Yo de mannen !!!
Lang geleden dat ik hier nog eens gepasseerd ben, maar kwam nog eens een kijkje nemen.
Er zijn er hier enkelen nog altijd actief blijkbaar en ook vele nieuwe gezichten. (lees: nicknames) =)
In het topic van Jenzie (nice R700 btw) gezien dat men zich afvroeg of ik nog leefde en idd, ik dool hier nog altijd
ergens rond op deze aardbol. =p
Heb het quadmilieu wel volledig achter mij gelaten en ben sinds anderhalf jaar met iets heel anders bezig.
Iets met 2 wielen en minder vermogen, maar zeker niet minder leuk om mee te rijden.
Heb mij vanaf 0 een Chaly (dax-type) opgebouwd.
Ben al heel tevreden over het resultaat, maar er zouden nog wat aanpassingen kunnen gebeuren.
Maar voorlopig rijdt hij al en kan ik er mee buiten komen als het mooi weer is.
Als er in de buurt nog eens iets te doen is ivm quads en ik weet ervan, zal ik zeker eens proberen
om nog eens langs te komen. Wel niet meer met de quad, maar met deze 'meid':
Voor de rest heb ik tot nu toe nog niet echt spijt gehad dat ik mijn machien verkocht heb.
Had het allemaal zo een beetje gehad en het werd tijd voor iets nieuws.
Regelmatig denken Sotte en ik nog terug aan de leuke ritten en tijden die we hier met
zijn allen hebben meegemaakt, dingen die men natuurlijk nooit zal vergeten.
Wil zeker iedereen nog eens terugzien en als de kans zich voordoet ga ik die zeker proberen te benutten.
Heb hier als ergens zien waaien over eventueel terug een 'grote' meeting zoals in 2008 aan Kinepolis Hasselt.
Moest dat doorgaan, kom ik zeker nog eens langs om de machines nog eens te bewonderen en zien wat
er allemaal veranderd of vernieuwd is.
Groetjes aan iedereen veel plezier met de quads
en ga hier zeker nog eens af en toe proberen langs te komen.
Greetz,
D.