JumpingJet Racing CDI's -TRX450 Dyno-
even verbeteren: nokkenassen timing verandert, uitlaat..... ff tekst lezen dusFrank MB schreef:Vinden jullie 42% ook niet erg veel voor alleen een cdi?? Kom op waar is dat gezonde nuchtere verstandIk weet zeker dat het niet zo kan zijn.
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
Kan dat ook op zaterdag of liefst tijdens de week. We zouden het plannen voor begin juni. Momenteel heb ik de tijd niet en wil ik eerst vering in orde krijgen.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Waarom verander je de timing van nokken??? Dat geeft toch een negatief beeld over de vermogenwinst??? De timing kan je bij een Z niet veranderen dacht ik dus het zou dan kunnen dat je maar 20% winst heb???
Enja bij de meting met andere uitlaat (FMF) hebben jullie de quad afgesteld in 3min. Daar kunde ook al nie op voort gaan.
Remove the DYNO CHART
Enja bij de meting met andere uitlaat (FMF) hebben jullie de quad afgesteld in 3min. Daar kunde ook al nie op voort gaan.
Remove the DYNO CHART
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
IK ZOU ZEGGEN:
KOM TESTEN IPV BLINDELINGS TE OORDELEN
iedereen zegt dat het niet kan maar er is niemand die test? vind ik nogal jammer want ikzelf ga niet oordelen over iets als ik het zelf niet heb gezien of heb ervaren.
ik stel cdi's open om te testen, jullie hoeven maar te komen! wat een promotie stunt
quad is trouwens afgesteld in 3min als de hele quad open ligt (plastic etc)
KOM TESTEN IPV BLINDELINGS TE OORDELEN
iedereen zegt dat het niet kan maar er is niemand die test? vind ik nogal jammer want ikzelf ga niet oordelen over iets als ik het zelf niet heb gezien of heb ervaren.
ik stel cdi's open om te testen, jullie hoeven maar te komen! wat een promotie stunt
quad is trouwens afgesteld in 3min als de hele quad open ligt (plastic etc)
DQT Racing Team
trouwens deze dyno chart ging nog niet eens om te bewijzen dat de cdi een wereld van verschil maakt maar om die jonge z'n motor goed te doen lopen met een andere cdi etc... daarom hebben ze ook de timing aangepast om eens te testen wat dit als invloed zou hebben op de vermogenscurve.
KOM TESTEN AUB ANDERS MONDJE DICHT
KOM TESTEN AUB ANDERS MONDJE DICHT
DQT Racing Team
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
Hanzie, ik weet niet hoe jullie op 3 min afstellen hoor ? Als wij een quad grondig afstellen dan testen we verschillende jettings uit en dan ben je algauw paar uurtjes bezig. Telkens carb eruit, aanpassen.
Ik spreek begin juni zeker eens af !
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
het is wel 3min voor afstellen en andere uitlaat erop he ff correct zijn.No Limit YFZ schreef:Hanzie, ik weet niet hoe jullie op 3 min afstellen hoor ? Als wij een quad grondig afstellen dan testen we verschillende jettings uit en dan ben je algauw paar uurtjes bezig. Telkens carb eruit, aanpassen.
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
Het zou nogal dwaas zijn om bij elke quad hetzelfde winstpercentage te verwachten met de CDI, aangezien elk blok anders is!Sg6 schreef:Waarom verander je de timing van nokken??? Dat geeft toch een negatief beeld over de vermogenwinst??? De timing kan je bij een Z niet veranderen dacht ik dus het zou dan kunnen dat je maar 20% winst heb???
Remove the DYNO CHART
De meting met de andere uitlaat hebben ze daarna nog over gedaan.
Daarvoor hebben ze hem gerejet, hier is geen curve van.
Marco vertelde dat het resultaat toen ongeveer hetzelfde was als met de standaard uitlaat.
Timing van de nokkenassen kan VEEL verschil uitmaken zeker gecombineerd met een CDI.
Bij de YFZ wordt hij toch ook een tandje verlegd en dat maakt een GROOT verschil.
De curve is niet bedoeld als pure vergelijking met een standaard 450R, maar zoals Hans zegt om de quad van die jongen goed af te stellen.
Het geeft wel een beeld van wat er haalbaar is.
NOGMAALS dit was een STANDAARD 450R, met STANDAARD uitlaat, VERANDERDE NOKKENASTIMING en waarschijnlijk is de jetting ook wat bijgesteld voor een optimale test.
Ik zal mijn KFX op de bank gooien als ik hem gejet heb en dan zien jullie het resultaat vanzelf wel.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"