Vervanglampen PIAA voor Yamaha en Kawa modellen
-
- Quad Master
Ik heb ze gebeld. ze hebben ze niet op de site staan. Worden wel besteld. krijg ze volgende week.Delriva schreef:Ja, ik heb naar 'H6M' gezocht en krijg als resultaat:wally schreef:het type is H6M. dus passen WEL in een raptor. LEZEN!Delriva schreef:Helaas staat het model voor de Raptor 700 er niet tussen.
Geen resultaten gevonden. Probeer Opnieuw
Greetz,
D.
hmmmmmm. eat me..
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
Denk dan toch dat je aan de originele lampen moet proberen te komen, deze vind je nergens goedkoper vrees ik Ze zijn gewoon belachelijk duur, maar ja voor deze ene keer danwally schreef:ja ze belden mij ook. waren 39 per stuk. doeiiiiiiiiiiiiiii. 80 euro voor 2 lampjes. ik ga ff verder zoeken of ik ze anders kan krijgen.
Gr. Marcel
we zoeken even verder, en misschien heb ik wat...RapMars schreef:Denk dan toch dat je aan de originele lampen moet proberen te komen, deze vind je nergens goedkoper vrees ik Ze zijn gewoon belachelijk duur, maar ja voor deze ene keer danwally schreef:ja ze belden mij ook. waren 39 per stuk. doeiiiiiiiiiiiiiii. 80 euro voor 2 lampjes. ik ga ff verder zoeken of ik ze anders kan krijgen.
Gr. Marcel
hmmmmmm. eat me..
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Ik verkoop normaal niet aan particulieren maar heb er wel op stock liggen. Contacteer Ralph, ik stuur hem een prijs.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Quad Master
Ik heb deze lampjes daarnet gemonteert, echt helder wit licht maar nu is de stand voor groot licht klein en klein licht groot nog iemand dit bij Z400? De lampjes passen maar op 1 manier dus daar ligt het niet aan.
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be