Pagina 3 van 3
Geplaatst: vr 04 mar, 2005 21:57
door R rider
banshee--lover schreef:raar !! hier staat nikolas 14de en in mun quadje boekje quad passion dat van frankrijk staat hijals 34ste
grtz
wat maakt dat nu uit, probeer gewoon even ON TOPPIC te blijven !
Geplaatst: wo 30 mar, 2005 16:00
door Tommie
We zijn weer up to date incl. foto´s...
Geplaatst: vr 01 apr, 2005 22:14
door TMC-Topper
zit veel minder plastic aan, is die dan ook een stuk goeiekoper
heb het idee dat rijhoogte ook lager is geworden klopt dat !
Geplaatst: ma 04 apr, 2005 15:56
door Tommie
Hij is zeker lager geworden, gewicht besparen was eigelijk het hoofddoel en dat is gelukt. Er is maar liefst 22 kg afgehaald en dat is goed merkbaar. Compact chassis komt ook stabiliteit erg ten goede.
Rijden met deze machine is gewoon monster mooi...
Geplaatst: ma 04 apr, 2005 20:27
door TMC-Topper
ff testen een keertje - ik als wtec verslaafde moet lukken denk ik
maar afgezien van al dat moois IS IE NOU GOEIEKOPER ivm minder plastic en cr-molyb tube !
(geintje hoor)
Geplaatst: di 26 apr, 2005 19:40
door Blaster-boy
Geplaatst: wo 27 apr, 2005 06:55
door Tommie
Vermogen: Dat is het leuke aan dit frame, er passen diverse motorblokken in dus dat is aan jezelf om te bepalen!!!
Gewicht: Het drooggewicht van de rijklare quad met een standaard 525ccm type KTM motor weegt 159kg. Dit is gelijk aan een Honda uit krat!!! Een Yamaha is zelf een kilo of 12 zwaarder.
Kosten: Als ik alle mensen op dit forum moet geloven ben je voor een ombouw incl. quad van bv. een Yamaha rijklaar tussen 12.000 en 18.000 Euries kwijt (ik heb werkelijk geen idee hoor) maar W-Tec compleet kost dacht ik tussen 14.000 - 15.000 Euries, een leuk gemiddelde voor een zeer competatieve quad denk ik.
Ik zal nooit beweren dat een ander merk quad slecht is, maar weet wel wat deze kan en dat is dik in orde (al zeg ik het zelf)
Op de toekomst, proost...
Geplaatst: wo 27 apr, 2005 12:31
door ronnieb
Waar en wanneer zijn deze quads te testen?
Ben wel benieuwd geworden.
Rij zelf YFZ450 met LT voorkant, zeer tevreden over.
Heb op een VLS met husaberg blok gereden (Hugo's)
Dus wil ook wel eens op zo'n WTEC rijden.
Geplaatst: wo 27 apr, 2005 13:55
door No Limit W-tec
Doen jullie niet mee in Laon 5 uur endurance ? Gomes zal er ook zijn vermoed ik met zijn 'oude' W-tec en ben echt benieuwd naar jullie nieuw product.
Ik rij zelf ook met YFZ met LT veren en alles erop en eraan maar ben echt benieuwd.
Vroeger vond ik die W-tec maar zwaar en lomp maar met de inspanningen die jullie geleverd hebben kan dat een heel ander beeld geven. Hoop alleen dat jullie er niet té veel afgehaald hebben en geen problemen krijgen met stevigheid en betrouwbaarheid.
Ik kijk naar jullie uit !
Geplaatst: do 28 apr, 2005 06:37
door Tommie
Nee, doen enkel de endurances van Bastogne en Pont de Vaux mee. Verder hebben we daar geen tijd voor, we rijden MX competitie in Duitsland (12 races) en Zwitsers SM kampioenschap (6 races). Programma lijkt me vol genoeg met alle kleine wedstrijden hier nog bij!
Nou het zware lompe is er echt af geloof me. Helaas hebben wij ons niet ingespannen maar heeft W-Tec dat zelf gedaan! Wij rijden enkel met de nieuwe machine dus maken alleen de bevindingen duidelijk. Hoe de fiets zich houdt op den duur is natuurlijk nog te bezien, maar het frame is natuurlijk wel een afgeleide van de oude. De zwakke punten zijn verbetert en sterke punten eenvoudiger gemaakt. Eigenlijk is het allemaal best logisch wat er gewijzigd is, hoop dat andere mensen net zo enthousiast worden als wij...!!
Ding stuurt echt als een scheermes!
Geplaatst: zo 01 mei, 2005 23:18
door TMC-Topper
ben afgelopen zaterdag bij wtec geweest voor wat spulletjes.
natuurlijk meteen ff mijn ogen over de nieuwe(delen) laten gaan
respect voor die uitvinder echt!!
.
Roel
Geplaatst: vr 28 okt, 2005 17:46
door Shaggy
Tommy,
graag eens een update over de bevindingen, positieve en minder positieve, tot nu toe van jullie nieuwe speeltje??
Tnx!