VBM PEER
-
- Pro Quadrider
- Contacteer:
Tja, ik weet dat het mooi was. Maar ik heb (begrijp het goed) niet zoveel zin meer om vrijdag of zaterdagavond weg te rijden, laat aan de komen na 4, 5 of 6 uur rijden en dan de volgende dag na het crossen weer uitgeput de bus in de gaan en om 10 uur savonds mn bed in te duiken. We hebben leuke maar ook minder leuke dingen beleefd in Belgie, maar idd altijd wat te zien!
-
- Quadrunner
- Contacteer:
en hoeveel keer ben je komen rijden?
Tis erg da et uitloopt, ma om te wachten vind ik ni et ergste dan za, want kan dan toch quads zien rijden en als quadliefhebber kan je ni beter hebben eh
En da heb je als onafhankelijke bond, dan ist van tijd moeilijk om de regelingen enzo te doen. Tis ni altij even simpel.
We moete et allemaal uitteste eh
Tis erg da et uitloopt, ma om te wachten vind ik ni et ergste dan za, want kan dan toch quads zien rijden en als quadliefhebber kan je ni beter hebben eh
En da heb je als onafhankelijke bond, dan ist van tijd moeilijk om de regelingen enzo te doen. Tis ni altij even simpel.
We moete et allemaal uitteste eh
#32 • W-Tec Honda 450cc
Special thnx to bvba Haesendonckx & zoon • www.at-tach.nl • www.verkroost-scooters.nl •
Special thnx to bvba Haesendonckx & zoon • www.at-tach.nl • www.verkroost-scooters.nl •
Heb in 2003 5 crossen meegedaan bij de BQR (toen nog met de Warrior)
En er liep elke keer wel iets mis, van dokters die te laat komen tot problemen met inschrijving...
Maar het was idd wel fijn om de ganse dag niks dan quads te zien (circuits waren ook nooit echt kapot gereden wat wel een plus-punt was)
En er liep elke keer wel iets mis, van dokters die te laat komen tot problemen met inschrijving...
Maar het was idd wel fijn om de ganse dag niks dan quads te zien (circuits waren ook nooit echt kapot gereden wat wel een plus-punt was)
jep,d as waar, je noemt twee zwakke punten op, maar van de dokters kan de bqr niets aan doen, zonder dokter mag er niet vertrokken worden...Mika schreef:Heb in 2003 5 crossen meegedaan bij de BQR (toen nog met de Warrior)
Maar de inschrijving, ja inderdaad, die tweetaligheid is groot probleem, er spreekt van de inschrijving maar 1 iemand iets of wat nederlands... tzijn die dagvergunningen die lang duren.
#32 • W-Tec Honda 450cc
kijk echt wel uit naar et nieuwe seizoen met de nieuwe regeling. Je kwalificeren om in de A-groep te zitte... het niveau ga ferm omhoog gaan (nog meer...)
#32 • W-Tec Honda 450cc
-
- Pro Quadrider
- Contacteer:
Mss dat wij nog eens afkomen om ons niveau met de rest te meten. Cluydts wil graag ook een keer tegen mn broertje rijden, want ze komen samen van de LT af, en nu samen op de blaster.
Laatst gewijzigd door Vyrena op ma 07 mar, 2005 13:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: VBM PEER
wacht maar tot ge ons is echt nodig ebt dan ben ge blij da we der staan om u op te rapenBartje 400 schreef: je kon de ganse dag rijde en je kreeg ehbo voor moest iets gebeure (onnuttig dus )
-
- Quadracer
haha nog zo een oud topic openen ?
achja , ik bedoelde maar dat we ganse dag uitleg kregen over de ehbo toen
ik heb ze al nodig gehad en was zeker blij dat ze er waren
daarniets van:d
achja , ik bedoelde maar dat we ganse dag uitleg kregen over de ehbo toen
ik heb ze al nodig gehad en was zeker blij dat ze er waren
daarniets van:d
*lonestar +2" a-armen
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering