Aankoop eerste Quad
- Quadrijder2
- Quadrunner
- Berichten: 556
- Lid geworden op: wo 26 mar, 2014 10:57
- Locatie: Zuid Nederland
Re: Cforce 800 2016
Je hebt helemaal gelijk Rutger wat dat betreft is de standaard Can Am 570 zo kaal als een biljartbal en dan gaat de prijs behoorlijk omhoog voor de luxere uitvoering.
Of langzaam aan afbouwen ,en dat is ook nog leuk om te doen ook.
Maar goed het is een keuze die je maakt.
Veel succes.
Of langzaam aan afbouwen ,en dat is ook nog leuk om te doen ook.
Maar goed het is een keuze die je maakt.
Veel succes.
Can Am Outlander L 500 DPS Max
Re: Cforce 800 2016
Alles behalve de TGB 1000 dus.
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Re: Cforce 800 2016
Daar durf ik mij niet aan te wagenJazzy schreef:Alles behalve de TGB 1000 dus.
Ervaring is gelijk aan de optelsom van je fouten...
Re: Cforce 800 2016
TGB 1000 is ook al weer wat maanden veder. Dus alle kinderziektes kunnen er uit zijn.
Can am kan ook kapot. Ligt aan de bestuurder hé Jazzy .
Heb bedragen van +2200 € gehoord ging toen om een versnellingsbak probleem.
Cf is wel goedkoper met de onderdelen maar wordt wel duurder. Zie maar naar een riem €300,-- (dealer prijs origineel) slik... Dat preventief bij 6000km.
Denk alsjeblieft niet als ik geen Can Am koop hoor ik er niet bij.
Ookal rij je met een quad van 10 jaar oud je hoor er altijd bij!!
Een artic cat niks voor je?
Can am kan ook kapot. Ligt aan de bestuurder hé Jazzy .
Heb bedragen van +2200 € gehoord ging toen om een versnellingsbak probleem.
Cf is wel goedkoper met de onderdelen maar wordt wel duurder. Zie maar naar een riem €300,-- (dealer prijs origineel) slik... Dat preventief bij 6000km.
Denk alsjeblieft niet als ik geen Can Am koop hoor ik er niet bij.
Ookal rij je met een quad van 10 jaar oud je hoor er altijd bij!!
Een artic cat niks voor je?
- Paul Snip
- Quad Master
- Berichten: 1505
- Lid geworden op: di 15 mei, 2007 13:10
- Locatie: Een
- Contacteer:
Re: Cforce 800 2016
Een Can-Am riem kost mij ca 150 Euro, origineel. Gaat bij een 500 zeker 10.000km mee.
Arctic Cat is duurder dan Can-Am. En ze zijn echt minder geschikt voor veel wegkilometers.
Arctic Cat is duurder dan Can-Am. En ze zijn echt minder geschikt voor veel wegkilometers.
Re: Cforce 800 2016
Is dat zo Paul? Had toch het idee dat het allemaal niet zoveel uitmaakt. Vind ze er wat minder vlot uitzien maar dat is een kwestie van smaak. Voor mij staan ze gewoon in het rijtje met Polaris en Can-am.
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
- Paul Snip
- Quad Master
- Berichten: 1505
- Lid geworden op: di 15 mei, 2007 13:10
- Locatie: Een
- Contacteer:
Re: Cforce 800 2016
Voor mij niet
En verder wil ik er niet over uitweiden
En verder wil ik er niet over uitweiden
- Paul Snip
- Quad Master
- Berichten: 1505
- Lid geworden op: di 15 mei, 2007 13:10
- Locatie: Een
- Contacteer:
Re: Cforce 800 2016
<knip>
Laatst gewijzigd door Jazzy op ma 02 jan, 2017 22:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: niet op de man spelen
Reden: niet op de man spelen
Re: Cforce 800 2016
Ook jij Paul, graag op de bal spelen en niet op de man. Thanks.
We hoeven het echt niet altijd met elkaar eens te zijn of zelfs door één deur te kunnen maar dit soort gehakketak zorgt er gewoon voor dat mensen niet meer op het forum komen. Ik doe het liever niet en gebeurt zelden eigenlijk, maar toch bovenstaand bericht maar even weggeknipt.
We hoeven het echt niet altijd met elkaar eens te zijn of zelfs door één deur te kunnen maar dit soort gehakketak zorgt er gewoon voor dat mensen niet meer op het forum komen. Ik doe het liever niet en gebeurt zelden eigenlijk, maar toch bovenstaand bericht maar even weggeknipt.
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Re: Cforce 800 2016
En ne biljartbal is serieus kaal eQuadrijder2 schreef:Je hebt helemaal gelijk Rutger wat dat betreft is de standaard Can Am 570 zo kaal als een biljartbal en dan gaat de prijs behoorlijk omhoog voor de luxere uitvoering.
Of langzaam aan afbouwen ,en dat is ook nog leuk om te doen ook.
Maar goed het is een keuze die je maakt.
Veel succes.
Ervaring is gelijk aan de optelsom van je fouten...
- Jason McCoy
- Quad GOD
- Berichten: 8394
- Lid geworden op: zo 24 jul, 2011 18:25
- Locatie: Lunteren
Re: Cforce 800 2016
Laatste tijd weinig tijd gehad om te rijden. Heb mn renegade 800 op 365 uur staan. Km stand is ca. 11000. Dat zegt genoeg over het gebruik denk ik. Ik heb een andere uitlaatlijn en pcv. Grotere radiateur voor iets meer koeling bij mn bijna stilstaande blubber geploeter. Ik heb 1x schade aan het blok gehad. Het lager tussen de versnellingsbak en de motor was kapot gegaan. Toen heb ik preventief meteen de hele versnellingsbak gereviseerd. Kosten 1800 euro. Verder heb ik nooit iets kapot gehad. Ik ben met mn 3e riem bezig.
