Huevos 7

Deel hier je tips of een zelfgeschreven review
blasterke27
Quadrider
Quadrider

Bericht door blasterke27 »

vind 6 persoonlijk de mooiste heb nu 3,4,5 en 6.
maar aan de mensen die gewoon telenet ofzo hebben download ze niet op 1 maand tijd ik had dit wel gedaan en teenet had mij gebeld hadden ze mij op smallband gezet en een maand met smallband :? echt geen lachertje hoor :twisted:
honda the power of dreams
honda trx400 !
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Ze zijn allemaal mooi :wink:
QuadGirl
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door QuadGirl »

Ralph schreef:Tsja dat is in Frankrijk, misschien zit het daar weer heel anders met de BTW, of hij verkocht zonder BTW (misschien ook wel zonder winst).
Da heeft niets te maken met frankrijk ofzo eh, Richard Cole is ne Engelsman moest da nog ni geweten zijn (zou raar zijn, ma kan eh ... ;-))
Ik heb ze persoonlijk van hem gekocht, tis ni da die daar met een winkeltje stond ofzo. Zal wel zijn omdak em ken, maja, tis goedkoper eh ;-)
#32 • W-Tec Honda 450cc
Special thnx to bvba Haesendonckx & zoon www.at-tach.nl www.verkroost-scooters.nl
R rider
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door R rider »

QuadGirl schreef:
Ralph schreef:Ja excl, beetje lastig maar kan er ook niks aan doen dat het zonder btw weergegeven wordt :(

Wordt €27 incl.
amai, 7euro meer dan ik betaald heb. Hij is echt goed voor hetgeen ik al gezien heb. Heb nog twee andere. Ene van H-Bomb movies ook.
Echt goed die Huevos 7 tot nu toe. Ga em morge meeneme nar school om em ns verder te bekijken op mn laptop.
Dan kan ik Dana Creech trug bezig zien, dieje was in pdv2003 en heeft effe bij mij staan praten. Mijn teammaatje toen was van Canada en vloog samen met Creech terug. Hij was ant inlade en vond mn nieuwe korte broeg van Fox te gek, hij wou ruilen met de zijn, maar dat wou ik niet, haha. Vond mijn mooier. Achteraf nog ff mee gemaild.
Maar nu niet meer... kunt niks meer zegge eh...
amai ken jij Dana Creech :shock:
Yamaha yfz se
Raptor 700 se
Dutje#82
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Dutje#82 »

R rider schreef:
QuadGirl schreef:
Ralph schreef:Ja excl, beetje lastig maar kan er ook niks aan doen dat het zonder btw weergegeven wordt :(

Wordt €27 incl.
amai, 7euro meer dan ik betaald heb. Hij is echt goed voor hetgeen ik al gezien heb. Heb nog twee andere. Ene van H-Bomb movies ook.
Echt goed die Huevos 7 tot nu toe. Ga em morge meeneme nar school om em ns verder te bekijken op mn laptop.
Dan kan ik Dana Creech trug bezig zien, dieje was in pdv2003 en heeft effe bij mij staan praten. Mijn teammaatje toen was van Canada en vloog samen met Creech terug. Hij was ant inlade en vond mn nieuwe korte broeg van Fox te gek, hij wou ruilen met de zijn, maar dat wou ik niet, haha. Vond mijn mooier. Achteraf nog ff mee gemaild.
Maar nu niet meer... kunt niks meer zegge eh...
vrouwen kennen iedereen :wink: :wink:

dast meestal het probleem !!

grtz

amai ken jij Dana Creech :shock:
BERT'S RACING SHOP

For all You're Pic's WWW.NIFIN.BE
QuadGirl
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door QuadGirl »

hehe, een probleem is da ni za, kan er gewoon ma blij mee zijn en tis nog ns ne schone en ne vriendelijke gast ok. Daar wil ik wel ns hene in het warme californië...
#32 • W-Tec Honda 450cc
Special thnx to bvba Haesendonckx & zoon www.at-tach.nl www.verkroost-scooters.nl
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Zijn geen Hollywoodsterren hoor. Heb ook een tijdje gemaild met Wes Miller, aardige gast, heel normaal.
QuadGirl
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door QuadGirl »

da weet ik da da geen hollywoodsterren zijn, voor mij zijn die veel meer ;-)
allee, ni serieus bedoeld, ma ik kijk toch meer naar die crossers op dan naar die hollywoodsterren ;-)
En da zijn zeker heel gewoon mensen. Das gelijk paar jaar terug: toen was "mijn idool" paul winrow en nu ben ik "bevriend" met hem en nu is da nog "mijn idool", ma ge gaat er gewoon gelijk ne maat mee om... zo heb ik da met vele.
#32 • W-Tec Honda 450cc
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Was voor YFZ--Lover bedoelt :)

Maar het is inderdaad wel goed dat ze niet van die rare trekjes krijgen als alleen nog maar blauwe M&M's eten en alleen aangesproken worden met Weledele heer blabla...
QuadGirl
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door QuadGirl »

ah ok, dacht al ;-)
Hehe...
#32 • W-Tec Honda 450cc
Franky
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Franky »

ik heb Huevos 7 nu ook al een tijdje...maar ik vind de muziek echt AFSCHUWELIJK op sommige momenten, zet ik gewoon de muziek af...en bekijk ik de film met een ander muziekske op de achtergrond :P
maar de film zelf is wel weer op en top!
maar vind qua montangewerk enz. dat Huevos 5 nog steeds de beste is :idea:
Pure adrenaline attached with a license plate !
Blaster-boy
Quadracer
Quadracer

Bericht door Blaster-boy »

is mss lompe vraag eh ma hoe zoek je da want 'k heb het bij search ingetikt "huevos" en komt staan 0 search results ?
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
Fré
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Fré »

ja moet emule downloaden en installeren, en daarmee zoeken en vinden
White LTZ-450 - powered by MSD -
Teunie
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Teunie »

Franky schreef:ik heb Huevos 7 nu ook al een tijdje...maar ik vind de muziek echt AFSCHUWELIJK op sommige momenten, zet ik gewoon de muziek af...en bekijk ik de film met een ander muziekske op de achtergrond :P
maar de film zelf is wel weer op en top!
maar vind qua montangewerk enz. dat Huevos 5 nog steeds de beste is :idea:
Ik vind die muziek ook verschrikkelijk erbij!
Maarja niets aan te doen behalve uitzetten.
Er zit toch geen motorgeluid bij.
DQT -Dangerous Quadracing Team-

"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

In deel 5 of 6 kan je alternatieve muziek kiezen, die is een stuk rustiger.
Plaats reactie