Pagina 3 van 8
Geplaatst: zo 26 dec, 2004 22:01
door Teunie
Franky schreef:Laat die vering ook maar origineel, die is zo te zien ook al goed genoeg
Hij is nog niet beneden he
Geplaatst: zo 26 dec, 2004 22:03
door Hanzie
is niet normaal hoeveel koppel zo'n yfz heeft
gaat als een speer!!!
Re: Overstap Z400 naar YFZ450
Geplaatst: zo 26 dec, 2004 22:28
door SlOoT
Geplaatst: ma 27 dec, 2004 23:22
door Skicks
echt wel superspijtig da er geen achteruit opstaat...
je hebt die quad gekrege...??? kerstman
Geplaatst: ma 27 dec, 2004 23:24
door Hanzie
zelf gekocht ja
Geplaatst: ma 27 dec, 2004 23:36
door Skicks
Hanzie schreef:krijg hem toch dus
nja gaat standaard al zo verschrikkelijk goed
of bedoel je die cdi?
Geplaatst: di 28 dec, 2004 11:26
door Mika
Mooi zo ! Goede review
Alleen is die spatie tussen de voetsteunen en het plastic/achterwiel angstaanjagend groot !
Geplaatst: di 28 dec, 2004 11:30
door Hanzie
Skicks schreef:Hanzie schreef:krijg hem toch dus
nja gaat standaard al zo verschrikkelijk goed
of bedoel je die cdi?
ja de cdi bedoel ik.
@mika: is idd enorm
zijn we nog een oplossing voor aan het zoeken.
Geplaatst: di 28 dec, 2004 18:08
door KFX400RAZR
BEREMOOIE QUAD HANZIE!
HOEVEEL KOSTDA ZO'N YFZ? KVIN DA Dé MOOISTE QUAD ZIE NOG MOOIER DAN DE KAWASAKI 400 / Z400
WEL JAMMER DAT ER GEEN ACHTERUIT OPZIT é HEEFT DAT EEN REDEN DAT ER GEEN ACHTERUIT OPZIT? IS DA VOOR DE BOITE TE SPAREN OF ZO?
Geplaatst: di 28 dec, 2004 18:28
door R rider
honda kan zeker mee aan, twijfel ik niet aan !!!
Geplaatst: di 28 dec, 2004 18:31
door Hanzie
yfz kost bij een gewone dealer rond de 9000euro.
geen achteruit voor gewicht te besparen, weegt 30kg minder dan een Z400, dus dat wil ook al wat zeggen.
ik vrees dat de trx450r niet mee kan met de yfz450, iedereen zegt het, en elke review kaart het aan. de yfz is baanvaster, veel handelbaarder dan de trx450r, daarom heb ik de yfz gekocht, omdat ik een quad wou hebben die laag bij de grond lag. en als ik een trx450r had gekocht, had ik net hetzelfde probleem als ik had bij de Z400.
Geplaatst: di 28 dec, 2004 18:39
door Frank MB
Hanzie schreef:yfz kost bij een gewone dealer rond de 9000euro.
geen achteruit voor gewicht te besparen, weegt 30kg minder dan een Z400, dus dat wil ook al wat zeggen.
ik vrees dat de trx450r niet mee kan met de yfz450, iedereen zegt het, en elke review kaart het aan. de yfz is baanvaster, veel handelbaarder dan de trx450r, daarom heb ik de yfz gekocht, omdat ik een quad wou hebben die laag bij de grond lag. en als ik een trx450r had gekocht, had ik net hetzelfde probleem als ik had bij de Z400.
De honda heeft een goed blok met volgend jaar de nokkenassen van hrc er standaard in dus dan loopt ie evenhard, en de voortrein van honda is veel beter (niet de vering hoor) en hij remt harder.
Geplaatst: di 28 dec, 2004 18:43
door R rider
"iedereen" zegt het, ik heb anders toch al andere reviews gelezen, in die trx ligt een blok gebaseerd op de crf 450 zal echt niet veel verschil tussen zijn, is mijn mening...
Geplaatst: di 28 dec, 2004 18:47
door Vincenzo
yfz weegt 10 kilo minder dan ne Z400
-YFZ
159kg
-Z400
169kg
drooggewicht op de oficiele site's
Geplaatst: di 28 dec, 2004 18:51
door Frank MB
R rider schreef:"iedereen" zegt het, ik heb anders toch al andere reviews gelezen, in die trx ligt een blok gebaseerd op de crf 450 zal echt niet veel verschil tussen zijn, is mijn mening...
crf zal sneller zijn en meer pk's hebben, dat is een feit. Meestal wordt alles eerst gedaan bij de solo's en een jaar daarna krijgen de quads het. Tenminste zo zie ik het.