Pagina 3 van 5

Geplaatst: vr 31 dec, 2004 11:26
door peet #77
Fré schreef:Full lifetime warranty

AJUSTABILITY CHART FOR LONESTAR AXLES

Model Adjustability
Honda 400EX +1.5" to +3.5"
Honda ATC 250R '85 +1.0" to +4.0"
Honda 250R'86-'89 +1.0" to +4.0"
Honda 250X/300EX +1.0" to +4.0"
Yamaha Blaster +1.0" to +3.0"
Yamaha Banshee Std. to +2.0"
Yamaha Warrior Std. to +2.0"
Yamaha YFZ 450 +1.5" to +3.5"
Yamaha Raptor +2.0" to +4.0"
Suzuki LT250 '85-'92 +1.5" to +3.0"
Suzuki LT500 +2.75" to +4.75"
LTZ/KFX 400 Std. to +3.0"
Cannondale +4.5" to +6.5"
Predator Fixed at +2" (not adjustable)

http://www.lsracing.com/suzuki-z400-kaw ... fx400.php3

ge kunnet controleren ook, je hebt normaalgezien 4 busjes erbij gekregen van elk 0.75 inch breed.
en het begin van die vertanding op het einde is even breed als standaard.
zal het nakijken als ik alles er afhaal naast elkaar leggen en meten
zal er ook een foto van maken

grtz peter

Geplaatst: vr 31 dec, 2004 13:21
door Lewis
voor 3" nen andere achteras kopen vin ik zot geld hoor ! tenzij je echt op crossparcours zit anders spoorverbredertjes meer dan voldoende, denk ik he' :D

Geplaatst: vr 31 dec, 2004 14:06
door Fré
Andere achteras is ook veel sterker he. Ik rij niet met spoorverbreders op mijn z400, dan kan je het vergeten bij een slechte landing.

Geplaatst: vr 31 dec, 2004 14:11
door SlOoT
Cannondale +6.5" :shock: :shock: :shock: :shock:

Geplaatst: vr 31 dec, 2004 14:12
door Hanzie
Fré schreef:Andere achteras is ook veel sterker he. Ik rij niet met spoorverbreders op mijn z400, dan kan je het vergeten bij een slechte landing.
idd ik heb m'n standaard ook krom gesprongen :D

Geplaatst: vr 31 dec, 2004 19:43
door peet #77
Lewis schreef:voor 3" nen andere achteras kopen vin ik zot geld hoor ! tenzij je echt op crossparcours zit anders spoorverbredertjes meer dan voldoende, denk ik he' :D
Die van mij heb ik 6 dagen met gereden en ja ze was krom slechte landing en zondag heb ik mijn achterrem ook geplooid .
Vandaag ben ik aan mijn quad begonnen en zelf een remschijf aan het draaien .

Geplaatst: za 08 jan, 2005 16:34
door peet #77
Afbeelding

Geplaatst: di 11 jan, 2005 12:20
door peet #77
Afbeelding

eerste foto van stalen remleiding .
Heb daar iemand leren kennen die in remleidingen doet en remschijven,
echt ne krak in zijn vak.
Nu is hij bezig een nieuwe remschijf aan het maken ik post wel een foto.

greetzzz

Geplaatst: di 11 jan, 2005 12:22
door peet #77
Afbeelding

Geplaatst: di 11 jan, 2005 17:41
door Skicks
spijtig dat het nogal wazige fotos zijn, lijkt wel vet!

wat is het voordeel van stalen remleidingen?

Geplaatst: di 11 jan, 2005 17:47
door jeoentjuh
een stalen remleiding zet niet uit

Geplaatst: di 11 jan, 2005 21:12
door peet #77
Skicks schreef:spijtig dat het nogal wazige fotos zijn, lijkt wel vet!

wat is het voordeel van stalen remleidingen?
Zal de foto's eens bijwerken later .
Da is beter om te remmen stopis en zo en in het algemeen.
Iemand die da wil testen moet maar afkomen geen probleem .

Greetzzz

Geplaatst: di 11 jan, 2005 21:23
door jeoentjuh
omdat je leiding niet uit zet heb je meer rem druk

Geplaatst: di 11 jan, 2005 21:31
door peet #77
juist da is het je remt beter en je verliesd geen druk

Geplaatst: zo 16 jan, 2005 15:43
door peet #77
Afbeelding

hij is bijna af