tuning project raptor 700r
- yamahakoppel
- Quad GOD
Re: tuning project raptor 700r
vandaag eens mijn hydrolische verlaging onder de quad uitgehaald omdat deze begon te zakken terwijl ik reed vorig jaar bleef hij bijna heel de dag op hoogte maar de laatste maanden werd het alleen maar erger nu stond hij na 1u al terug onder
denkelijk is het de kraan die inwendig lekt (pomp is van afbraak camion) want cilinder is droog en leidingen lekken ook niet,morgen eens manometer op pomp monteren en zien wat hij doet en ook eens cilinder controleren
hier een foto hoe quad er nu bij staat
en ene van de verlaging nu hij er eens onderuit is na 3 jaar
ik hoop dat ik hem gerepareerd krijg tegen zondag (zomerrit) desnoods een extra kraan om hem af te sluiten of in het ergste geval mijn regelbare verlaging er terug onder heb er ooit een extra lange regel schroef voor gemaakt kan dus diep gaan
en ook nog een foto van mijn uitlaten die al mooi goud kleurig beginnen te worden
denkelijk is het de kraan die inwendig lekt (pomp is van afbraak camion) want cilinder is droog en leidingen lekken ook niet,morgen eens manometer op pomp monteren en zien wat hij doet en ook eens cilinder controleren
hier een foto hoe quad er nu bij staat
en ene van de verlaging nu hij er eens onderuit is na 3 jaar
ik hoop dat ik hem gerepareerd krijg tegen zondag (zomerrit) desnoods een extra kraan om hem af te sluiten of in het ergste geval mijn regelbare verlaging er terug onder heb er ooit een extra lange regel schroef voor gemaakt kan dus diep gaan
en ook nog een foto van mijn uitlaten die al mooi goud kleurig beginnen te worden
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
- hardcorechaam
- Quadracer
- Contacteer:
is best slim die hydraulische verlaging
en die uitlaatjes
en die uitlaatjes
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Mooie Quad!!!
Maar wordt die uitlaat niet heet aan je been zonder hitteschild?
Groet Marco
Maar wordt die uitlaat niet heet aan je been zonder hitteschild?
Groet Marco
- yamahakoppel
- Quad GOD
de hitte valt mee moet er natuurlijk niet tegen komen heb al een paar regenbroeken met gaten in
na een tijdje weet je hoe je u moet houden om er niet tegen te komen
Groetjes Kris
hydrolische verlaging,, WTF,,
en hoe werkt dit precies,?
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Misschien kun je scheenbeschermers aan en dan een beetje naar binnen draaienyamahakoppel schreef:de hitte valt mee moet er natuurlijk niet tegen komen heb al een paar regenbroeken met gaten in
Overigens ...erg mooi quadje heb je!
Groet Marco
- yamahakoppel
- Quad GOD
is iets wat ik zelf bedacht heb wat dus ook uniek is en het ook graag zo hou er zitten wat nadelen aan zoals ketting spanning en stuurgedrag. dit is vooral voor een passagier mee te nemen met het extra gewicht zakt mijn veer dieper door waardoor in totaal mijn rijhoogte eigenlijk het zelfde blijft en dus de ketting spanning en stuurgedrag het zelfde blijftRapr700SE schreef:hydrolische verlaging,, WTF,,
hoe zwaarder mijn passagier hoe hoger ik hem zet (soms mijn dochter van 35kg en de laatste tijd vriendin van 75kg)
het werkt eigenlijk het zelfde als een regelbare verlaging moet alleen niet sleutelen en is ook op 10sec gebeurd
Groetjes Kris
- ferry.v
- Easy Quadrider
- Contacteer:
@yamahakoppel, Mooi systeem man.leuk bedacht voor de quad. maar inderdaad met een paar nadelen! Is zòn systeem wat bij meerdere motorfietsen gebruikt wordt niet iets voor je? Daar kan je met 1 draai aan een knop op de demper de voordruk afstellen waardoor je de zelfde hoogte en veerdruk behoud met of zonder passengier!
Het moeilijke zal zijn om die demper te vinden die dan ook op maat is voor de quad!
Maar leuk systeem hebje daar!
Laters...
Het moeilijke zal zijn om die demper te vinden die dan ook op maat is voor de quad!
Maar leuk systeem hebje daar!
