Pagina 3 van 4

Geplaatst: ma 01 aug, 2005 14:44
door Robby
man wat heb jij grote voeten :lol: :lol: :lol:
Ik zeg niet dat ik de heilige ben, met de enduro zitten we constant over de 50km/u,wat je zou moeten weten als je een rijbewijs hebt. maar dan zou je tch eens moeten meerijden hoor,want dan pas zou je weten wat 100km/u is in een veldweggetje,of trekken ze die bij jullie altijd mooi vlak?

Geplaatst: ma 01 aug, 2005 14:56
door ~JoAcHiM~
Robby schreef:man wat heb jij grote voeten :lol: :lol: :lol:
Ik zeg niet dat ik de heilige ben, met de enduro zitten we constant over de 50km/u,wat je zou moeten weten als je een rijbewijs hebt. maar dan zou je tch eens moeten meerijden hoor,want dan pas zou je weten wat 100km/u is in een veldweggetje,of trekken ze die bij jullie altijd mooi vlak?
voeten :?: (mss een grote duim ja :) )

k'probeer u dat nu just duidelijk te maken dat 50km/u nie veel voorsteld.

eerst zit je te zagen dat ik levensgevaarlijk doe en risico's pak en nu ga je opeens zelf het tegenovergestelde doen :roll:

en of ik weet wat 100km/u is in een veldweggetje 8)
(nu zeg je het zelf :P )

Geplaatst: ma 01 aug, 2005 15:39
door Robby
~JoAcHiM~ schreef:
Robby schreef:man wat heb jij grote voeten :lol: :lol: :lol:
Ik zeg niet dat ik de heilige ben, met de enduro zitten we constant over de 50km/u,wat je zou moeten weten als je een rijbewijs hebt. maar dan zou je tch eens moeten meerijden hoor,want dan pas zou je weten wat 100km/u is in een veldweggetje,of trekken ze die bij jullie altijd mooi vlak?
voeten :?: (mss een grote duim ja :) )

k'probeer u dat nu just duidelijk te maken dat 50km/u nie veel voorsteld.

eerst zit je te zagen dat ik levensgevaarlijk doe en risico's pak en nu ga je opeens zelf het tegenovergestelde doen :roll:



en of ik weet wat 100km/u is in een veldweggetje 8)
(nu zeg je het zelf :P )
wie zegt dat ik risico's pak? en, bij die grote duim zal het blijven zeker :lol: kijk hoe jij het voorsteld is dat snelheid het enige is, blijf on-topic en denk 2minuten na voor je zoiets zegt, 100km/u kan je aleen doen in lange rechte stukken die vlak liggen, en dat noem ik al geen crossbaantje meer maar nen avenue. en tegen 100km/u zie ik je hier geen bocht pakken hier in de streek,dwars de beek in noem ik het. goed optrekken is het eerste,snelheid komt daarna, we zijn hier ook over een blaster bezig,de helft zo breed en nog niet de helft zo krachtig als jouw machine

Geplaatst: ma 01 aug, 2005 15:50
door ~JoAcHiM~
je hebt gelijk :)
alleen betekenen binnenwegskes bij mij van die zwarte tarmac baantjes tussen weiden met hier en daar een paar goeie bochtjes waar je wel wat kan doorfietsen; en niet de boerewegels zoals wij dat hier zeggen :)

terug naar de blaster

Geplaatst: ma 01 aug, 2005 18:55
door Ralph
Ik noem je geen crimineel. Ik weet ook niet op welke plekken je 100 rijd, ik rij ook niet altijd 50 en ook niet altijd 30. Ik hoop maar dat je het op veilige plekken doet...

Geplaatst: zo 21 aug, 2005 14:51
door Ravebicky
hello. Dinsdag is jumpingjet de quad komen halen. Had ze zaterdag eens gebeld ervoor.

Er steekt nu een pro-x zuiger in, cilinder is getuned, twin air luchtfilter (had k&n gevraagd maar ze hebben twinair gestoken),en nog boyesen reeds. Ik kan nog niks ondervinden van meer kracht omdat ik nog moet roderen. Maar de compressie is minder dan toen cilinder nog standaard was. Had thans het omgekeerde verwacht :?

zal wel normaal zijn zeker dan?

Geplaatst: zo 28 aug, 2005 18:26
door Ravebicky
niemand die weet of dit normaal is of niet?

thx

Geplaatst: zo 28 aug, 2005 21:02
door Franky
als je ff nadenkt dan zal je zelf ook wel weten dat dit NIET normaal is... waarom zou een mens dan zoveel geld uitgeven aan tuning, als 't uiteindelijk niets veranderd van vermogen....

Geplaatst: ma 29 aug, 2005 14:32
door Ravebicky
ik zei dat ik NOG niks kan ondervinden van meer kracht omdat ik nog moet roderen :wink: zal wel meer kracht achter zitten maar mag da nog nie open gooien.

Hetgeen het probleem is, is dat ik nu minder compessie heb dan voordien,en dat vind ik niet normaal. Had het tegenovergestelde verwacht

Geplaatst: ma 29 aug, 2005 14:42
door Alfredo
Bel eens naar JumpingJet en vraag het daar eens...

Geplaatst: ma 29 aug, 2005 17:57
door Robby
is niet normaal,zou zelfs hard moeten aanvoeen omdat hij nog niet gerodeerd is, ik kon er bijna blijven op staan toen alles net ineen stak.

Geplaatst: ma 29 aug, 2005 18:02
door Teunie
Ik zou hem toch eerst inrijden voor je erover oordeelt. Misschien moet de afstelling ook nog aangepast worden.

Geplaatst: ma 29 aug, 2005 18:09
door Frank MB
Teunie schreef:Ik zou hem toch eerst inrijden voor je erover oordeelt. Misschien moet de afstelling ook nog aangepast worden.
De afstelling zal toch al wel zeker in de buurt staan want je kan een motor in rodatie nogal snel kapot rijden als de afstelling niet goed is. Ik zou namelijk eerst afstellen voordat men gaat rijden. Ik weet niet hoe dat bij jullie zit?

Geplaatst: ma 29 aug, 2005 18:18
door Ravebicky
ik heb daarstraks gebeld naar jumpingjet en hij zegt dat het normaal even hard moet kicken als voordien. Hij heeft wel de olie vervangen. Hij zei dat het daardoor ook kan zijn dat het iets soepeler kickt :? marja

normaal moet hij na de rodage nog eens fijn afgesteld worden, omdat ze hem nu te rijk hebben gezet.

ben bijna door mijn 2de naftbak, daarna moet ik nog 1 en dan maar gaan zeiden ze bij jumpingjet.

Geplaatst: ma 29 aug, 2005 21:10
door Robby
door nieuwe olie lichter kicken :roll: :roll: :roll:
wat gaan we nog uitvinden,die stelling klopt helemaal niet...