suzuki 450r
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
Ja die strijd W-tec/VLS zal wel nooit verdwijnen zeker ? En ene zegt slechte dingen over VLS, de andere over W-tec. Zoals je zegt wordt het best gestreden op de baan. Er kan natuurlijk niet ontkend worden dat de nieuwe W-tec er goed uitziet en ook wel goed gaat, maar dat kan je van de VLS ook zeggen natuurlijk.
Is natuurlijk wel jammer mocht je proeven missen bij MCLB omdat je supermotard moet rijden. Zo wordt het moeilijk om MCLB kampioenschap te winnen, zeker als het wat gelijkwaardige piloten zullen worden zoals het er nu naar uitziet.
Voor zover ik vernomen had zouden er maar twee klassen meer zijn, onder 21 jaar tot 450 cc en klasse vrij boven de 20 jaar (A+B van dit jaar samen)
Is natuurlijk wel jammer mocht je proeven missen bij MCLB omdat je supermotard moet rijden. Zo wordt het moeilijk om MCLB kampioenschap te winnen, zeker als het wat gelijkwaardige piloten zullen worden zoals het er nu naar uitziet.
Voor zover ik vernomen had zouden er maar twee klassen meer zijn, onder 21 jaar tot 450 cc en klasse vrij boven de 20 jaar (A+B van dit jaar samen)
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
Fré
- Quad Expert

van de z400cental insider:
Well guys, the cat is out of the bag! At 50 inches wide, mx suspension, holeshot tires(20"front 18"rear) and a stock 51 hp engine, just buy one and race it! The engine is not the 450 mx bike engine. They used knowledge from that engine to build a better quad engine! The rider will be able to tune the engine for different power curves. No aluminum swinger but has honda type adjustment. A kick start can be added.At last weeks test, Jeremiah was turning faster lap times on the new STOCK 450 than his z450 race If this post gets me put in the hospital, would someone mow my 5 acre yard for a couple weeks?
Well guys, the cat is out of the bag! At 50 inches wide, mx suspension, holeshot tires(20"front 18"rear) and a stock 51 hp engine, just buy one and race it! The engine is not the 450 mx bike engine. They used knowledge from that engine to build a better quad engine! The rider will be able to tune the engine for different power curves. No aluminum swinger but has honda type adjustment. A kick start can be added.At last weeks test, Jeremiah was turning faster lap times on the new STOCK 450 than his z450 race If this post gets me put in the hospital, would someone mow my 5 acre yard for a couple weeks?
White LTZ-450 - powered by MSD -
beestig!No Limit YFZ schreef:Heelguards zijn afschuwelijk, voor de rest vind ik het goed maar niet echt super. Niet echt een quad waarvoor je direct valt naar mijn mening. Zithouding lijkt wel heel wat verbeterd (lager) waardoor hij meer geschikt zal zijn voor wedstrijdgebruik.
Gaat in november in productie heb ik mij laten vertellen. Pascal Feryn rijdt met Z450 in MCLB volgend jaar.
MCLB wordt trouwens mooie quadstrijd :
Pascal Feryn met Z450
Philipron komt terug naar MCLB
Vlaeymans komt over van VMCF naar MCLB
Nico Van Moer heeft W-tec met Honda gekocht voor MCLB
Gunther Pyra hoogstwaarschijnlijk met W-tec KTM 520
Swaenepoel blijft hoogstwaarschijnlijk op Honda rijden
Brems vertrekt naar Frans MX kampioenschap, Sunny Sintobin twijfelt blijkbaar nog tussen zijspannen en quads.
zet nog maar 1 piloot bij
greetz
-
peet #77
- Quad Expert

- Contacteer:
neen toch niet komt van de site van Suzuki maar enkel de dealers kunnen hem zien normaal vraag anders de link eens aan WantjesTeunie schreef:Volgens mij is het hele verhaal gewoon een gefotoshopte YFZ hoor, en hebben ze jullie allemaal bij de poten.
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
Zijn idd foto's die op Suzuki server staan, zelf gecontroleerd ! Vraag is alleen of het werkfoto's zijn of definitieve foto's.
Persoonlijk vind ik niet dat de quad 50 inch/130 cm breed lijkt. Denk ook niet dat men op de markt zou komen met een quad die zo breed staat want dan gaan de GNCC cross country rijders klagen dat ze niet tussen de bomen kunnen.
Blijft dus nog even afwachten. Belooft een spannend 2006 te worden !
Persoonlijk vind ik niet dat de quad 50 inch/130 cm breed lijkt. Denk ook niet dat men op de markt zou komen met een quad die zo breed staat want dan gaan de GNCC cross country rijders klagen dat ze niet tussen de bomen kunnen.
Blijft dus nog even afwachten. Belooft een spannend 2006 te worden !
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
kan er niet aan doen maar vind hem ronduit lelijk!
een zadel waar je met heel de familie op kan zitten en een design waarvan je denkt dat ze het in elkaar geflanst hebben in een weekendje.
hebben wel serieus aan de veiligheid gedacht => heelguards die zeker 5 voeten kunnen tegehouden
hopelijk komen ze met een surprise op motorisch vlak anders vrees ik wel voor de concurentie met YFZ,...etc
in USA lopen ze er ook nie echt warm van precies
quote van Z400 central
1. Yo 450 is so ugly when she joined an ugly contest, they said "Sorry, no
professionals."
2. Yo 450 is so ugly she looks out the window and got arrested for mooning.
3. Yo 450 is so ugly just after she was born, her mother said "What a treasure!"
and her father said "Yes, let's go bury it."
4. Yo 450 is so ugly it looks like her face caught on fire and somebody tried
to put it out with a fork.
5. Yo 450 is so ugly they push her face into dough to make gorilla cookies.
6. Yo 450 is so ugly they filmed "Gorillas in the Mist" in her shower
7. Yo 450 is so ugly they didn't give her a costume when she tried out for Star
Wars.
8. Yo 450 is so ugly instead of putting the bungee cord around her ankle, they
put it around her neck
9. Yo 450 is so ugly she gets 364 extra days to dress up for Halloween.
10. Yo 450 is so ugly when she walks into a bank, they turn off the surveillence
cameras
een zadel waar je met heel de familie op kan zitten en een design waarvan je denkt dat ze het in elkaar geflanst hebben in een weekendje.
hebben wel serieus aan de veiligheid gedacht => heelguards die zeker 5 voeten kunnen tegehouden
hopelijk komen ze met een surprise op motorisch vlak anders vrees ik wel voor de concurentie met YFZ,...etc
in USA lopen ze er ook nie echt warm van precies
quote van Z400 central
1. Yo 450 is so ugly when she joined an ugly contest, they said "Sorry, no
professionals."
2. Yo 450 is so ugly she looks out the window and got arrested for mooning.
3. Yo 450 is so ugly just after she was born, her mother said "What a treasure!"
and her father said "Yes, let's go bury it."
4. Yo 450 is so ugly it looks like her face caught on fire and somebody tried
to put it out with a fork.
5. Yo 450 is so ugly they push her face into dough to make gorilla cookies.
6. Yo 450 is so ugly they filmed "Gorillas in the Mist" in her shower
7. Yo 450 is so ugly they didn't give her a costume when she tried out for Star
Wars.
8. Yo 450 is so ugly instead of putting the bungee cord around her ankle, they
put it around her neck
9. Yo 450 is so ugly she gets 364 extra days to dress up for Halloween.
10. Yo 450 is so ugly when she walks into a bank, they turn off the surveillence
cameras
Laatst gewijzigd door rippeke op di 27 sep, 2005 19:30, 1 keer totaal gewijzigd.