Fijn om te horen
maar bedenkje eens dat di ect nog beter zal gaan rijde :O
ik denk dat ik tog op 15 38 ga over stappe dus binne kort ff dat tand wiel van jouw kopen en dan moet ik even me achter hub aan passen tog ?
heej jah uitlaat en carb heb ik al
voor mij ging hetdan om de cilinder kan alleen nu opt moment geen grote uitgaves meer doen
Dat is het nadeel als je al 3maande of langer werkeloos bent
heb je nog niet gekeke hoe die ct pijp uit ziet op je blaster nu
zal het wel druk hebben denk ik binne kort dat tand wiel en dergelijke er op zette
en weer lekker rijden
en even een nieuwe lamp kopen heb nu even een 55w in me kop lamp maar ben bang dat er iets stuk gaat hier door
Laatst gewijzigd door maurizio op vr 16 jul, 2010 19:30, 2 keer totaal gewijzigd.
Dinsdag avond nadat ik terug ben vanuit Goes , rij ik naar de camping binnen door via rotterdam om een beetje uit te slofen met me uitlaatjes ik rij dan ook richting keizerzwaard, toevallig niks te doen he Pascal?
Ik hoor het wel
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
hoe laat dan? keizerswaard is echt 5min bij me huis vandaan gisteren avond echt te gek mijn maat heeft al een paar keer op mn blaster(toen i orgineel was) gereden maar zei dat hij niet echt onder de indruk was gister reed ik achter hem aan hij in de auto toen heb ik m effe ingehaald haha hij snapte er niks meer van hij dacht dat ik op een raket zat hij had nog nooit zoiets gezien
Hahaha ja geen wonder met zoon set up eronder , blaas je mij er zelf uit.
Alleen komt ik bij je er boven uit met me Geluid WWWWOEHAHAHAHHAAA
Ik bel je wel voordat ik weg rij vanuit me garage... Maar ik blijv niet super lang
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen