Geplaatst: wo 27 apr, 2005 16:03
kga het proberen iets professioneler proberen uitleggen, maar met voorbeeld waarden.
Dus met originele uitlaat rij ik 90km/per uur en doe pakweg 30sec over om aan die 90 te geraken. Men motor doet met die originele uitlaat pakt 8000tr/min
Nu Met een andere uitlaat en betere jetting en andere luchtfilter doet men motor 9000tr/min en trekt hij harder op. Dus met gevolg dat ik 100km/u doe in 25sec
Meestal is het nut van een uitlaat om harder te rijden door meer toeren te maken en voor sneller in toeren te gaan. Anders zie ik het nut niet in van een uitlaat. En of het nu gaat over een raptor of een warrior of een scooterke,winst gaat er zijn als het goed gebeurt is!
Het enigste probleem dat de meesten hier nu hebben is omdat het hier gaat over het 350 blok van yamaha, tis niet omdat het een oud blok is dat er niets aan te doen valt.
greetz
Dus met originele uitlaat rij ik 90km/per uur en doe pakweg 30sec over om aan die 90 te geraken. Men motor doet met die originele uitlaat pakt 8000tr/min
Nu Met een andere uitlaat en betere jetting en andere luchtfilter doet men motor 9000tr/min en trekt hij harder op. Dus met gevolg dat ik 100km/u doe in 25sec
Meestal is het nut van een uitlaat om harder te rijden door meer toeren te maken en voor sneller in toeren te gaan. Anders zie ik het nut niet in van een uitlaat. En of het nu gaat over een raptor of een warrior of een scooterke,winst gaat er zijn als het goed gebeurt is!
Het enigste probleem dat de meesten hier nu hebben is omdat het hier gaat over het 350 blok van yamaha, tis niet omdat het een oud blok is dat er niets aan te doen valt.
greetz