Nest nog niet in orde !! Hangt mijn keel uit !!

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Mannekes toch, wat zijn jullie hier allemaal bezig.

1. Besef dat je met geen goudklompjes rijdt. Sommigen denken hier dat hun quad (met de nodige opties) na een jaar haast even veel waard is als de nieuwprijs. Hou er ook rekening mee dat prijzen vernaderen, ik heb mijn eerste yfz gekocht voor 10.500 €, nu vind je er al rond de 8.000 €.

2. Dealers zijn geen vzw's hé. Die mensen verkopen om winst te maken, dus mag je toch verwachten dat ze niet evenveel kunnen geven voor een tweedehands als een nieuwe (die de klant in veel gevallen zelf na veel proberen zelf niet kwijt geraakt...) Veel mensen zitten nog met een warrior die ze zelf niet kwijt geraken en dan zeggen ze dat het een slechte dealer is omdat hij er geen 3500 € voor wil geven...

3. Aan al wie kritiek heeft op de dealers : wel doe al uw onderhoud en herstellingen alles zelf !

4. Wat betreft garantie : als je niet bij een officiële verdeler koopt (veelal omdat het daar goedkoper is) moet je erbij nemen dat er wat meer tijd over garanties gaat. Je kan niet alles willen hé, én scherpe prijs én service van officiële verdeler.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Toine
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door Toine »

Amen :roll:
When going gets tough, the tough get going
AlfA
Quad Master
Quad Master
Contacteer:

Bericht door AlfA »

@ no limit

je hebt voor de volle 100% gelijk !
Afbeelding
Dangerous Quadracing Team
http://www.dqt.be
see093
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door see093 »

QuadGirl schreef:
see093 schreef:EINDELIJK GOED NIEUWS !!!
Phirana racing heeft vandaag gebeld om te melden dat de garantie goed gekeurd is !! de stukken zijn nu in bestelling en ze melden mij dat met een beetje geluk mijn quad nog voor het weekend ineen steekt !

zijn het nog altij "slechte"?
Ge haalt ze wel rap door het (diepe) slijk eh...
tis gleijk hier iemand al zei: voor zoiets gaan die hun reputatie ni op et spel zetten en ze hebben wel service en klantvriendelijkheid hoor..
ik heb hem nog altijd niet terug he !!
vind jij dat normaal ??????????????????????
door het slijk halen !? ze kunnen heus weltegen een duwtje hoor ! Je moet nu ook de rollen niet gaan omdraaien he ! Ik ben degene die mijn machien nog niet terug heeft....
AlfA
Quad Master
Quad Master
Contacteer:

Bericht door AlfA »

see093 schreef:
QuadGirl schreef:
see093 schreef:EINDELIJK GOED NIEUWS !!!
Phirana racing heeft vandaag gebeld om te melden dat de garantie goed gekeurd is !! de stukken zijn nu in bestelling en ze melden mij dat met een beetje geluk mijn quad nog voor het weekend ineen steekt !

tis gleijk hier iemand al zei: voor zoiets gaan die hun reputatie ni op et spel zetten en ze hebben wel service en klantvriendelijkheid hoor..
door het slijk halen !? ze kunnen heus weltegen een duwtje hoor ! Je moet nu ook de rollen niet gaan omdraaien he ! Ik ben degene die mijn machien nog niet terug heeft....
Je moet niet vergeten dat iedereen die iet of wat met quads bezig is, dit forum leest hé, en dat dit wel degelijk een invloed heeft op het koopgedrag. En de dealers lezen dit forum ook hoor, en soms staan ze serieus te kijken van sommige reacties van forumleden.
Afbeelding
see093
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door see093 »

AlfA schreef:
see093 schreef:
QuadGirl schreef:
Je moet niet vergeten dat iedereen die iet of wat met quads bezig is, dit forum leest hé, en dat dit wel degelijk een invloed heeft op het koopgedrag. En de dealers lezen dit forum ook hoor, en soms staan ze serieus te kijken van sommige reacties van forumleden.
weet je ... bel me eens als jij je quad voor zes weken kwijt bent .......dan praten we nog eens.
Alfredo
Quadracer
Quadracer

Bericht door Alfredo »

Wie is eigenlijk de "schuldige" in deze zaak? Yamaha Benelux (of Europa) die de garantie-aanvraag niet tijdig goedgekeurd hebben, of Piranha, die laattijdig de aanvraag heeft opgestuurd en hun verantwoordelijkheid heeft afgeschoven op een andere dealer?
AlfA
Quad Master
Quad Master
Contacteer:

Bericht door AlfA »

see093 schreef:
AlfA schreef:
see093 schreef: ik heb hem nog altijd niet terug he !!
weet je ... bel me eens als jij je quad voor zes weken kwijt bent .......dan praten we nog eens.
Dan had ik je al 2x mogen bellen :)
Mijn quad lag ondertussen ook uit van 30 april tot vorige week, en daarvoor is da nog al eens gebeurd, maar ik weet dat de dealer zijn best doet om die stukken te krijgen, en aan een schappelijke prijs, dus maak ik me daar geen zorgen om. Die quad heb ik daar gekocht, en ze hebben me zelfs voor die tijd een vervangquad meegegeven, dus mag ik niet klagen.

Wat ik wil zeggen is het volgende : Ze gaan je echt niet 'zomaar' laten wachten op je quad, als alles in orde is. Als het een garantie-kwestie is, zullen ze wachten tot ze weten wat er betaald word en wat niet. Want je weet ook, als ze ervan uit gaan dat 't garantie is, en je de quad zo meegeven, kunnen ze achteraf moeilijk met een factuur afkomen hé.
En een dealer is nog altijd geen liefdadigheids-instelling.
Afbeelding
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

See093, heb zondag de andere kant van het verhaal gehoord. Als ik de twee versies samen gooi vind ik het ronduit schandalig wat je hier rondstrooit. Je vertelt enkel wat je wil vertellen en verzwijgt een aantal zaken. Hierdoor haal je de dealer onterecht door het slijk.

Moest ik Piranha zijn, dan mag je je quad gaan halen zoals ie er nu ligt en zelf samen steken ! :evil:
AlfA
Quad Master
Quad Master
Contacteer:

Bericht door AlfA »

No Limit YFZ schreef:See093, heb zondag de andere kant van het verhaal gehoord. Als ik de twee versies samen gooi vind ik het ronduit schandalig wat je hier rondstrooit. Je vertelt enkel wat je wil vertellen en verzwijgt een aantal zaken. Hierdoor haal je de dealer onterecht door het slijk.

Moest ik Piranha zijn, dan mag je je quad gaan halen zoals ie er nu ligt en zelf samen steken ! :evil:
Dit probeerde ik op een vriendelijke manier te zeggen, ik heb de andere kant van het verhaal ook al gehoord...
Afbeelding
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Ik was toch vriendelijk :twisted:
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

vertel... ben benieuwd, want volg dit topic al lang met veel gegeeuw,maar vond het al iets raar, piranha is geen slechte dealer. en fouten zijn mogelijk.
greetz
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Denk dat See093 maar beter zelf het verhaal opbiecht zoals het werkelijk is. Als hij echter de ballen heeft om de echte waarheid te vertellen.
Sebastien
Quadracer
Quadracer

Bericht door Sebastien »

komaan biecht maar op see089 :evil:
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
Steffen
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door Steffen »

wij zitten eerst zo in met jou....
we willen uitleg :roll:
http://www.qc-xplode.be" onclick="window.open(this.href);return false;

A new quad generation is born !
Plaats reactie