wat maakt dat nu uit, probeer gewoon even ON TOPPIC te blijven !banshee--lover schreef:raar !! hier staat nikolas 14de en in mun quadje boekje quad passion dat van frankrijk staat hijals 34ste
grtz
W-Tec nieuwste ontwikkeling!
-
- Toeschouwer
- Berichten: 48
- Lid geworden op: za 17 jul, 2004 12:26
- Locatie: Doetinchem
Hij is zeker lager geworden, gewicht besparen was eigelijk het hoofddoel en dat is gelukt. Er is maar liefst 22 kg afgehaald en dat is goed merkbaar. Compact chassis komt ook stabiliteit erg ten goede.
Rijden met deze machine is gewoon monster mooi...
Rijden met deze machine is gewoon monster mooi...
you can find us at www.quadteamtenvregelaar.nl
-
- Toeschouwer
- Berichten: 48
- Lid geworden op: za 17 jul, 2004 12:26
- Locatie: Doetinchem
-
- Quadracer
- Berichten: 1276
- Lid geworden op: ma 04 apr, 2005 09:34
- Locatie: Bree-Tongerlo
hoeveel vermoge heeft deze quad eigelijk
en hoeveel weegt ie
en what the hell kost deze vergeleke met een voor de cross omgebouwde yfz
en hoeveel weegt ie
en what the hell kost deze vergeleke met een voor de cross omgebouwde yfz
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
Vermogen: Dat is het leuke aan dit frame, er passen diverse motorblokken in dus dat is aan jezelf om te bepalen!!!
Gewicht: Het drooggewicht van de rijklare quad met een standaard 525ccm type KTM motor weegt 159kg. Dit is gelijk aan een Honda uit krat!!! Een Yamaha is zelf een kilo of 12 zwaarder.
Kosten: Als ik alle mensen op dit forum moet geloven ben je voor een ombouw incl. quad van bv. een Yamaha rijklaar tussen 12.000 en 18.000 Euries kwijt (ik heb werkelijk geen idee hoor) maar W-Tec compleet kost dacht ik tussen 14.000 - 15.000 Euries, een leuk gemiddelde voor een zeer competatieve quad denk ik.
Ik zal nooit beweren dat een ander merk quad slecht is, maar weet wel wat deze kan en dat is dik in orde (al zeg ik het zelf)
Op de toekomst, proost...
Gewicht: Het drooggewicht van de rijklare quad met een standaard 525ccm type KTM motor weegt 159kg. Dit is gelijk aan een Honda uit krat!!! Een Yamaha is zelf een kilo of 12 zwaarder.
Kosten: Als ik alle mensen op dit forum moet geloven ben je voor een ombouw incl. quad van bv. een Yamaha rijklaar tussen 12.000 en 18.000 Euries kwijt (ik heb werkelijk geen idee hoor) maar W-Tec compleet kost dacht ik tussen 14.000 - 15.000 Euries, een leuk gemiddelde voor een zeer competatieve quad denk ik.
Ik zal nooit beweren dat een ander merk quad slecht is, maar weet wel wat deze kan en dat is dik in orde (al zeg ik het zelf)
Op de toekomst, proost...
-
- Quad GOD
- Berichten: 7138
- Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
- Locatie: Beselare
- Contacteer:
Doen jullie niet mee in Laon 5 uur endurance ? Gomes zal er ook zijn vermoed ik met zijn 'oude' W-tec en ben echt benieuwd naar jullie nieuw product.
Ik rij zelf ook met YFZ met LT veren en alles erop en eraan maar ben echt benieuwd.
Vroeger vond ik die W-tec maar zwaar en lomp maar met de inspanningen die jullie geleverd hebben kan dat een heel ander beeld geven. Hoop alleen dat jullie er niet té veel afgehaald hebben en geen problemen krijgen met stevigheid en betrouwbaarheid.
Ik kijk naar jullie uit !
Ik rij zelf ook met YFZ met LT veren en alles erop en eraan maar ben echt benieuwd.
Vroeger vond ik die W-tec maar zwaar en lomp maar met de inspanningen die jullie geleverd hebben kan dat een heel ander beeld geven. Hoop alleen dat jullie er niet té veel afgehaald hebben en geen problemen krijgen met stevigheid en betrouwbaarheid.
Ik kijk naar jullie uit !
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Nee, doen enkel de endurances van Bastogne en Pont de Vaux mee. Verder hebben we daar geen tijd voor, we rijden MX competitie in Duitsland (12 races) en Zwitsers SM kampioenschap (6 races). Programma lijkt me vol genoeg met alle kleine wedstrijden hier nog bij!
Nou het zware lompe is er echt af geloof me. Helaas hebben wij ons niet ingespannen maar heeft W-Tec dat zelf gedaan! Wij rijden enkel met de nieuwe machine dus maken alleen de bevindingen duidelijk. Hoe de fiets zich houdt op den duur is natuurlijk nog te bezien, maar het frame is natuurlijk wel een afgeleide van de oude. De zwakke punten zijn verbetert en sterke punten eenvoudiger gemaakt. Eigenlijk is het allemaal best logisch wat er gewijzigd is, hoop dat andere mensen net zo enthousiast worden als wij...!! Ding stuurt echt als een scheermes!
Nou het zware lompe is er echt af geloof me. Helaas hebben wij ons niet ingespannen maar heeft W-Tec dat zelf gedaan! Wij rijden enkel met de nieuwe machine dus maken alleen de bevindingen duidelijk. Hoe de fiets zich houdt op den duur is natuurlijk nog te bezien, maar het frame is natuurlijk wel een afgeleide van de oude. De zwakke punten zijn verbetert en sterke punten eenvoudiger gemaakt. Eigenlijk is het allemaal best logisch wat er gewijzigd is, hoop dat andere mensen net zo enthousiast worden als wij...!! Ding stuurt echt als een scheermes!
-
- Toeschouwer
- Berichten: 48
- Lid geworden op: za 17 jul, 2004 12:26
- Locatie: Doetinchem