ma 29 nov, 2004 19:40
door L.D.
Geplaatst: ma 29 nov, 2004 20:58
door keesie
Hanzie schreef:ken iemand die er vandaag mee gereden heeft en die zegt:
"is net een yfz, alsof ze er een kopie van hebben gemaakt. zelfde geluid, evenveel power, zit beter als een yfz, van de eerste kick startte hij al."
honda rules, de voortrein is tenminste niet zo dun als bij yfz
Geplaatst: ma 29 nov, 2004 21:21
door No Limit W-tec
Wat is probleem met YFZ voortrein. Ken niemand met problemen hiermee.
Kan ik van bepaalde aftermarket niet zeggen...
Geplaatst: ma 29 nov, 2004 21:24
door keesie
ik bedoel de diameter van de voorkant van het frame,
honda gebruikt daar 28 mm buis voor, moet jij eens meten bij een yfz