Zodra de eerste PV er is kunnen we daar mee verder.Macronske schreef:en hoe gaat het nu verder met MAG ???
Idd,cd_BE schreef:Zodra de eerste PV er is kunnen we daar mee verder.Macronske schreef:en hoe gaat het nu verder met MAG ???
Maar als het lukt kom ik vanavond even langs als jullie de quads terug gaan halen. Dat spreekt gemakkelijker dan een forum.
 vooral as ge tussen de lijntjes leest !
  vooral as ge tussen de lijntjes leest !

Bedankt, maar ik denk dat de 72u gewoon om zijnwolf schreef:jbx ik denk dat dat intervieuw met tv limburg er voor iets tussen zit echt geweldig gedaan

Schildpad schreef:Wij moeten vanavond de rekening toch nog niet betalen hé, dit komt toch bij de gerechtskosten.

JBX schreef:Ik heb gebeld met de MAG advocaat [Mter. Stefaan Claeys (+32) 09-233 27 28].
Hij zegt betaal maar om ze zo snel mogelijk terug te krijgen als ze ze zo niet meegeven.
Hij vraagt ook of alle gedupeerden hun gegevens aan hem doorspelen zodat we één advocaat hebben.

cyclonedriver schreef:bij een volgende rit zou je ook het volgende kunnen doen : zoals in "oorlogstijd" een verkenner voorop sturen om te zien of alles veilig is en er geen vijand verscholen zit.
ik vind het erg moesten we nu al zo te werk moeten gaan.

Maar zet die dan niet op een quad, anders heeft hij last.cyclonedriver schreef:bij een volgende rit zou je ook het volgende kunnen doen : zoals in "oorlogstijd" een verkenner voorop sturen om te zien of alles veilig is en er geen vijand verscholen zit.
ik vind het erg moesten we nu al zo te werk moeten gaan.