warom denk je da ik hier niet meer in post dit begint saai te worden en het is idd aleen maar om je posts om hoog te krijgenDubois schreef:I second thatyamaha tri-z schreef:Twan #33 schreef:
Altijd dat gezeikt over die helmpjes van mij mogen ze die dingen zo snel weer weg halen als ze gekomen zijn...
nja ik doe het niet om jullie te *****.
maar de mensen die hier posten in dit topic waar elke 20 seconde een nieuwe post is.
zaten in dat topic over helmpjes iedereen af te zeiken omdat ze te veel zinloos zouden posten en nou gaan ze hier super veel onzin neer zetten.
als ik ergens niet tegen kan is het wel kritiek hebben op een ander om vervolgens precies het zelfde te doen
Er was eens
2017 raptor 700 SE
In een kleine
PS. Als je dit een nutteloze topic vind ok, maar er zijn ook mensen die dit leuk vinden en er komt vast een leuk resultaat uit
PS. Als je dit een nutteloze topic vind ok, maar er zijn ook mensen die dit leuk vinden en er komt vast een leuk resultaat uit
----->kawasaki klf 300 B<-----
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... cle&CID=41
----- MH RYZ Enduro------
Bidalot HMR/2 Doppler Krukas Dellorto 17,5MM
opening dat veel
ps ik vind dit een plazante topic hoor , als je het afgezaagd vind of denken dat mensen dit doen voor die helmpjes laat ze toch doen , heb je er dan zoveel last van , die helpjes ist minste van mijn zorgen hoor
ps ik vind dit een plazante topic hoor , als je het afgezaagd vind of denken dat mensen dit doen voor die helmpjes laat ze toch doen , heb je er dan zoveel last van , die helpjes ist minste van mijn zorgen hoor
Suzuki Z400 SM te koop
de bos joenge , das ne jungle , hie geld mo iejene wet , das dieje van de staarekste !
de bos joenge , das ne jungle , hie geld mo iejene wet , das dieje van de staarekste !
-
- Quad Expert
kawa-zot schreef:opening dat veel
over die helmpjes maak ik me niet zo'n zorg maar denken jullie nou echt dat er ook maar iemand is op dit forum die 20 pagina's onzin gaat zitten lezen omdat hij wil weten wat jullie met 3 woorden duidelijk willen maken?
CustomCoatingsHelvoirt
-
- Quad Expert
Ik vraag me af welke zorgen je kan hebben als je hier in dit topic begint te postenkawa-zot schreef:..., heb je er dan zoveel last van , die helpjes ist minste van mijn zorgen hoor
Ik zou liever wat meer ruimte in mijn pm mailbox hebben, in plaats van ettelijke kilobytes te verschijten aan deze al reeds 22 pagina's lange zever.
White LTZ-450 - powered by MSD -
-
- Quad Expert
Fré schreef:Ik vraag me af welke zorgen je kan hebben als je hier in dit topic begint te postenkawa-zot schreef:..., heb je er dan zoveel last van , die helpjes ist minste van mijn zorgen hoor
Ik zou liever wat meer ruimte in mijn pm mailbox hebben, in plaats van ettelijke kilobytes te verschijten aan deze al reeds 22 pagina's lange zever.
AMEN TO THAT
CustomCoatingsHelvoirt
te klein was voorkawa-zot schreef:opening dat veel
----->kawasaki klf 300 B<-----
hey helmkes zegge me niks en da wilde ik duidelijk make aan degene die daarover aan het zeveren waaren dus vizeer iemand ander , gewoon wa lol make en da degene die er hun dan niet in intereseere hoeve deze onzin dan ook niet te lezen he
Suzuki Z400 SM te koop
Met al dat negatieve geouwehoer over dit topic (en andere) doe je er zelf aan mee. Post gewoon een nuttig topic in plaats van zijken op een topic wat in het café staat, het café heet niet voor niets café.
Laatst gewijzigd door Ralph op ma 04 dec, 2006 17:45, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Quad Expert
Ik doe mijn best Ralph
En ik zeg mijn gedacht
Het onding staat telkens tussen de nieuwste topics, en het staat in de weg.
Ik zou de meeste posters hier liever hun tijd in een cursus spelling en grammatica zien steken. Dan brengt het nog iets op.
Doe eens iets leuks én creatief. En iets dat de rest kan inspireren. Altijd maar met die halvegare zever bezig zijn is slecht voor je bovenkamer. Straks begin je nog te denken dat iedereen dat normaal vindt.
Of op een eigen chatbox. Dan heb je onmiddellijk resultaat en gaat het veel sneller, minder tijd om na te denken.
Of ga toch nog maar eens je schoolboekjes nakijken, staat nog iets interessants in . Of ga een pint pakken en socializeer wat . Connecties onderhouden, begrijp je
Of nog beter: download de service manuals van de quad die je hebt, en begin dat eens helemaal goed te lezen. Nu Alfa daar zoveel tijd ingestoken heeft zou het jammer zijn dat zijn moeite niet ten volle benut wordt.
Straks begin ik nog te denken dat het hier vol 12 tot 14-jarigen zit. Misschien is dat ook zo, in dat geval, ga uw gang
Eigenlijk vind ik dat ik een klein beetje aan het overdrijven ben, maargoed
En laat me dan nu verder mijn kleurboek afwerken.
En ik zeg mijn gedacht
Het onding staat telkens tussen de nieuwste topics, en het staat in de weg.
Ik zou de meeste posters hier liever hun tijd in een cursus spelling en grammatica zien steken. Dan brengt het nog iets op.
Doe eens iets leuks én creatief. En iets dat de rest kan inspireren. Altijd maar met die halvegare zever bezig zijn is slecht voor je bovenkamer. Straks begin je nog te denken dat iedereen dat normaal vindt.
Of op een eigen chatbox. Dan heb je onmiddellijk resultaat en gaat het veel sneller, minder tijd om na te denken.
Of ga toch nog maar eens je schoolboekjes nakijken, staat nog iets interessants in . Of ga een pint pakken en socializeer wat . Connecties onderhouden, begrijp je
Of nog beter: download de service manuals van de quad die je hebt, en begin dat eens helemaal goed te lezen. Nu Alfa daar zoveel tijd ingestoken heeft zou het jammer zijn dat zijn moeite niet ten volle benut wordt.
Straks begin ik nog te denken dat het hier vol 12 tot 14-jarigen zit. Misschien is dat ook zo, in dat geval, ga uw gang
Eigenlijk vind ik dat ik een klein beetje aan het overdrijven ben, maargoed
En laat me dan nu verder mijn kleurboek afwerken.
White LTZ-450 - powered by MSD -
Van mij mogen ze die helmkes ook wegnemen,
ik ben vrijdag en zaterdag ook nog op café geweest (kom daar eigenlijk regelmatig) en nu moet ge niet denken dat ik daar zinnige praat vertel dus wa zever hier voor de fun moet echt wel kunnen.
moet al serieus genoeg zijn op mijn werk en das ook niet goed voor mijn bovenkamer
ik ben vrijdag en zaterdag ook nog op café geweest (kom daar eigenlijk regelmatig) en nu moet ge niet denken dat ik daar zinnige praat vertel dus wa zever hier voor de fun moet echt wel kunnen.
moet al serieus genoeg zijn op mijn werk en das ook niet goed voor mijn bovenkamer
Laatst gewijzigd door ICHE op ma 04 dec, 2006 17:52, 1 keer totaal gewijzigd.
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;