Hoe hoog ligt hij met die veren?
Foto?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/LT500R-L ... ccessories" onclick="window.open(this.href);return false;Daniello schreef:
Ook de achterschijf ga ik vervangen door een nieuw exemplaar, alleen...vind maar eens een model schijf anders dan deze originele van een Suzuki LT500r Quadzilla!!!
Ik ben dus van plan om vandeweek langs een bedrijf te gaan die laseren en waterstralen, om daar een eigenontwerp schijf op maat te laten maken.
Foto's komen nog...
quad-racerrr schreef:Ah dat is jammer man met die veren
Hoe hoog ligt hij met die veren?
Foto?

quad-racerrr schreef:Ah jammer man,
Had gehoopt dat ie toch een stuk lager zou liggen anders nam ik wel de veren van je over

Nee, bedoelde ook niet de set van op de foto, maar de WP's die er nu onder zitten. Volgens mij zijn de armen idd +2 inch en de lengte van de Showa shocks is 30cm. Eens kijken wat het geeft, anders zijn er van die verhogers voor te krijgen, die weer +3 cm geven en de shock draaien zodat het potje naar de voor of achter laten wijzen. En wat betreft t comfort...even kijken hoe t rijd...bij MCG zeiden ze ook al dat t knoephard rijden was...maarja zo kan je wel weer een stuk harder door een bochtquad-racerrr schreef:Haha nee wil ze sowieso niet overnemen ligt mij ook wat te hoog
Hmm niet mijn smaak die potjes zo.
Mja heb je gemeten hoe lang ze zijn?
Je hebt + 2 a-armen of niet?
Ben bang dat als het maat 295mm ( oog tot oog ) van de vering is dat je armen negatief gaan staan.
Tevens moet ik wel zeggen. Je levert heel veel comfort in met zo een veren! ( spreek uit ervaring xD )
Zou idd een optie zijn...maar het állerliefste heb ik de AC nerfbars waar al van die kleine heelguards aan zitten. Maar die zijn lastig te vinden! En duur!JohnBeton schreef:Anders moet je de kickstarter wat inkorten.
Eventueel eens testen als je een kickstarter op overschot hebt. Een stukje tussen uit slijpen van 1cm of 1.5cm en dan terug aan mekaar lassen.
Moet wel te doen zijn, 't is niet dat je bij een banshee echt kracht moet gebruiken om hem in gang te stampen, dus met een kortere hefboom moet dat zeker nog lukken.