Geplaatst: di 08 feb, 2005 15:20
Maar dan kan je toch nog niet zomaar een pomp ertussen zetten. Want dan gaat toch je carberateur naar de knoppen omdat de pomp er benzine in blijft pompen?
Wij hebben een brandstofpomp van een Honda CBR erop gezet, zodra er genoeg tegendruk is stopt ie met pompen. Mijn pa heeft em ietsjes aangepast waardoor ie nu nog minder druk opbouwt en werkt nu prima.Frank MB schreef:Maar dan kan je toch nog niet zomaar een pomp ertussen zetten. Want dan gaat toch je carberateur naar de knoppen omdat de pomp er benzine in blijft pompen?
Ik wist niet dat de pomp was aangepast, altijd ff vragenFré schreef:
Thrust the Sloots, they know what they're doin'
precies ja, ik heb nog nooit water omhoog zien gaanVincenzo schreef:ma da is het probleem benzine of eender welke vloeistof loopt nie bergop
De koppelings cilinder had eigenlijk al binnen moeten zijn, maar nog steeds nietsMika schreef:Geweldig gedaan ! Nu nog zeggen hoe die rijd
het enige minpunt van de uitlaat is inderdaad dat dat pijpje net voorbij de wheelie bar steekt. Groen lampje geeft neutraal aan en de blauwe geeft aan als ie oververhit raaktVincenzo schreef:het is net alsof het blok ervoor gemaakt is alleen oppassen dat je hem niet op de uitlaat zet zou zonde zijn.
waarvoor diene het blauwe en groen lichtje?