PGO buxter 250
't is een oud topic wat je bovenhaalt, maar 't is je vergeven
Als ik me nie vergis hebben de PGO bugsters ondertussen al een aantal wijzigingen ondergaan, dus ik veronderstel wel dat de kinderziektes eruit zijn.
Maar misschien dat iemand anders je hier meer concrete info over kan geven..
Ohhh ja, welkom op 't forum
Als ik me nie vergis hebben de PGO bugsters ondertussen al een aantal wijzigingen ondergaan, dus ik veronderstel wel dat de kinderziektes eruit zijn.
Maar misschien dat iemand anders je hier meer concrete info over kan geven..
Ohhh ja, welkom op 't forum
-
- Quadracer
- Contacteer:
dit hoor ik graag, die zoekfunctieDaxmaniak schreef:Ja, alvast bedankt, meeste forums hebben niet graag 2 topics over hetzelfde onderwerp vandaar dat ik eerst de zoekfunctie heb geraadpleegt
Als enkele eigenaars van een bugxter, of verdelers, mensen met hervaring hun mening er voor willen uitgeven.
Mvg Mats
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
is het verschil tussen 150 - 250 zo'n groot, want de 150 lijkt mij het chassis ook wat zwakker? het is dan ook lichter.
En heb ook gezien dat er 200cctjes zijn maar die zijn volgens mij nog niet verkrijgbaar in België?
mvg en allemaal al bedankt voor de reacties
Toegevoegd na 45 minuten:
ik heb ondertussen al meer informatie over de 200cc gevonden deze komt pas uit in april 2007
En heb ook gezien dat er 200cctjes zijn maar die zijn volgens mij nog niet verkrijgbaar in België?
mvg en allemaal al bedankt voor de reacties
Toegevoegd na 45 minuten:
ik heb ondertussen al meer informatie over de 200cc gevonden deze komt pas uit in april 2007
-
- Quad Expert
- Contacteer:
heb vandaag met PGO 250cc gereden nen mooie zwarten en moet zeggen da rijdt niet slecht top snelheid is 85km/h omdat hij begrensd is
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
http://www.rozenhoeve.be/contact.html