Le Touquet 2005
Cool gereden man !! Moet verdomd een vermoeiende wedstrijd geweest zijn
Maare ... precies véél capitalisten daar.. als je die tentjes ziet met al die super quadjes.....amAAIIII
Maare ... precies véél capitalisten daar.. als je die tentjes ziet met al die super quadjes.....amAAIIII
>> Black PoWeR BOOST = RaptoR RuleS <<
-= Dynojet - full FP - nerfs - Dirts - spoorverbr. - INOX bumper =-
<< MetaLLiC rEd BeAr = gRiZzLy 4x4 rUlEs >>
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Stoftje, bedankt dat je kwam kijken, heb je maar even gezien in een schicht, was niet echt veel gelegenheid om rond te kijken. Jammer dat je niet gebeld hebt achteraf of naar pits gekomen. Je begint stilaan mijn trouwste fan te worden
Foto's ? Anders mail je maar hé
Foto's ? Anders mail je maar hé
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Quad GOD
- Contacteer:
BTW, inschrijvingsformulier voor PDV is vandaag vertrokken
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Bartie, dat trainen viel nogal mee, vanaf september ongeveer om de 14 dagen naar Loon Plage, op het laatste als ik genoeg tijd had iedere week. Zondagmorgen om 7 u vertrekken naar Loon en om 12.30 u was ik al terug thuis. Ik moet er wel meer lange sessies rijden in Loon, dus minstens 30-45 min non stop, heb teveel paar rondjes gereden, gestopt, wat gedronken,...Bartie schreef:Knap No limit
respect man, Zijn waarschijnlijk vele uren training aan voorafgegaan.
Want zonder super conditie begin je aan zo iets niet.
Petje af
Wat betreft conditie : die was verre van perfect en voor verbetering vatbaar. We zijn aan 't bouwen (donderdag verhuis, eindelijk) en hebben pas een kindje, dus veel tijd voor conditietraining was er niet. Heb dus buiten het quadtraining eigenlijk niets gedaan. Vanaf nu ga ik proberen wekelijks een keer te gaan lopen en/of zwemmen. Dit moet normaal nog een hele verbetering worden. Bovendien ben ik een 8-tal kilo te zwaar dus daar moet ook nog aan gewerkt worden. Alsof dat nog niet genoeg is zou er ook nog wat fitness bijmoeten, voornamelijk om de trapezium spieren bovenaan de rug en de spieren boven de knie te trainen. Onderarmen, polsen en duim zijn in orde.
Dus nog werk aan de winkel voor we naar Pont de Vaux gaan
Jawat ...goede voornemens zou'k zeggenNo Limit YFZ schreef:Bartie, dat trainen viel nogal mee, vanaf september ongeveer om de 14 dagen naar Loon Plage, op het laatste als ik genoeg tijd had iedere week. Zondagmorgen om 7 u vertrekken naar Loon en om 12.30 u was ik al terug thuis. Ik moet er wel meer lange sessies rijden in Loon, dus minstens 30-45 min non stop, heb teveel paar rondjes gereden, gestopt, wat gedronken,...Bartie schreef:Knap No limit
respect man, Zijn waarschijnlijk vele uren training aan voorafgegaan.
Want zonder super conditie begin je aan zo iets niet.
Petje af
Wat betreft conditie : die was verre van perfect en voor verbetering vatbaar. We zijn aan 't bouwen (donderdag verhuis, eindelijk) en hebben pas een kindje, dus veel tijd voor conditietraining was er niet. Heb dus buiten het quadtraining eigenlijk niets gedaan. Vanaf nu ga ik proberen wekelijks een keer te gaan lopen en/of zwemmen. Dit moet normaal nog een hele verbetering worden. Bovendien ben ik een 8-tal kilo te zwaar dus daar moet ook nog aan gewerkt worden. Alsof dat nog niet genoeg is zou er ook nog wat fitness bijmoeten, voornamelijk om de trapezium spieren bovenaan de rug en de spieren boven de knie te trainen. Onderarmen, polsen en duim zijn in orde.
Dus nog werk aan de winkel voor we naar Pont de Vaux gaan
Als je dat kan volhouden en combineren....hoedje af
Als ik mezelf al kan dwingen tot 2 x per week te gaan lopen zijn we al héél content. Pas op, zou beter ook wat meer aan sport doen ...conditie is nog 35% van de 85% van vroeger
>> Black PoWeR BOOST = RaptoR RuleS <<
-
- Quad GOD
- Contacteer:
19-20-21 augustusWillems David schreef:Wanneer is PDV ?
Is niet ver van Lyon neem ik aan.
Moet er een weekend van maken dan?
Hoelang rijden met de wagen?
Iets over Dijon, 650 km vanuit Kortrijk ongeveer
Misschien supportersbusje inleggen
Trouwens, alleen al voor de afterparty die we met de belgen plannen zou je moeten afkomen. Meer kan ik er nog niet over zeggen Belgen zijn misschien niet de beste piloten ter wereld, maar we gaan ze wel eens tonen wat feesten is
http://www.pdvracing.com/index12.html
Le Touquet was geweldig. 67e in totaal en eerste vrouwenteam en dat na 14 maanden stilgelegen te hebben. En heel toevallig was het met een VLS. Niks verkeerd aan zou ik zeggen. 2 keer meegedaan en twee keer in top 75.
Pont de Vaux ook al meegedaan en dat 3j gelede en was het beste jongste team.
Touquet is enorm zwaar en degene die er niet rijden en zeggen dat "maar" drie uur is ofzo: schrijf u volgende keer in
En een VLS op de 37e plaats, kan goed zijn, maar Alex wist toch heel wat goed te maken, spijtig da ie uitgevallen is.
Op naar Tarrega nu!!!!
Pont de Vaux ook al meegedaan en dat 3j gelede en was het beste jongste team.
Touquet is enorm zwaar en degene die er niet rijden en zeggen dat "maar" drie uur is ofzo: schrijf u volgende keer in
En een VLS op de 37e plaats, kan goed zijn, maar Alex wist toch heel wat goed te maken, spijtig da ie uitgevallen is.
Op naar Tarrega nu!!!!
#32 • W-Tec Honda 450cc
Special thnx to bvba Haesendonckx & zoon • www.at-tach.nl • www.verkroost-scooters.nl •
Special thnx to bvba Haesendonckx & zoon • www.at-tach.nl • www.verkroost-scooters.nl •