Iedereen zijn eigen methode, ik heb hem rustig ingereden en heb tot nog toe 0 problemen gehad...en standaard ging ik andere quads van hetzelfde type (die vaak wel aggressiever ingereden waren) moeiteloos voorbij.
Ik geloof dus helemaal niet in het warm rijden en dan maar vol gas.
Zo ga ik in ieder geval niet met mijn dure aankoop om, het klinkt gewoon niet logisch.
Inrijden van nieuwe motor
2takt en 4takt is ook een verschil met inrijden he. 2takt kan je van begin vol gas geven en dan kun je er ook moeiteloos jaren mee rondrijden maar daarna is hij wel op... doe dat maar eens met een 4takt bv yfz450... het is weinig moeite vind ik om je quad even in te rijden, 1bak is al genoeg zodat alles zich kan zetten en je spaart er een hoop kosten en miserie mee uit!
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
- Quad Expert
- Contacteer:
valt te zien wat je bedoelingen zijn en hoe je rijdt,heb ne kameraad die nu al 2jaar met zijn yfz450 rondrijdt zonder iets aan te doen buiten luchtfilter en oliefilter, gebruikt hem wel aleen om elke dag 40km naar zen werk te rijden een en terug. Tbeestje heeft nog geen rammel of tikje in het blok.Hanzie schreef:2takt en 4takt is ook een verschil met inrijden he. 2takt kan je van begin vol gas geven en dan kun je er ook moeiteloos jaren mee rondrijden maar daarna is hij wel op... doe dat maar eens met een 4takt bv yfz450... het is weinig moeite vind ik om je quad even in te rijden, 1bak is al genoeg zodat alles zich kan zetten en je spaart er een hoop kosten en miserie mee uit!
greetz