Hij is nog niet beneden heFranky schreef:Laat die vering ook maar origineel, die is zo te zien ook al goed genoeg
Overstap Z400 naar YFZ450
Re: Overstap Z400 naar YFZ450
Vergeet niet de Cannondale MotoHanzie schreef: maar de kracht en koppel die een yfz heeft, daar kan geen andere STANDAARD FABRIEKSQUAD niet aan tippen (ik heb het hierbij niet over vls etc...)
Verder een zeer mooie machiene, echt een HEERLIJK ding om te zien Ik wens u er zeer veel plezier mee
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
ja de cdi bedoel ik.Skicks schreef:of bedoel je die cdi?Hanzie schreef:krijg hem toch dus
nja gaat standaard al zo verschrikkelijk goed
@mika: is idd enorm zijn we nog een oplossing voor aan het zoeken.
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
- Toeschouwer
- Berichten: 35
- Lid geworden op: za 02 okt, 2004 09:51
- Locatie: kortemark
- Contacteer:
yfz kost bij een gewone dealer rond de 9000euro.
geen achteruit voor gewicht te besparen, weegt 30kg minder dan een Z400, dus dat wil ook al wat zeggen.
ik vrees dat de trx450r niet mee kan met de yfz450, iedereen zegt het, en elke review kaart het aan. de yfz is baanvaster, veel handelbaarder dan de trx450r, daarom heb ik de yfz gekocht, omdat ik een quad wou hebben die laag bij de grond lag. en als ik een trx450r had gekocht, had ik net hetzelfde probleem als ik had bij de Z400.
geen achteruit voor gewicht te besparen, weegt 30kg minder dan een Z400, dus dat wil ook al wat zeggen.
ik vrees dat de trx450r niet mee kan met de yfz450, iedereen zegt het, en elke review kaart het aan. de yfz is baanvaster, veel handelbaarder dan de trx450r, daarom heb ik de yfz gekocht, omdat ik een quad wou hebben die laag bij de grond lag. en als ik een trx450r had gekocht, had ik net hetzelfde probleem als ik had bij de Z400.
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
De honda heeft een goed blok met volgend jaar de nokkenassen van hrc er standaard in dus dan loopt ie evenhard, en de voortrein van honda is veel beter (niet de vering hoor) en hij remt harder.Hanzie schreef:yfz kost bij een gewone dealer rond de 9000euro.
geen achteruit voor gewicht te besparen, weegt 30kg minder dan een Z400, dus dat wil ook al wat zeggen.
ik vrees dat de trx450r niet mee kan met de yfz450, iedereen zegt het, en elke review kaart het aan. de yfz is baanvaster, veel handelbaarder dan de trx450r, daarom heb ik de yfz gekocht, omdat ik een quad wou hebben die laag bij de grond lag. en als ik een trx450r had gekocht, had ik net hetzelfde probleem als ik had bij de Z400.
crf zal sneller zijn en meer pk's hebben, dat is een feit. Meestal wordt alles eerst gedaan bij de solo's en een jaar daarna krijgen de quads het. Tenminste zo zie ik het.R rider schreef:"iedereen" zegt het, ik heb anders toch al andere reviews gelezen, in die trx ligt een blok gebaseerd op de crf 450 zal echt niet veel verschil tussen zijn, is mijn mening...