jona's yellow raptor
-
- Quadrider
vandaag hebben we nog een paar zaakjes gedaan
hab in het begin van de week even voorste brede velgen mogen lenen om te zien hoe mijn beestje gaat staan daarbij
en ik moet zeggen da ik da ni mis vond en daarom hebben we een achteras van pro axell gezet omda hij anders vooraan te smal was
ga normaal deze week de velgjes hebben
heb dan ook maar ineens een remschijf gezet omda toch alles los moest
en de test velgjes
aan tommi zijn quad zijn we ook bezig, ma daar moet ik morgen iets voor gaan halen. hebben een klein beetje stukken aan zijn manderijn
grtzzz
jona
hab in het begin van de week even voorste brede velgen mogen lenen om te zien hoe mijn beestje gaat staan daarbij
en ik moet zeggen da ik da ni mis vond en daarom hebben we een achteras van pro axell gezet omda hij anders vooraan te smal was
ga normaal deze week de velgjes hebben
heb dan ook maar ineens een remschijf gezet omda toch alles los moest
en de test velgjes
aan tommi zijn quad zijn we ook bezig, ma daar moet ik morgen iets voor gaan halen. hebben een klein beetje stukken aan zijn manderijn
grtzzz
jona
- yamahakoppel
- Quad GOD
mooi aske ja pas op met die stikker
ik zie dat je veer rondellen die bij de as zaten niet gezet hebt
ik zie dat je veer rondellen die bij de as zaten niet gezet hebt
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
-
- Quadracer
supervette quad ! k vind het enorm schoon hoe ge uw koplampen gedaan hebt !
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
vandaag brede voorste bandjes aangekregen
morgen zijn mijn voorste velgjes klaar. tommi heeft ze mee om te spuiten. de achterste liggen hier al. die had hij in de week al binnen gebracht.
voorste velgen heb ik de art genomen 8 x 10 omdat het toch om te spuiten is
achterste itp 10 x10 met deze kombinatie is hij voor en achter even breed
de bandjes voor vooraan
de achterste velgen ( een setje zonder geel randje )
en deze bandjes heb ik besteld om op de achterste velgen te leggen ( goldspeed blue )
grtzzzz
jona
morgen zijn mijn voorste velgjes klaar. tommi heeft ze mee om te spuiten. de achterste liggen hier al. die had hij in de week al binnen gebracht.
voorste velgen heb ik de art genomen 8 x 10 omdat het toch om te spuiten is
achterste itp 10 x10 met deze kombinatie is hij voor en achter even breed
de bandjes voor vooraan
de achterste velgen ( een setje zonder geel randje )
en deze bandjes heb ik besteld om op de achterste velgen te leggen ( goldspeed blue )
grtzzzz
jona
Laatst gewijzigd door jona op do 10 jul, 2008 20:24, 2 keer totaal gewijzigd.