High Compr. Pistons voor in 660R
-
MC_Orie
-
Willems David
Is altijd nuttig hoor zo'n info vind ik niet erg !MC_Orie schreef:BTW we zijn deze jongen zen hele topic aant verkloten dus,hogedrukpiston op raptor 660 R is het onderwerp.Geen kerosine
In die nokkenassen heb je ook soorten neem ik aan. Stage 1 & 2 als ik me niet vergis. Bij de èèn krijg je meer koppel en bij de ander kan je meer in hogere toeren gaan.
Als je echt meer pk's wilt zou ik kijken naar nokkenassen (veel info over te vinden op de amerikaanse fora), andere carb(s), en uiteindelijk een big bore kit.
Ik zou inderdaad zoals Keesie zegt weg blijven van te hoge compressie, racebenzine wil je liever niet als recreatie rijder.
Ik zou inderdaad zoals Keesie zegt weg blijven van te hoge compressie, racebenzine wil je liever niet als recreatie rijder.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
-
Willems David
-
peet #77
- Quad Expert

- Berichten: 2075
- Lid geworden op: do 02 dec, 2004 13:37
- Locatie: O-Vlaanderen
- Contacteer:
zo een hoge druk piston helpt altijd in pk winst als die van mij stuk is of zo komt er ook één in
die nokkenassen heb ik geen verstand van maar ik zou dan toch voor koppel gaan niet voor hoge toeren
die nokkenassen heb ik geen verstand van maar ik zou dan toch voor koppel gaan niet voor hoge toeren
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
-
peet #77
- Quad Expert

- Berichten: 2075
- Lid geworden op: do 02 dec, 2004 13:37
- Locatie: O-Vlaanderen
- Contacteer:
als het kan zonder boren een andere insteken dan ben je zekerder van uw cilinder want bij het boren van een cilinder verdunje de wand en wordt hij ook minder sterk of heb ik het mis teunie
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
-
peet #77
- Quad Expert

- Berichten: 2075
- Lid geworden op: do 02 dec, 2004 13:37
- Locatie: O-Vlaanderen
- Contacteer:
dacht ik wel vroeger toen ik met mijn NSR 50cc reed hebben ze er een hoge druk piston in gestoken op de origeneele cilinder zonder boren enkel laten polieren en die reed super goe wel met aangepaste ontsteking
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
-
Robby
- Quad Expert

- Berichten: 2209
- Lid geworden op: zo 15 feb, 2004 23:20
- Locatie: ternat
- Contacteer:
valt te zien wat je bedoelt met boren he, je kan er een pelletje van enkele tienden uithalen of tewel milimeters. Voor men warrior hebbek er 2mm uitgehaald en zo kom ik bij 366cc met hogedrukzuiger. En de cilinderwand blijft dik genoeg genoeg hoor. Ik denk wel moest hij wiseco steken dat het geen kwaad kan, maar je hebt daar nog ergens een merk en die verhogen compressie nog meer en dan zou het gevaarlijk worden denk ik.
-
Willems David
-
peet #77
- Quad Expert

- Berichten: 2075
- Lid geworden op: do 02 dec, 2004 13:37
- Locatie: O-Vlaanderen
- Contacteer:
volgens mij het beste is enkel een hogedruk piston insteken zonder boren (als het kan) zo blijft de wand even dik of enkel laten polieren .
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
Ik weet niet waarom iedereen het hier over kerosine heeft, maar met kerosine is NIET te rijden, Gedraagt zich hetzelfde als diesel. Moet eerst warm worden voor het fatsoenlijk kan verbranden. Volgens mij wordt hier AVGAS bedoelt, wat gewoonlijk voor kleine/sportvliegtuigen wordt gebruikt!
To finish first, you first have to finish
VLS KTM 560
VLS KTM 560


