
CDI of nokkenassen?
euhm denk je niet dat het beter is om voor een cdi te gaan ?? als je iets verandert in de motor gaat dat ten goede van je levensduur van je motor niet ? en een cdi   kzie niet direct iets waarom dat kwaad zou kunnen
  kzie niet direct iets waarom dat kwaad zou kunnen   tgoja ieder zijn keus maar kdenk bij somigsten is het gwn wat eerst
  tgoja ieder zijn keus maar kdenk bij somigsten is het gwn wat eerst   cdi of nokken assen want achter een cdi komen toch nokkenassen om omgekeerd achter die nokkenassen komt die cdi toch
  cdi of nokken assen want achter een cdi komen toch nokkenassen om omgekeerd achter die nokkenassen komt die cdi toch   
   
 
grtz mij het eender maar het maakt alletwee een bom van je quad
 mij het eender maar het maakt alletwee een bom van je quad   
  
			
			
									
						
										
						 kzie niet direct iets waarom dat kwaad zou kunnen
  kzie niet direct iets waarom dat kwaad zou kunnen   tgoja ieder zijn keus maar kdenk bij somigsten is het gwn wat eerst
  tgoja ieder zijn keus maar kdenk bij somigsten is het gwn wat eerst   cdi of nokken assen want achter een cdi komen toch nokkenassen om omgekeerd achter die nokkenassen komt die cdi toch
  cdi of nokken assen want achter een cdi komen toch nokkenassen om omgekeerd achter die nokkenassen komt die cdi toch   
   
 grtz
 mij het eender maar het maakt alletwee een bom van je quad
 mij het eender maar het maakt alletwee een bom van je quad   
  
- 
				Fré
- Quad Expert 
- Berichten: 2757
- Lid geworden op: ma 18 aug, 2003 09:23
- Locatie: Wingene (W-Vl), België
meestal geldt de volgende regel: meer fun = meer slijtage 
CDI zal zeker een invloed hebben op de algemene levensduur van je quad: verhoogd toerental, meer power dus meer belasting van je hele quad.
Nuja, dat heel klein beetje meer slijtage is redelijk onbelangrijk niewaar
			
			
									
						
							
CDI zal zeker een invloed hebben op de algemene levensduur van je quad: verhoogd toerental, meer power dus meer belasting van je hele quad.
Nuja, dat heel klein beetje meer slijtage is redelijk onbelangrijk niewaar

White LTZ-450 - powered by MSD -
			
						- 
				epix no-fear
- Quad Expert 
- Berichten: 2407
- Lid geworden op: ma 30 aug, 2004 10:50
- 
				Rik350
- Quadracer 
- Berichten: 1413
- Lid geworden op: di 14 jan, 2003 01:05
- Locatie: Hagestein
- Contacteer:
ja dat kan ja oneindig is wat overdreven omdat de omtor maar een aantal toeren haalt de zuiger moet ook nog bewegen he. Maar dit wil je helemaal niet daarom zit er ook een begrenzer op. Hoewel iemand die kan rijden ook wel hoort of ie over moet schakelen is het er ook voor als je valt ofzo
			
			
									
						
							"Ride as if you'll live forever.  Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
			
						"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
De begrenzer kan eraf maar dit heeft geen zin aangezien je motor op die hoge toerentallen toch geen extra power meer maakt.
Bovendien belast je hem zo teveel.
Begrenzer kan ingesteld worden zoals jij dat wil, het is aan jezelf om er verstandig mee om te gaan.
			
			
									
						
							Bovendien belast je hem zo teveel.
Begrenzer kan ingesteld worden zoals jij dat wil, het is aan jezelf om er verstandig mee om te gaan.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
			
						"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"


