###BLACK 350 R STREETMACHINE###
-
- Quadracer
die hamburger vreters hebben er wel maar kaas van gegeten
mooie auto's zoals de mustang e.d. , quads waar je toetsenbord nat van word ...
@charger69 post eens een foto van jou charger
mooie auto's zoals de mustang e.d. , quads waar je toetsenbord nat van word ...
@charger69 post eens een foto van jou charger
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
430 PK en een ongelooflijk koppel
Toegevoegd na 5 minuten:
@ blaster-boy
Ja inderdaad die Amerikanen zijn gewoon 10 jaar voor op ons. En dat is met alles zo.
Ik ken zelfs auto's uit 1957 met electrische zetels, airco, electrische ruiten, enz...
Zelfs in de quad wereld zijn ze ruim 3 jaar voor dan de markt in Europa.
Maar swat dit is een quad forum hier.
Toegevoegd na 5 minuten:
@ blaster-boy
Ja inderdaad die Amerikanen zijn gewoon 10 jaar voor op ons. En dat is met alles zo.
Ik ken zelfs auto's uit 1957 met electrische zetels, airco, electrische ruiten, enz...
Zelfs in de quad wereld zijn ze ruim 3 jaar voor dan de markt in Europa.
Maar swat dit is een quad forum hier.
-
- Quadverslaafde
Inderdaad kleine motoren met een jankende turbo, en achter 100.000 km het 1 probleem achter het ander. Terwijl de grote dikke motoren op pure oude paardekracht en koppel rijden. Maar ja in Europa draait alles rond het verbruik.
En nu echt terug on topic.
Ik zal dit onder werp wel in cafe starten.
Toegevoegd na 2 uur 49 minuten:
Dus hier nu enkel terug ON TOPIC
En nu echt terug on topic.
Ik zal dit onder werp wel in cafe starten.
Toegevoegd na 2 uur 49 minuten:
Dus hier nu enkel terug ON TOPIC
-
- Quadverslaafde
Mijn gedacht gaat alles ineens binnenkomen. Dan weten we wat we te doen hebben
Van 1 kant bekeken is dat wel goed want dan hebt ge maar 1 keer werk en hoeft alles maar 1 keer uit elkaar gehaald worden . Dat scheelt natuurlijk een pak werk.
Dan beginnen we weer eens te brainstormen wat de volgende stap gaat worden. En mijzelf kennende gaat dit weer niet lang duren.
Wat ik wel ga doen is mijn eigen brain pijnigen om dingen te maken die NIET in de handel e krijgen zijn en op die manier eigen verbouwingen maken.
Net zoals ik het vroeger aan mijn tuning car deed.
WAIT AND FOLLOW THIS PROJECT.
Van 1 kant bekeken is dat wel goed want dan hebt ge maar 1 keer werk en hoeft alles maar 1 keer uit elkaar gehaald worden . Dat scheelt natuurlijk een pak werk.
Dan beginnen we weer eens te brainstormen wat de volgende stap gaat worden. En mijzelf kennende gaat dit weer niet lang duren.
Wat ik wel ga doen is mijn eigen brain pijnigen om dingen te maken die NIET in de handel e krijgen zijn en op die manier eigen verbouwingen maken.
Net zoals ik het vroeger aan mijn tuning car deed.
WAIT AND FOLLOW THIS PROJECT.