we gebruiken gewone olie die jasper aanraad maar meestal dompen ze alleen als ze nog maar even bollen en natuurlijk ook als ik door water ga maar voor de rest nog niet speciaal opgevallen
neen ligt niet aan de olie is de beste olie die jumingjet heeft(ook aan de prijs te zien)
dus daar zal het niet aan liggen de olie voor een banshee wordt trouwens bij de benzine gemengt
blasterke27 schreef:neen ligt niet aan de olie is de beste olie die jumingjet heeft(ook aan de prijs te zien)
dus daar zal het niet aan liggen de olie voor een banshee wordt trouwens bij de benzine gemengt
aan de prijs ziet ge echt niet of het goeie olie is of niet eh maar ik twijfel niet aan de olie die jumpingjet verkoopt maar het valt gewoon op dat die zo fél blijven roken...
ik vind dit een iets te lang en ongezouten filmpje als je nog es wat wilt maken knip dan alle toffe stukjes los en begin die dan het liefst een beetje op de maat vd muziek weer achter elkaar te plakken dan kom je tot een iets flitsender resultaat dit duurt en duurt maar doe zo voort al doende leert men
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
blasterke27 schreef:neen ligt niet aan de olie is de beste olie die jumingjet heeft(ook aan de prijs te zien)