Laters...
www.w-lies.nl .Alles voor uw quad en scooter!
die uitlaat is echt super mooi gepolijst!
heeft dat veel onderhoud nodig? zit er blanke lak op? want dan blijft het toch langer mooi als het goed is
heeft dat veel onderhoud nodig? zit er blanke lak op? want dan blijft het toch langer mooi als het goed is
- yamahakoppel
- Quad GOD
de uitlaat is RVS dus roesten doet hij niet je mag hem enkel niet aan raken want krijgt dan echt vinger afdrukken die inbranden en dan krijg je soms mensen die kijken met hun handen kan dan direct gaan zuiver vegen ik hoop dan altijd dat hij nog heet is dan leren ze dat wel af
blanke lak houd niet dus gewoon goed polijsten en zuiver vegen met zachte doek na een was beurt of als ze kijken met hun handen
blanke lak houd niet dus gewoon goed polijsten en zuiver vegen met zachte doek na een was beurt of als ze kijken met hun handen
Groetjes Kris
- yamahakoppel
- Quad GOD
quad staat terug in elkaar pomp is voorlopig gerepareerd tijdens hem te testen bleek dat hij in zijn omhoog gaan druk verloor en voor te zakken hield hij zijn druk, dacht eerst verwissel gewoon de leidingen maar omdat het geen zicht is pijl omlaag voor omhoog te gaan heb ik de pomp maar eens volledig open gegooid had het beter 3 jaar geleden eens gedaan man wat een vuil zat daar in
bij de eerste montage had ik hem gewoon eens uitgespoeld blijkbaar zaten er echt brokken in nu heb ik hem volledig gedemonteerd en de dichtingen voor het zakken gewisseld met stijgen en alles gereinigd en blijft nu zijn druk ook houden
heb ook direct een setje dichtingen besteld bij mijn vaste leverancier van het werk
bij de eerste montage had ik hem gewoon eens uitgespoeld blijkbaar zaten er echt brokken in nu heb ik hem volledig gedemonteerd en de dichtingen voor het zakken gewisseld met stijgen en alles gereinigd en blijft nu zijn druk ook houden
heb ook direct een setje dichtingen besteld bij mijn vaste leverancier van het werk
Groetjes Kris
- yamahakoppel
- Quad GOD
vandaag de zomerrit (regenrit) gedaan had vriendin mee en quad 5cm hoger gezet verlaging houd zijn hoogte geen MM is hij gezakt
heb mij ook een bestelling gedaan via jenzie, tandwiel 31 tanden en kan daarmee nog een paar cm dieper
ook al direct positieve reactie op mijn uitlaat en mijn maat zijn barkers "POLIJST CLAESEN " is geboren
heb mij ook een bestelling gedaan via jenzie, tandwiel 31 tanden en kan daarmee nog een paar cm dieper
ook al direct positieve reactie op mijn uitlaat en mijn maat zijn barkers "POLIJST CLAESEN " is geboren
Groetjes Kris
yamahakoppel schreef:vandaag de zomerrit (regenrit) gedaan had vriendin mee en quad 5cm hoger gezet verlaging houd zijn hoogte geen MM is hij gezakt
heb mij ook een bestelling gedaan via jenzie, tandwiel 31 tanden en kan daarmee nog een paar cm dieper ook al direct positieve reactie op mijn uitlaat en mijn maat zijn barkers "POLIJST CLAESEN " is geboren :
zoek je geen werknemer ???????
Kymco MXU 250
Barossa 250 Silverhawk
Raptor 660
Can-Am outlander 800 xt
Barossa 250 Silverhawk
Raptor 660
Can-Am outlander 800 xt
Heb je uw gepolijste achterbrug al gemonteerd ? ben wel eens benieuwd naar het resultaat en uw polijstwerk moest je tijd over hebben dan heb ik ook wel enkele onderdelen die je voor mij zou mogen polijsten
- yamahakoppel
- Quad GOD
die achterbrug ligt hier nog altijd moet er eens werk van maken moet ze nog wat verder schuren ben te vroeg begonnen te polijsten waardoor er nog kleine krasjes zichtbaar zijn na 80u schuren( in mijn vrije tijd ) is de zin echt op en denk je zal nu wel goed zijn maar als er dan nog kleine krasjes zijn na zoveel polijsten dan vloek je pas
zal mijn zin nog eens moeten zoeken want heb hier nog een brug wachten maar heb ondertussen ook meer ervaring en ander materiaal zodat ik deze wel op 50u klaar ga krijgen en ga ze dan samen laten vercromen samen met nog wat onderdelen van kameraden zodat de prijs in totaal nog mee valt
voor dat polijst werk roep nog eens in de winter want staan paar uitlaten te wachten op mij
zal mijn zin nog eens moeten zoeken want heb hier nog een brug wachten maar heb ondertussen ook meer ervaring en ander materiaal zodat ik deze wel op 50u klaar ga krijgen en ga ze dan samen laten vercromen samen met nog wat onderdelen van kameraden zodat de prijs in totaal nog mee valt
voor dat polijst werk roep nog eens in de winter want staan paar uitlaten te wachten op mij
Groetjes Kris