Oja heb nu mn remverdeler stuk. Maar voor een quad van nu 6 jaar oud is mn Renegade wel 1 van de betere die ik gehad heb. Ja mn Raptor 700 was nog beter maar dat gebruik je anders.
In mijn ogen is er geen betere quad als de Can Am Renegade
Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk
Oja heb nu mn remverdeler stuk. Maar voor een quad van nu 6 jaar oud is mn Renegade wel 1 van de betere die ik gehad heb. Ja mn Raptor 700 was nog beter maar dat gebruik je anders.
In mijn ogen is er geen betere quad als de Can Am Renegade
Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Re: Cforce 800 2016
Dat zegt toch niemand?java schreef:TGB 1000 is ook al weer wat maanden veder. Dus alle kinderziektes kunnen er uit zijn.
Can am kan ook kapot. Ligt aan de bestuurder hé Jazzy .
Heb bedragen van +2200 € gehoord ging toen om een versnellingsbak probleem.
Cf is wel goedkoper met de onderdelen maar wordt wel duurder. Zie maar naar een riem €300,-- (dealer prijs origineel) slik... Dat preventief bij 6000km.
Denk alsjeblieft niet als ik geen Can Am koop hoor ik er niet bij.
Ookal rij je met een quad van 10 jaar oud je hoor er altijd bij!!
Een artic cat niks voor je?
Persoonlijk denk ik dat je beter een CanAm 450 kan kopen dan een CF moto 800 "vtwin" ale je dan perse een Vtwin wilt rijden, spaar dan door voor een outlander/Renagade 500+cc en doe het gelijk goed... appels met peren vergelijk je anders.. is geheeld mijn persoonlijke mening en gevoel!
Can-am outlander L 570 max
Re: Cforce 800 2016
Juist terug van can am verdeler...
renegate is niet mijn ding, beetje krap met twee en oogt wat minder zwaar , degene die in aanmerking komt en wat ik ook mooier vindt nl de outlander 570 max xt t3 met Trunk box kit,grootste koffer dus,11.415.82€ incl btw met korting ...
Nog steeds kaler dan de cforce 800 , ook met grootste koffer dus ,die ik nog steeds mooier vindt.
Verschil in prijs 2000€ met minder assecoires...
De blauwe of oranje kleur vindt ik beide mooier dan geel, persoonlijk natuurlijk...
Nog ff laten bezinken en wachten op de salon conditie s ...
renegate is niet mijn ding, beetje krap met twee en oogt wat minder zwaar , degene die in aanmerking komt en wat ik ook mooier vindt nl de outlander 570 max xt t3 met Trunk box kit,grootste koffer dus,11.415.82€ incl btw met korting ...
Nog steeds kaler dan de cforce 800 , ook met grootste koffer dus ,die ik nog steeds mooier vindt.
Verschil in prijs 2000€ met minder assecoires...
De blauwe of oranje kleur vindt ik beide mooier dan geel, persoonlijk natuurlijk...
Nog ff laten bezinken en wachten op de salon conditie s ...
Ervaring is gelijk aan de optelsom van je fouten...
Re: Cforce 800 2016
Dat klopt ook wel, de Renegade is er alleen in de korte uitvoering. Onder de kappen zijn de Outlander en de Renegade verder vrijwel identiek. De Outlander 570 in het lange Max chassis met de XT uitrusting is wel een beest van een quad. Hoe beviel de proefrit in vergelijking met de Cforce?
Die 2000 euro meerprijs valt snel weg als je naar de afschrijving kijkt, de Can-am schrijft minder snel af en behoudt zijn waarde dus beter. In de eerste jaren zie je dat vooral aan de enorme drop in waarde die een gebruikte CFmoto of TGB maakt, op langere termijn zie je dat een Can-am op een soort vast peil blijft staan. Zelfs een tien jaar oude Can-am Outlander 800 of Renegade 800 duikt nog niet onder de 6000 euro. Nu zijn dit quads die indertijd nog 15-20.000 euro gekost hebben en de huidige 450/570 modellen zijn serieus betaalbaarder, maar procentueel gezien zal dit hetzelfde blijven.
Maar over smaak valt niet te twisten en persoonlijk zou ik in deze prijsklasse ook niet iets kopen wat ik niet mooi vind, ik kan het best begrijpen dat je desondanks toch voor de Cforce kiest.
Die 2000 euro meerprijs valt snel weg als je naar de afschrijving kijkt, de Can-am schrijft minder snel af en behoudt zijn waarde dus beter. In de eerste jaren zie je dat vooral aan de enorme drop in waarde die een gebruikte CFmoto of TGB maakt, op langere termijn zie je dat een Can-am op een soort vast peil blijft staan. Zelfs een tien jaar oude Can-am Outlander 800 of Renegade 800 duikt nog niet onder de 6000 euro. Nu zijn dit quads die indertijd nog 15-20.000 euro gekost hebben en de huidige 450/570 modellen zijn serieus betaalbaarder, maar procentueel gezien zal dit hetzelfde blijven.
Maar over smaak valt niet te twisten en persoonlijk zou ik in deze prijsklasse ook niet iets kopen wat ik niet mooi vind, ik kan het best begrijpen dat je desondanks toch voor de Cforce kiest.
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
-
- Quadrider
- Berichten: 438
- Lid geworden op: do 03 mar, 2016 16:45
Re: Cforce 800 2016
blijft een Volvo vs Mercedes vs Fiat vs Hyundai gesprek. alles zn voor en nadelen, ik zou bijna zeggen zet er plus en minnetjes achter en kijk het aan. Wat is de garantie van CF trouwens??